Gordion Bewertungen 46

TrustScore 2 von 5

2.2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Man bliver smidt ud efter 1 time og 45 min fordi bordet skal benyttes igen. Vi havde ikke engang drukket vores kaffe. Vi stod så udenfor et godt stykke tid. Der var ikke nogen til det bord og der var... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Cafe Gordion Er en rigtig hyggelig restaurent hvor du kan få lækker mad den er ikke for dyr...meget rimelige priser...der er altid god service og den er altid godt besøgt vil gerne anbefale dette... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Jeg har tidligere rost Gordion Cafe & Restaurant i høje toner for den veltillavede mad, store portioner, fornuftige priser og et venligt personale. Men, men det er det sidste år til halvanden gå... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi ventede 2 timer på vores mad - og måtte gå uden og spise . Virkelig dårlig service og alt for lidt tjener på arbejde til tage sig af gæster . Det var sidste besøg hos dem Dårlig dårlig service... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

2.2

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

46 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Kan anbefales

Altid søde, altid friske råvarer, altid veltilberedt, altid rimelige priser. Kommer der regelmæssigt og er aldrig gået derfra skuffet.

25. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Elendige pizza. Spildte 218`00 kr.

Betaler 218.00 kr. for 2 dødsyge pizzaer der falder fra hinanden pga. de ikke er gennembagte da der formegentlig er skruet ned for varmen. Bunden bliver liggende på tallerken medens du sidder med ost og ? på gaflen.
Vi har spist pizza mange gange hos G. men magen til gummipizza har vi aldrig oplevet.
Skrue ned for varmen samtidig med at hæve prisen, - - - det er sku ikke rimelig.
Gider ikke mere. Køber hos Kongens pizza, kan kun være bedre og ikke mindst billigere.
PUNKTUM.

30. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Hold da op, det skal prøves til en god pris

Hold da op, for halvanden md siden var vi forbi og fik en brunch platte som var så lækker til prisen, at vi var nervøs for at det var en engangs fornøjelse. Men men, idag var vi forbi omkring kl. 12 og der var en del mennesker som også havde fundet tid på en mandag til lækkert mad. Jeg lovede sidst at hvis maden var så god som sidst, ville jeg gi den ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Og det var lækkert med gode rå vare og en kok som kræser om maden. Tak for hygge og dejlig mad🙏

31. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

For dyrt i forhold indhold

Vi har i mange år støttet Gordion, men det er nok slut nu. Maden er simpelthen blevet for dyr i forhold til indhold. Der var simpelthen for få stykker kød i pastaretten.

12. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Kun ⭐️‘er og ros herfra

Kun ⭐️‘er og ros herfra
Spiste der to dage i træk
Smilende god betjening og maden var helt i top 👍🏻 til absolutte konkurrence dygtige priser.
Det var tydeligt at se, det var et eftertragtet sted, da der begge dage var fyldt godt op i restauranten,
Bordbestilling anbefales ☺️

8. April 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi har indtil nu værdsat både mad og…

Vi har indtil nu værdsat både mad og betjening. I dag fik vi desværre lasagne, der var brændt og uden tilbehør og en thai ret, som virkede ukrydret og uden runding. Vi har desværre ikke lyst til at komme igen efter dagens oplevelse.

6. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

3 gange varm ret

Jeg bestilte 3 gange wienerschnitzel med promfritter, da jeg kom hjem med varen, var promfritterne og wienerschnitzel lagt oven på hinanden, så fritterne var bløde og lige til at smide ud, jeg klagede men det hjalp lige meget, jeg fik at vide jeg kunne bare sige at tingene skulle pakkes ind hver for sig, det er ikke mig som er professionel i mad, jeg havde kun betalt 451kr for varerne, jeg har tidligere spist i restauranten ca 1 om måneden, havde jeg fået det i forretningen havde jeg ikke betalt.

7. März 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Gordion overholder ikke covid-19.

Gordion overholder ikke covid-19.
Onsdag den 23. September, var vi et selskab på 5 personer, der havde bestilt bord, men fik anvist en plads med 2 et mandsborde, dvs. 2 stole på den ene side og en bænk på den anden side hvor vi skulle sidde 3 personer.
Vi spurgte til et større bord eller om vi måtte sætte en stol for bord enden, men restauranten svarede:
Det er corona tider og vi må arbejde med den plads vi har, vi har begrænsede med pladser og ønsker kun at give vores gæster en god oplevelse.
Vores oplevelse var, at vi måtte forlade restauranten. Har efterfølgende skrevet en mail til dem og får det samme svar, det er ikke et sted vi kommer igen.

25. September 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bord i døråbningen.

Havde reserveret bord 7 dage inden. Fik bord lige ved døren, hvor man blev blæst væk, hver gang døren åbnede(hvilket den gjorde tit) Bad om et andet bord hvilket klart blev afvist. Vi endte med at gå igen, da det var utåleligt at sidde i døråbningen.

21. März 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Altid nyt 14 årigt personale, der ikke kan give service.

Vi kommer til tiden og får anvist et bord ved toilettet og midt i larmen. Der er flere ledige borde til 2, så vi spørger om vi ikke kan sidde ved et af dem. Den 14 årige pige, siger, at det kan vi ikke, da systemet har tildelt bordene. Alligevel får vi anvist et andet bord lige ved skranken, hvor teakeaway folk står og venter på deres mad. S¨vi takker pænt nej til at skulle spise der.

10. November 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

God mad, venlig betjening, gode priser

Vi har brugt Gordion i mange år nu, og den slår aldrig fejl. Søde tjenere, god mad og overkommelige priser. Og så er stemningen bare hyggelig selvom der er mange mennesker. Kan varmt anbefales :)

29. August 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Madforgiftning

Mandag aften skulle jeg sidde længe på arbejde og gik derfor ned og købte en kyllingesandwich hos Gordions. Cirka en time efter jeg havde spist den fik jeg ondt i maven og måtte på toilettet flere gange. Og efter halvanden time kastede jeg op første gang. Henover natten kastede jeg op 3 gange. Næste morgen var jeg i bedring og her efter et døgn er jeg tæt påat være frisk igen. Klassisk madforgiftning! Jeg spiste ikke andet den aften og drak bare en cola til, så det kan kun være kyllingesandwichen, der gav mig forgiftningen.

28. April 2015
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dårlige madoplevelser de seneste gange vi har besøgt Gordion

Jeg har tidligere rost Gordion Cafe & Restaurant i høje toner for den veltillavede mad, store portioner, fornuftige priser og et venligt personale.
Men, men det er det sidste år til halvanden gået ned ad bakke...
Serveringspersonalet er stadig søde og venlige, men kvaliteten af maden har været svingende--fra rå til brændt. Vi har oplevet lange ventetider plus en bestilling til blot 4 personer kom over et interval på et kvarter.
'Prikken over i-et' var i dag, hvor jeg fik en rå pariserbøf. Jeg leverede den tilbage til køkkenet, hvorefter jeg fik en ny RÅ bøf på samme tallerken.
Køkkenet må oppe sig, hvis vi skal komme igen.
Vi har anbefalet jer til rigtigt mange--det kan vi bestemt ikke længere, som det ser ud lige nu...

26. Februar 2015
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Bredt udvalg til billige priser

Har besøgt Gordion mange gange og været rigtig glad for deres brede menukort. Man kan både få pizza, pastaretter, forskellige bøf-retter, salater, et par indiske retter, fisk og en god gammeldags portion stegt flæsk med persillesovs. Deres desserter kan også anbefales.
Dog har har flere i min omgangskreds på en eller anden måde fået dårlig mave efter at have spist der... Det er ikke noget jeg selv har oplevet, men jeg føler at det skal nævnes.
Hvad angår charmen af stedet vil jeg sige at der godt kan være lidt klemt indendøre, men er det sommer kan man sidde udendørs ved den hyggelige Ulrikkenborg Plads.
Jeg vil primært anbefale stedet til blandede selvskaber da alle burde kunne finde noget på menuen de har lyst til. Derudover folk der gerne vil spise ude, men er på budget, da Gordions priser er meget fair! :) Fra menukortet ville jeg selv vælge deres Anatolia Kebab :)

23. Januar 2015
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr