Not in Use  Bewertungen 220

TrustScore 4 von 5

4.1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Having recently sold and purchased through Greenwood’s whitchurch branch I would highly recommend Pete is absolutely brilliant at what he does and nothing is to much trouble, he is extremely knowled... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Greenwoods Bristol Branch in Whitchurch was excellent! Can’t recommend them enough the team we’re fantastic throughout our purchase and a special thanks to Pete Lawson. Nothing was ever too much troub... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Greenwoods (mainly Phil) made our selling experience far more stressful than it should have been. They were disorganised and made decisions without consulting us. A conversation with Phil generally re... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I was very pleasantly surprised when dealing with Greenwoods. They usually replied to any queries quickly, much more efficiently that the other estate agents I was dealing with. They provided a very t... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Immobilienagentur

Vom Unternehmen geschrieben

Account not in use


Kontaktinformationen

4.1

Gut

TrustScore 4 von 5

220 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No knowledge of GDPR

I have just had to report this company to the ICO for refusing my data access request. Avoid at all costs as they do not seem to understand the rules of GDPR. Very rude staff also. They don't understand GDPR rules and have no want to learn. Was told I am no longer allowed to phone them and they would refuse my GDPR access request.

15. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Not in Use -Logo

Antwort von Not in Use

Mr Stevens. You are not a client of ours and as you have been informed in writing and over the phone; we do not hold, nor are we sharing any personal information pertaining to yourself. We are fully aware of GDPR and are compliant. As you are aware, due to your persistent and threatening phone calls we have politely requested that all future correspondence be in writing. Kind regards The Greenwoods Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Just brilliant service

OK, so going through a messy divorce, and having to sell my home of 35 years was particularly harsh, but I'm so glad I chose Greenwoods to market my property. They didn't give me the highest quote, but I felt everything about what was said was much more clear and consise, and it turned out the team on Sandy Park Rd, Brislington are all great, and incredibly empathetic, which is just what I needed. House went on sale 23rd June, and was sold to someone who viewed it on the 27th! Everything went silky smooth, and super quick. I moved out on 12th August, so all in around 6 weeks start to finish! It's been a roller-coaster of emotions, and Greenwoods were by my side for the whole thing, and I'm extremely grateful for their sensitivity in dealing with me (not the easiest person, with some mental health issues). I wouldn't hesitate one second to recommend them. Excellent service, and lovely team of people. Thank you Greenwoods, you've should be extremely proud!

15. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have just completed a transaction…

I have just completed a transaction using Greenwoods as the agent for both purchase and letting. I have been very impressed by the professionalism of Andrew and his team. I should add that the top partner of the law firm that was handling my legals (also) noted that Greenwoods were very reliable and they have a long history of property deals in the Colchester area.

29. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Agent didn't turn up and wouldn't rearrange

Arranged a viewing in Bristol, drove an hour to view the property, after waiting outside for agent for a while I called to find out that the agent in charge of my viewing was not around and there was nobody else available today. They told me they couldn't rearrange the viewing because they were fully booked. Another case of being messed around by people who think they can do what they like.

21. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Not in Use -Logo

Antwort von Not in Use

We are sorry that you have felt the need to review our services in this manner. However, we have checked our system and all of our viewings but have no record of you.

As you will already be aware, we have contacted you through the Trustpilot review authenticity system to request more information pertaining to what property you claim to have been viewing and whether it was for renting or letting; so that we can investigate further but, so far, we have received no response.

We suspect a case of mistaken identity but if we can help you further, we would be more than happy to assist.

Kind Regards

The Greenwoods Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Unhelpful

Emailed twice requesting a property viewing..no response.. phoned and was told that they had not received either email.. was then told that viewings are full for all properties within 20 minutes of them going on the website! Thanks! Really helpful!

7. April 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Not in Use -Logo

Antwort von Not in Use

We thank you for the feedback and are sorry that you felt the need to express your disappointment at being unable to view the property. The reality is that due to exponential demand in the viewing of properties when they go live for sale in our market area, it is currently extremely challenging to both manage the expectation and maintain customer service standards for everyone wishing to view. In order to mitigate this in future, we recommend that you register your interest with our agency and you may be informed in advance of properties that may be coming to the market before they launch and therefore avoid any further disappointment.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Greenwoods Property is without a doubt the best around!

Greenwoods Property is without a doubt the best estate agent I've ever used. They were highly professional throughout the purchase of my BTL property. No time-wasting! The whole process took only 6weeks from start to finish.
Having recently been messed about by a few other estate agents, so using Greenwoods Property was the best decision I've made. They are also managing my BTL property and it has been excellent so far.

I highly recommend Greenwoods Property to anyone looking for a honest and professional estate agent.
- Ben Adediji

24. Februar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This a terrible company both as a…

This a terrible company both as a letting agent and as an estate agent. I let through them and sold my property in Bristol. They never seemed to do what I needed and had to be prompted every step of the way. They were condescending and unprofessional at times. I’m sure they didn’t think I knew the process. In fact I had let properties before and bought and sold various properties across the UK. They over valued my property leaving it on the market to became stale. Not until I lowered it by £50000 did I get any serious interest or offers. It was really hard work to keep having to chase them constantly and has left me feeling exhausted. I would not recommend this company and feel disappointed with the whole service.

28. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Not in Use -Logo

Antwort von Not in Use

Thank you for taking the time to review, we value all feedback and are sorry that you were left disappointed with our services.

As you have noted; we both successful let and successful sold your property. In doing so, we were pleased to achieve a sale price in excess of the guide price agreed with yourself.

We must acknowledge that we found our business relationship dealings with yourself challenging throughout but, as an agent, we cannot be made responsible for decisions made by tenants and the wider economic climate which includes the housing market.

However, we are surprised to read the contents of this review which we feel is not a true reflection of our services, our staff or our business practises.

We managed your property for 16 months, before you asked us to sell the property on your behalf. During which time, we never received a written complaint about our services.

If you had any concerns during our property management, your desire to allow us to manage it for so long and then decision to instruct us to sell the property on your behalf only adds to our surprise.

As you are aware, our lettings and sales contracts state that if you are unhappy with our services at any point, you retained the option to dis-instruct; which you chose not to do at any point.

As a business, we pride ourselves on client customer service and would like to reassure you and all of our ongoing clients that this remains an ongoing commitment.

If we can help again, we'd be only to happy to help.

Wishing you all the very best.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellency on customer service

After trying other agencies, we were a little disappointed with the costumer service that was provide to us, but on the day that I call to arrange a view for our first property together, I become extremely satisfied with the courtesy and politeness that Andrew talk with me and with the wisdom of a good and experiente agente that he is.
After seeing the property we knew this was the one!
Beyond that, everything went as smooth as silk . Andrew and Kenny toke care of all , with a lot of paciente with us and our busy jobs. Providing us all the essential information, clarifying all our doubts, and outlining all the issues that appear along the process and after the keys delivered.

Excellent costumer service, highly recommend!
Thank you for everything.
Tiago and Joana

11. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Highly recommended letting agent

Of all the letting agents I use across the portfolio Louise and team are the best. Fast, professional, caring of tenants, property and me and full of common sense advice. Wish all agents could be this good. Highly recommend.

13. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Greenwoods Property is second to none

Using Greenwoods Property has been an effortless experience from start to finish. At a time when most people are stressed, moving has been easy and problem-free. Nothing has been too much for Kenny who has helped me tremendously with everything to do with the move and I would not hesitate in using this company. The customer service is second to none!

3. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The custeomer service was…

The custeomer service was excellent.Peter and his team did everything required of them very well and on time. I would not hesitate to recommend their services.
Fanjie

20. April 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant from start to completion

I found renting a property with Greenwood property consultants very quick smooth and efficient.
Andrew is very professional and led me through the process at every stage and is very quick on returning calls and very punctual and has great knowledge of his business

8. April 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Professional and honest

We bought our first home through Greenwoods 5 years ago and we've just sold through it through them. Phil Marsh (Knowle branch) and his staff are highly professional, honest, efficient and considerate. Phi is generous with his advice and we always felt that he was doing his very best to make the process as smooth and painless as possible. Thank you Phil!

6. November 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

110% Customer Service!

We cannot thank the team at Greenwood’s in Whitchurch. They have been absolutely amazing from start to finish of our purchase. Even through hard times of dealing with delays and problems further up the chain away from ourselves they always maintained high service standards, and always kept the communication consistent throughout. The team always made sure they put in everything they could into supporting ourselves through a very stressful time. Thank you Pete and everyone in the branch, we thank you for your patience and understanding throughout the last 4/5months.

27. Oktober 2020

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr