Imperfect Foods Bewertungen 

293
•
TrustScore 1.5 von 5

1.5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Before today, I loved imperfect foods. I could pause an order if I didn’t want one. The stuff, while a bit pricey, was still really good. Normally I’d receive one charge and everything was great. Yest... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This is a disservice to those of us who strive to cut waste. If there was a REAL company which offered wholesome, unused food at a discounted price, I would be all in, but that’s not what this is. A... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

My first shipment never arrived due to damage. Second one arrived two days late so the perishables were bad. The boxes are packaged so poorly that essentially all of my produce was smashed to mush.... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Doing commercials in my area and do not even deliver to South Florida/ Boynton Beach. Company really needs to understand marketing and how to target your audience because what they're doing now is 1... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Lebensmittel-Lieferservice

Vom Unternehmen geschrieben

Imperfect Foods was founded in 2015 with a mission to eliminate food waste and build a better food system for everyone. We offer imperfect (yet delicious) produce, affordable pantry items, and quality eggs and dairy. We deliver them conveniently to our customers’ doorsteps and pride ourselves on offering up to a 30% discount compared to grocery store prices. We are now a part of the Misfits Market family!


Kontaktinformationen

1.5

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

293 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Braucht meist mehr als 1 Monat zum Antworten

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1.5

Alle Bewertungen

(293)

11 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Stay away!!!

I NEVER authorized this purchase. I had to put in a card just to look at their page. Never "checked out" or anything. After seeing the crap they offer and their prices, I decided not to purchase. Today I come home to a box with 3 oranges, a bunch of wilted green onions and 2 lemons. Checked the bank acct and was charged $30+ for this! What the?!?! I will be reporting them to the BBB and disputing the charge in my account. This is ridiculous!

12. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Imperfect Foods-Logo

Antwort von Imperfect Foods

Hi there Desiree! We're so sorry to hear about your disappointing experience with us. We are a subscription service, so once you signed up with us the website showed you the date of your first order and gave you an opportunity to shop and customize your order. If you didn't skip that first order then it was shipped. Please reach out to our customer care team for more details and for help cancelling your account! bit.ly/2FYqBdx

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I love Imperfect Foods

I love Imperfect Foods. First of all, I can tailor my order or skip the week altogether. Easy. The quality has been excellent. The service is amazing. We have a snowstorm outside and the delivery just arrived. Life changing. I am serious.

25. Februar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Imperfect Foods-Logo

Antwort von Imperfect Foods

Thank you so much for choosing to be a food waste warrior with us! We appreciate getting to eat wonky and fresh with you and we also grape-ly appreciate the shoutout and support! Big love to you! 💚

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I would 0 stars if possible

I would 0 stars if possible. I started a subscription with Imperfect Foods and had a few issues that would make me advise against ordering from them.

Issue 1. My order was missing items. Because I used a coupon code in addition to purchases they wouldn't refund me the entire value of the items they forgot to include. I.e. $20 coupon on $100 order. They only refunded me $0.80 for a $5 item that was forgotten to be included in my box.

Issue 2. I cancelled my subscription after the negative above experience. A couple of weeks after I cancelled I got notice that they processed another order. I immediately reached out to customer service and they refused to cancel the pending order or issue a refund for their mistake.
Overall, very negative experience and I would not recommend. Buyer beware.

26. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Imperfect Foods-Logo

Antwort von Imperfect Foods

Hey April, we're so sorry to hear about the missing items and cancelation troubles. That's not up to our standards and we're going to be passing the experience along to our team to help us improve moving forward.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If I could give them 0 stars I would.

If I could give them 0 stars I would.
I decided to check out the service, and the only way to even view what products you might get is to add a credit card and sign up for the service. I was curious so I did. I decided I didn't want a box for a while and I would think about it. Three days ago, I received an email stating that my deadline to change an order was almost up. I decided I did NOT want the box, and I went through apparently all of the exit questions but one. By the way, this is an extremely manipulative practice companies do, but I've never seen it to this extent: they purposefully color the options in which you don't cancel the subscription when starting the cancellation process. I know the color of the options doesn't seem that big of a deal, but it positions people to choose that option based on past experiences. Anyways, I did not answer the last exit question, so apparently, my cancellation did not go through. In what world does it make sense that I answer at least three other questions confirming I want to cancel my order but it is not canceled because I assumed the process was done when they told me I would not receive the box. Because I did not fully cancel, my card was charged yesterday. Why didn't they email me two days ago? or even today? I didn't even know they charged me for this box until I saw my bank statement. I immediately checked and sure enough, my subscription was not canceled. After saying at least THREE times I wanted to cancel this order. Are you kidding me?! Then seven minutes after I cancel the subscription I get an email confirming the order. After I canceled. I called their customer service and the best they could do was say "so sorry" and offer a 50% refund. I am a broke college student who wanted to see if this service would be a cheap and easy way to get groceries so that $50 really hurt my bank account. It is ridiculous that they would not give me a full refund. Do not even glance at their website or they'll have your money somehow. I do not recommend it. Extremely awful experience.

26. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Imperfect Foods-Logo

Antwort von Imperfect Foods

We hear you and we're so sorry for any stress and frustrations this experience caused. We'll take your experience of the canceling page and pass it along to our website team as feedback. In the meantime we appreciate you, and again apologize about this inconvenience and misunderstanding.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Read the reviews!

Read the reviews. Listen to other people's pain. Don't make it your own. I absolutely loved Imperfect Foods. Their branded items are often better than what you find in local stores. So, what's the problem, right? Well, if you like rolling the dice every week and seeing what they happen to send you, even after you carefully went through your cart and "shopped," then this service is a fit for you! Congratulations. But, if you're not a fan of randomly canceled orders or randomly missing items (happens almost every time!), stay away. It's like this company raids local food banks and sees what it can get its hands on, but only AFTER you placed your order for items listed as in stock! In terms of savings, I can get more bang for my buck (by far) at my local Trader Joe's. It's a shame, really. I wanted to like this service. I DID like them when they were mostly reliable. But this company doesn't seem to have a clue as to how to scale a business. Their growth has destroyed the value added proposition of the service. Just not a fan of companies that chase profits at the expense of the very business model they promote.

24. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Imperfect Foods-Logo

Antwort von Imperfect Foods

We're so sorry to hear that we let you down, and we'll definitely be passing this feedback along to our team.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

You have to put all your info to even…

You have to put all your info to even learn about it, and then they say you don’t get charged until you recieve and It is all a Lie!!! I didn’t finish with the sign up after reading, but they already had my personal info charged me 70.00 haven’t recieved anything even though I’m cancelled and the best is I will get a future credit when I sign back up for a service I have NEVER TRIED OUT!!!!!! They have terrible customer service and have their own file already at Better Business Bureau. Stay away from this business!!!

22. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Imperfect Foods-Logo

Antwort von Imperfect Foods

We are a subscription service so the orders will ship automatically after you sign up unless you skip or cancel your account. This info will be in the Terms and Conditions and will also be listed in our FAQs [bit.ly/2mBRg8h]. If you haven’t already, please send a note to our customer care team and we'll be happy to help clear up any confusion and make things right: bit.ly/2FYqBdx 💚

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

This service was ok up until...

This service was ok. I liked the variety of things I could get. However some of the fruits and vegetables are a bit pricey. Delivery was on time. I also liked the fact I could tell them what not send us. It was a shock to suddenly get an email telling me that Imperfect Foods would no longer deliver to me. I don't see what the problem is. Both FedEx and UPS deliver to me and it's not like I live in the middle of a deserted island. However the email did state that if I should ever move to another area I should feel free to contact them to see if they deliver to a new address. At my age, the only place I would be moving into is a nursing home as I am too old to buy another house. I am very sad and this leaves me with being dependent on grocery stores at this time during the pandemic.

8. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Imperfect Foods-Logo

Antwort von Imperfect Foods

We're so sorry Julie that we had to say goodbye to you. We're hoping it's just a "see you later" though and eventually we'll be able to expand back out into your area at a later time. In the meanwhile, we're truly grateful for the support and love you've shared with us and we appreciate you from the bottom of our hearts! 💚

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Advertising where products are not accessible

Doing commercials in my area and do not even deliver to South Florida/
Boynton Beach. Company really needs to understand marketing and how to target your audience because what they're doing now is 100% incorrect. Entered our ZIP Code on their website to possibly try them out and said hopefully coming soon. They either need a new web developer or do not do targeted commercials in areas where they do not deliver to and get customers hopes up. Sad

2. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Imperfect Foods-Logo

Antwort von Imperfect Foods

We're so sorry Phil that we're not in your area yet, but with us showing ads where you're at... it means that we're probably getting very close! Sign up on our website, and we'll email you as soon as we expand into your neighborhood! 💚

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I has been ordering from Imperfect…

I has been ordering from Imperfect Foods for over a year now. I rarely eat meat but decided to make a rib roast for myself and a guest. After cooking the roast I ate one rib and then noticed it was full of MAGGOTS. I sent an email with photos and called to report what had happened. I explained how repulsive an experience it was and was assured a manager would get back to me Instead of being contacted by anyone I was refunded the price of the roast and a $15 credit to my account. NO ONE ever returned my phone call to apologize. What kind of business are they running. MAGGOTS and HORRIBLE CUSTOMER SERVICE!

29. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Imperfect Foods-Logo

Antwort von Imperfect Foods

Hi Nicole, we are deeply deeply sorry about this. This is absolutely not the kind of "imperfect" we are going for and absolutely not acceptable. We also apologize about a manager never getting back with you. This is really important to us - if there's any way that you can give us another call or send us a note with your information so we can flag this and get a manager to call you back right away.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fraudulent and Unethical Business

I was browsing the website today and got charged for an order that I did not authorize! I IMMEDIATELY reached out to cancel and was told that nothing could be done. I can see not being able to do anything if it's the day of the delivery but this was maybe two hours after I was on the site. Cancelling should not be an issue at that stage! I'm in the process of reporting this company for credit card fraud and have also filed a complaint with the BBB. I just want my money back and DO NOT want the order.

28. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Imperfect Foods-Logo

Antwort von Imperfect Foods

We're so sorry about the misunderstanding here. We are a subscription company and so upon signing up with us, you'll need to either skip the orders or cancel your subscription if you do not wish to be charged or receive any products. With that said, again we deeply apologize about the misunderstanding and we're wishing you the best moving forward.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't order from this company

Don't order from this company, do your research before hand. You will be disappointed. They have HORRIBLE customer support.

These boxes are 10$ worth of veggies and your going to pay 80$ plus for them. You are better off going to a food bank, these vegetables won't last more than 3 days in the fridge before they wilt.

2.99 for a snack size bag of candy that is .99 at target.

Communication with them is absolutely horrid. No phone number to call (because they want to make it AS HARD AS POSSIBLE to get any assistance on canceling your order) or they are just to greedy to offer their customers actual assistance.

Website design is poor, to cancel they beg you for 3 screens to not cancel. If you misclick the wrong thing they will continue to charge you week after week when you already attempted multiple times to cancel.

24. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Imperfect Foods-Logo

Antwort von Imperfect Foods

Hi there, we're so sorry that we weren't a great fit for you and we apologize that things weren't as you expected. We wanted to let you know that our team is always here and happy to help you out though and our phone number is (510)595-6683. Please reach out to us if you have any other feedback or requests.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I want to love this service, but it's completely unreliable

I want to love this service, but out of my first 5 orders, only 2 of them were delivered as expected. My third order was completely canceled. I received less than half of my fourth order, and my fifth order had only 3 out of 25 items arrive. There's no communication about this until you see your receipt on delivery day, so there's nothing you can do about it. There's no communication on why this is happening or whether I can expect it to resolve. If every order is a lottery, it's not all that useful to me. I need a service I can rely on.

20. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Imperfect Foods-Logo

Antwort von Imperfect Foods

We're so sorry that your time with us hasn't been what you were expecting and that we let you down. Our team would love to chat with you more and get to the bottom of this. If you haven't yet already, please give us a call at (510) 595-6683.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We LOVE Imperfect Foods!!

We LOVE Imperfect Foods!!! This service saves me SO MUCH TIME and our delivery crew is awesome! Product is always fresh and on time...this has been a game changer in our house!

19. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Imperfect Foods-Logo

Antwort von Imperfect Foods

We're so appreciative of you! Thank you so much for all of the love and support!!! 😍💚🤗

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Rip off alert

Have gotten a few boxes from them, none of them really worth the subscription cost. Today, a box that we paid more than $20 for came with a standard 1 lb size bag of carrots and a tortilla pack with 6 "organic flour tortilla". And that's it. Just paper and air to fill the box. Stay away.

17. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Imperfect Foods-Logo

Antwort von Imperfect Foods

Hi Denis, we're so sorry to hear that you weren't totally satisfied with your order. We'll definitely be taking this feedback back to our team to help us improve moving forward.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Great concept. Really poor delivery - in every way

We've been with IF for a few months now and, having read the most recent reviews to date, I can attest that our experience is nearly identical. Their customer service is polite, and I have gotten refunds pretty painlessly when I've complained but all the rest: the unreliable deliveries; the substitutions; the quality of the food and the abrupt changes in services and delivery times with no warnings has become the norm for this company. I don't know who is running this outfit, but I suggest taking a pause, regrouping, and perhaps renaming before you try again. Great concept. Extremely poor delivery, no pun intended.

16. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Imperfect Foods-Logo

Antwort von Imperfect Foods

Thank you so much for providing us with this honest feedback, we absolutely hear where you're coming from and want to assure you that we're working hard on addressing these concerns you've brought up so that deliveries are as smooth and seamless as they should be moving forward!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sent $10 of fufu food for $80

Sent $10 of fufu food for $80. Nasty customer service. Of course it's located in feces infested San Francisco.

15. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Imperfect Foods-Logo

Antwort von Imperfect Foods

We're so sorry to hear that your order was not at all up to our standards, and that it sounds like our customer care team wasn't able to address the issue with your order! It looks like our team tried to refund you for the missing items in your order, but unfortunately you didn't get back to them and let them know which items you didn't receive. If you can send them a follow-up message, they'll be happy to make things right!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If I could give zero stars I would

If I could give zero stars I would.

Snooty attitude, very rude and belittling to their customers. Shocked.

13. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Imperfect Foods-Logo

Antwort von Imperfect Foods

We're so sorry to hear about this! Our customer care team works very hard to address any and all issues that come up with orders, but we're so sorry that it sounds like they weren't able to provide you a resolution. We've gone ahead and passed this feedback along to our quality assurance team so we can ensure we're providing the best customer care possible moving forward. Thank you so much for your honest feedback.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Giving up on this company

I have been an imperfect foods subscriber for over a year, and today was the last straw. I ordered 21 items and received 4. No a box is not missing from my order, they only sent one tracking number for this week's delivery. So that means they somehow just didn't send the other 17 items that I ordered. Pretty crazy. I have ordered food from imperfect 63 times, and 29 times I had either missing or damaged items. They have no idea how to pack the boxes - cans are thrown on top of bread, packages split open, cold things aren't in the cold packs. In the summer they used less ice packs than in the winter. Doesn't make any sense. I really wanted to support this company, but I just can't do it anymore.

10. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Imperfect Foods-Logo

Antwort von Imperfect Foods

We're so sorry to hear that we let you down on so many of your orders, and really appreciate you giving us this honest feedback. We will make sure to pass this information directly along to our packing and quality teams so we can use your experience with us to work on improving our service moving forward.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Rotting ball of moldy garbage berries that destroyed my whole order!

Used them for several months, the first order I received was someone else’s order. Not a single thing I ordered was in the box. I checked my receipt and not a single item matched what I ordered. I sent them a picture of what I received and my receipt, and I was refunded for the box.
I just thought they mixed up my box with someone else’s, no big deal.

The next few orders had a few things missing here and there but also not a big deal. Sometimes I’d receive a moldy item but I’d be refunded when I sent them a picture.

However, the reason I quit using them was the last order I received from them was foul, rotting, and covered in bugs. I received a ball of moldy, smelly, rotting berries that leaked all over the other food.
The odor was unbearable. You could see the leak from the outside of the box. The outside of the box was covered in flies because of the leak.
Nothing in the box could be saved.

I sent them multiple pictures of the moldy ball of mush in the Raspberry container and the damage it caused the other food it was packed with.

Instead of coming to any kind of reasonable solution or refund, they sent me “credit for just the berries” that was “good toward the next box.” I assure you, there was never going to be a ‘next box.’

I’ve been using a competitor for over a year now and have never had a single issue, so I know it’s not the mail or climate. It just feels like Imperfect Foods does not care about quality or their customers. Not worth the price.

9. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Imperfect Foods-Logo

Antwort von Imperfect Foods

We're so sorry to hear about this frustrating situation, and that our customer care team didn't address the issue for you in a way that resolved the problem! We are definitely going to be passing this feedback along to our packing team and customer care team so they're aware of your experience and we can work to continue improving our service moving forward. Thank you for your honest feedback.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

They were great for a while...but...

They were great for a long while, but I feel like things have really changed over the last few months. First, they stopped picking up my boxes for re-use and when I asked about it they said it would never happen again. The next week when it wasn't picked up, they said they had discontinued that service...which was one of the reasons I had stayed with them. No notification--just dropped the program and didn't tell me. Today, 7 HOURS after my box usually arrives, I received a text saying it would be delivered 2 days late. Surely they knew this before that. We plan our meals around the food we order. I was informed of the 2-day delay AFTER dinner (the box usually arrives before noon). They have definite communication problems in their customer service. If the box was not packed and sent out, THAT'S when i should have been informed...not after the time I expected to eat the food. I do not want a response to this review, an apology, or an excuse. I want the service I pay for and timely communication when there is a change or problem. I am very understanding if I am informed of what's going on and treated with respect. Apologies are worthless and insultingly late.

7. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Imperfect Foods-Logo

Antwort von Imperfect Foods

Hi Mary! We're so sorry to hear that we let you down, and for the delay in our responding to these issues. We absolutely hear where you're coming from and are working hard on addressing our communication to you so that we make sure we're making our service as convenient and informative as possible. We've gone ahead and passed your feedback along to our team so that we can use your feedback to continue improving our service.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr