Gift Hampers Bewertungen 

82
•
TrustScore 4.5 von 5

4.6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent choice of hampers and keenly priced. Gift Hampers` ability to deliver to Luxembourg (in my case) set them apart, given that big name suppliers in the UK seem unable to do this, as a result... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered on Tuesday from the UK and delivered by Thursday to friends in Malta. They absolutely loved it so much and the man called me to say he was at the address which was great to hear. Thank You!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great company to order hampers with, especially for business/corporate purposes. We have used Gift Hampers twice now and they have been really helpful with any issues that aren't their own fault.

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Exceptional quality hamper. Extremely easy to place an order. Service & delivery first class. Christmas gift recipient extremely happy. 3rd year I’ve placed an order & will continue to do so. Thank... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Anbieter von Werbegeschenken
  2. auch in
  3. Geschäft für Präsentkörbe
  4. Geschenkeladen

Vom Unternehmen geschrieben

Working closely with our partners and couriers, Gift Hampers International offer a quality and easy option for customers wishing to send gifts both locally and abroad.


Kontaktinformationen

4.6

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

82 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.6

Alle Bewertungen

(82)

59 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

easy website

easy website, dependable performance with a complicated international task. gift arrived sooner than they forecast!

15. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gift Hampers-Logo

Antwort von Gift Hampers

Thanks for your feedback Kat! Our team are happy to serve you :)

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM

Beware this co. I paid for a full hamper with various items which cost €100 and they sent a SINGLE stuffed animal to the family which have just had a baby. When I asked what happened they claimed they need photo receipts and didn’t want to take responsibility to refund or replace for the correct order which was originally placed. Naturally I asked the family to please send photo receipts but you can imagine life with a newborn and other kids, the order is meant as a a GIFT, not supposed to be a BURDEN of following up with customer service ad Infinitum. Total shame, joke and total scam. Avoid if you’re using it for gifting, they’ll shame and burden you.

PS: edit to the below reply— I would happily send you photos had I received the item myself, but I didn’t did I? Both parents assured me the single stuffed animal arrived in my name, and you can imagine me harassing them to send a picture when they hardly have time to get proper sleep? I asked them once and gave them your email. This had been unresolved for several months now and the original mistake of sending the wrong item is your responsibility, therefore I shall not use your services again and have concluded you are scamming people by sending a single stuffed animal and getting paid €100 for it. Shameful

1. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gift Hampers-Logo

Antwort von Gift Hampers

Dear Safaa,

We are sorry to hear that this matter remains unresolved, but it is important to clarify that our team responded to your first message within hours and followed up multiple times without receiving a reply. Your support ticket is still open and ready to be resolved.

We requested a quick photo of what was received so we could verify the issue and arrange either a replacement or a refund without delay.

The item you describe is not something we stock - the hamper you ordered contained multiple items, including wine and chocolates, which do not match your description. This suggests there may have been a mix-up at the recipient’s end, perhaps with another gift they received around the same time.

We completely understand that life with a newborn can be busy. However, without the requested photo, we cannot confirm the delivery contents and therefore cannot responsibly process a refund or replacement. This is standard practice across our industry and a reasonable requirement given the nature of the claim.

We take any delivery error seriously and remain ready to resolve this in full as soon as we receive the requested photo. Please feel free to send this to us so we can bring the matter to a swift conclusion.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great stuff

Easy website to navigate..superb selection of items .
Order tracking and communication great. On time delivery . Very happy 😊

18. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Great service and a pleasure to work with!

Sarah from sales provided a personal approach. She made the whole process super easy, and the gift arrived without any issues. Really appreciate the help and quick responses.

(P.S. Would love to see a few more gin options on the list 😉)

Highly recommend!

26. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Something different and luxe

Always beautifully presented with different items every year. I recommended them to my father-in-law and he also loves giving them as gifts to neighbours and colleagues. They have a good price range and the cheaper hampers are also beautifully curated. Simply excellent.

12. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Trustworthy

Communication was very professional and constant which gave a pretty good indication of the process.

6. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gift Hampers-Logo

Antwort von Gift Hampers

Thank you for your feedback, we look forward to serving you again

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Happy returning customer

Excellent communication from the start. Delivery as stated and family in Ireland delighted with the products selected.
More than happy to order again.

21. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gift Hampers-Logo

Antwort von Gift Hampers

We are delighted to hear that and look forward to serving you again!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service & goods

Brilliant customer service and the recipients loved their festive goodies. Will be back for more.

22. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gift Hampers-Logo

Antwort von Gift Hampers

We are delighted to hear that and look forward to serving you again!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disappointing delivery

Placed an order for an Easter Hamper for mother in law but the package was not delivered, rather gets sent to inconvenient pick up location. Fine print on the website in delivery section states they will not attempt delivery in some geographies.

Seems like an unreasonable piece of information to hide in website fine print especially when the landing page of the website highlights "Order from Anywhere, We Deliver"

22. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gift Hampers-Logo

Antwort von Gift Hampers

Dear Adam,

Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear you were disappointed with the delivery experience.

In Sweden, it is standard practice for most couriers to deliver parcels to nearby pickup points rather than directly to home addresses. This is the default method used for the majority of residential deliveries and is outside of our control.

To help avoid any confusion, we clearly mention this on every relevant product page as well as in our delivery section. Sweden is the only country where this applies, and we do our best to highlight this detail for customers placing orders there.

It appears this detail may have been overlooked when placing your order, and we’re sorry for any inconvenience this caused.

Although the recipient contact details you provided were incorrect, our support team did their best to assist you. They stayed in contact throughout and arranged a convenient pickup point just 2 minutes away by car from your mother-in-law’s residence.

We value your feedback and will take it on board as we continue improving our service, to help avoid similar disappointments in the future.

We hope the gift was still well received and brought some joy once collected.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very poor/no customer service

Very poor customer service. Days to reply to emails complaining about non-delivery of Christmas hamper. It took over three weeks to get a Hamper delivered to our friends in Budapest city! They should be able to say exactly how long it will take, as Amazon and Ebay do. I've called the UK number many time to receive a recorded message that the office is currently closed and opens between 9am and 5pm, even though i called within these times!! VERY DISAPPOINTED!!!!
I guess they don' want to speak with anyone because they don'[t want to asked for a refund!
Based on my experience i recommend that you ADOID THIS COMPANY

10. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gift Hampers-Logo

Antwort von Gift Hampers

Hi Phil,

Thank you for your review, we will take your feedback on board and continually strive to improve our services.

Please note that due to adverse weather in parts of Europe at this time, most of our team is currently working from home, and is why we are not available to take your call.

I see your order was placed after the Christmas cut-off time, which was mentioned in a large notice at the top of the page, and you were also required to select the standard delivery option which showed the estimated delivery timeframe up until 2nd January, as provided by the courier.

Courier delays do sometimes happen at the peak of Christmas and are unfortunately outside of our control. However we see the gift arrived a few days ago and do hope it was well received by the recipient. We apologise on behalf of the courier for the few days delay and the inconvenience it may have caused.

I see our team already reached out to you explaining the above by email.

Our customer satisfaction is very important to us, please feel free to reach out to us at sales@gifthampersinternational.com and our team would be happy to discuss this further.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

An absolute joke

An absolute joke. Ordered Christmas gift hamper early december and 1 week after Christmas still not delivered. Standard reply from support saying we are "looking into it" adds no value. If you can't deliver in a timely manner don't accept my order. Would I recommend you - absolute not. Stay clear of this mob and pick a local dealer instead.

31. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gift Hampers-Logo

Antwort von Gift Hampers

Hi Kris,

Whilst we thank you for your review, we would like to clarify the details as we feel they are not an accurate representation of the details of your order.

The gift was ordered on the 13th of December, and whilst that may appear early, that is not the case when ordering gifts online during the peak season. Due to the volume of gifts delivered at that time all couriers experience delays (and that is unfortunately, completely out of our control).

On our website, we had a clear message at the time of your order being placed, that the cut-off time for a Christmas delivery had passed, and that all deliveries were at a 5-10 working days minimum, excluding any courier delays as stated above. We make these notices very visible, to avoid customer disappointment later on, however in your case it seems this was overlooked.

The delivery timeframe of your order was between Christmas and the early New Year, however as per your support ticket, you requested cancelling the gift before it could reach the destination. As per your request we have cancelled the gift and refunded you.

We apologise for any inconvenience this may have caused and wish you a good start to the new year.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Professional and easy to use service

I live in the UK and wanted a special gift for my 65-year-old brothers birthday who lives in Malta.
The service was fantastic making it easy for me to send such a quality gift.
I would 100% recommend them to anyone .

31. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gift Hampers-Logo

Antwort von Gift Hampers

Thank you Lynda, it was a pleasure serving you, hope to see you again

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

great options

great options, great customer care service and fast delivery.

18. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gift Hampers-Logo

Antwort von Gift Hampers

Thank you for the kind words Rania. Best wishes

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

An excellent experiecne - highly recommended

Excellent choice of hampers and keenly priced. Gift Hampers` ability to deliver to Luxembourg (in my case) set them apart, given that big name suppliers in the UK seem unable to do this, as a result of EU regulations, presumably since Brexit. The payment system was smooth and easy, the updates from Gift Hampers by email were timely and helpful. The hamper was delivered right on time and the contents greatly appreciated by the recipient. All in all, fantastic product and service. Highly recommended.

15. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gift Hampers-Logo

Antwort von Gift Hampers

Thank you Nicholas, it was our pleasure serving you and we hope to serve you again in future. Best wishes

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr