Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great product, very pleased with my phone case. It has arrived nicely packed in a very funky envelope. Delivery was standard, around 4-5 working days. I would recommend this company.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

the website was easy to use and delivery was quick. however the laptop sleeves do smell a bit like rubber but otherwise an awesome shop to buy from an i love y new laptop sleeve.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I purchase a phone with both a design and my initials. They printed my initials over the design, rendering it useless. Ok so it was a printing mistake on their part. I mailed them within the 14 days a... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

This is a company that lives up to its name! Lots of really fun items. The browsing experience was great and the purchase was straight forward. The case we ordered was lovely and good quality. I would... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Geschäft für Modeaccessoires

Vom Unternehmen geschrieben

Founded in 2012, Fun Cases set off on a mission to provide the young teenagers of the world with super cool phone cases, and we're certainly on our way to doing so! Fun Cases is proudly a family run business, with a very hard-working team. We specialise in YouTuber phone cases, being named the home of the YouTuber phone cases. Having sold over 50,000 cases, satisfying hundreds of customers on a daily basis, we're one of the fastest growing phone case & accessory retailer in the UK.


Kontaktinformationen

4.1

Gut

TrustScore 4 von 5

3214 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 20 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Monat

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

expensive shipping and big disappointment

Very cute and lovely designs. I ordered a phone case and I knew shipping could take a while, but after a week I received an email saying I had to pay an additional 14 euros in extra shipping costs because the UK is no longer part of the EU. I was not warned about this beforehand. This made made the case quite expensive. Once it finally arrived, I was very happy with it, until I discovered that I can no longer use contactless payment on my phone because of the case. Unfortunately, because the case was personalized with my initials, I was also unable to return it. A big disappointment.

5. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful quality

The case itself looks nice and is as described but the quality is terrible. I ordered the flip case and the cards just don't stay in the holder and the fabric is coming away so cardboard is on display and looks awful. The magnet where the flip case sticks to the back of the case doesnt stay either. It feels like such a cheap case and it wasn't cheap.
Also ordered screen protectors, they don't stick properly onto phone, the fingerprint recognition does not work and they slide off. So disappointed and would never order again or recommend.

26. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I ordered a case and there was a longer…

I ordered a case and there was a longer wait than expected due to a backlog over the Christmas period, which I completely understand — especially as a family-run business.
Sadly, the design has begun to peel off, which was disappointing. I contacted the company and received a response advising that as the purchase was over 30 days old, it fell outside of their guarantee period, although I was offered a voucher towards another purchase.
I replied to explain that due to a family bereavement, I wasn’t able to contact them sooner. Unfortunately, I haven’t heard back since, but I remain hopeful that a positive resolution can still be reached.
UPDATE 11/2/26.
I have today been contacted and a replacement has been arranged. I am very grateful for their understanding of my situation. I know I will be buying from them again. Thank you.

2. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

wrong item sent late - and no refund given to date

ordered a personalised hoodie for a Christmas present. The order arrived late and when opened, the hoodie was a different colour to what had been ordered. I got sent a selection box by way of an apology? I have since tried to return the item for a full refund as promised, but they have now lost my return and no money has made it back to my account. Avoid at all costs

22. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The flip phonecase half broke away from…

The flip phonecase half broke away from the hard back within a few weeks of use. Price paid $40.
Reached out to customer service and they offered me a 20% discount to buy another one. There is a 30 day refund policy but delivery to Australia took 2 weeks, I was just outside warranty period. There is a further 6 month UK product warranty for replacement for not meeting satifactory quality and Funcases.com is not following through with this.
Poor customer service. Don't waste your money with this company.
It was a Christmas present for my grandaughter. Very disappointing.

27. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dreadful experience with this company

Dreadful experience with this company. Ordered daughter a case before Christmas, was sent the wrong one. Advised could exchange if not happy. Had to pay to return for exchange. Now customer services ignoring my emails and WhatsApp messages. Very disappointing and left hugely out of pocket. Avoid!!

27. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I love my phone case

I love my phone case. I had an issue with the delivery which wasn’t there fault but they send me a new case for free and gave me a gift voucher.

22. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful

Awful - i ordered a personalised photo collage case but all the photos were cropped terribly (like chopped in half). I contacted customer service for a refund but zero response. Avoid!!!!!!

20. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fun Cases-Logo

Antwort von Fun Cases

Hey Francesca,

I am so sorry to see that your photo case arrived with the images cropped incorrectly. When you order a personalised collage, you expect those memories to be displayed perfectly, and it is clear we failed to meet that standard on this occasion.

I also want to apologise for the delay in our communication. We are currently working through a backlog which has meant our reply times are around 4 working days, and I realise that feels like a very long time when you are waiting for a resolution.

I am pleased to say that a replacement case has been produced and is currently on its way to you. I have personally sent you an email so we can ensure this second case meets your expectations.

Best regards,

Michael Founder, Fun Cases

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

My case is really nicely printed

My case is really nicely printed. I designed and customised the case myself. The only issue I had was it took me 2 weeks for my case to arrive. According to customer service this is due to backlog from Christmas- I don't blame them but would have recommended signage on the website somewhere to advise of the delay. I ordered a screen protector and it wouldn't even let me use my biometrics or stick down properly. Otherwise, I will be using this company again

24. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Will never recommend this company

Will never recommend this company, I ordered a phone case on the 02-01 and it never arrived at MY door, contacted fun cases after a huge delay they said it was on its way, tracking was useless untill it was delivered, contacted them again to find out where it was delivered too but have not heard back from Helen, no replacement or refund offered just silence,
Fun cases if you see this get in touch I sent you photos of where it should have been delivered a bright red door with my name in big black letters, why ignore me.

24. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fun Cases-Logo

Antwort von Fun Cases

Hey Gemma,

I am so sorry to hear that your case hasn't arrived. I can see how frustrating it is to have a clear delivery point like a red door with your name on it, only for the parcel to seemingly vanish. That is incredibly disappointing.

I have searched our system for your review name but I haven't been able to locate your specific order details yet. Please be assured that we are not ignoring you; we have been experiencing a very high volume of enquiries lately, and it sounds like your messages haven't quite reached the top of Helen's queue yet.

We actually recently changed our shipping policy to send every single UK order via a fully tracked service at our own expense, specifically to prevent situations like this where the tracking data is "useless." I would love to get this sorted for you immediately. If you are please able to edit your review and provide your order number, I can investigate further for you.

Best regards,

Michael Founder, Fun Cases

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

This company needs to specify that…

This company needs to specify that their shipments can take weeks. Family company? OK. All hand printed? OK. I get that, but tell your customer it can take weeks for an order. As for made in GB! Your tracking number doesn't suggest that, unless of course it's a fake tracking number. Won't be using this company again.

20. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Customer service and missing part

I ordered a phone case and it arrived very quickly however after looking at it the shock absorbent upgrade I had paid extra for wasn’t there there wasn’t even a lining round the camera lens part ok the case. I then contacted them about it and got put through to customer service and was told to send a photo which I did the following morning. It has now been a week and they have not taken any action. I have email multiple other times to try get confirmation but they haven’t responded

20. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Love the phone case

Love the phone case, lovely design, and I like how it goes around the sides of the phone. Only thing is that Google pay doesn't work unless I take the case off.

23. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Extremely disappointed, basically a scam

I’d ordered a MagSafe phone case on the 11th and heard nothing for 5 days after my order was confirmed. I then received an email saying that the MagSafe components for the case were out of stock and that they would be happy to refund that part of the order and send me a regular case. I emailed back to request a refund and had to send several more emails just to get it confirmed and it’s taken 4 days to get my refund because by the time I’d been informed that the case I had ordered was not available my money had already been taken from my account. If you do not have the item in stock, do not put it on your website for sale and then email the customer AFTER YOU HAVE THEIR MONEY saying you don’t have it. Never even got to test the quality of their cases as I was a first time customer but I can say for certainty I will never be using FunCases ever again and I recommend that anyone who is reading this to do the same

11. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fun Cases-Logo

Antwort von Fun Cases

Hey Owen,

I am so sorry for the frustration this has caused. I completely understand how disappointing it is to order something, only to be told days later that it isn't available, especially as a first-time customer.

To explain how this happened, we offer our designs across thousands of different phone models, and because each case is printed to order, syncing live stock levels for every specific component can be incredibly complex. We clearly missed the mark here, and I am sorry that it took several emails to get your refund sorted. Our system unfortunately moves a ticket to the back of the queue each time a new message is added, which I realise only added to your frustration while you were waiting for a human response.

I have sent a personal email to you today as I’d love the opportunity to make this right and hopefully change your mind about us in the future.

Best regards,

Michael Founder, Fun Cases

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bit sneaky and scammy

Be careful ordering from this company. After I ordered I heard nothing for days and got in touch with customer service. They advised my order was marked as 'unfulfilled', and they could not give me an estimate on when that might change. They did say that being closed over Christmas meant there was a delay- however I was contacting them on the 17th January.

I requested my order be cancelled and refunded, which they declined, but said I should return it when/if I receive it- knowing full well, you can't return personalised items. This back and forth between customer service meant I had to go through PayPal to get a refund.
The cases are cheap and there's a lot of options but the customer service was dishonest and a bit sneaky, and the process is not streamlined enough for them to be able to make a valid offer to customers- if your Christmas closing hours means it takes months for some people to receive their orders, a lot needs reevaluating.

17. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fun Cases-Logo

Antwort von Fun Cases

Hey Rachel,

I am incredibly sorry for the experience you’ve had. Reading your feedback, it is clear that we have let you down, not only with the delay but with the confusing and contradictory information you received from our team.

We did experience a significant backlog following our Christmas closure, but by mid January, you rightly expected more clarity on your order status. I also want to address the advice you were given regarding returns. Suggesting you return a personalised item was a mistake on our part and I can see why that felt "sneaky" to you. It was likely a result of our customer service team being overwhelmed and providing a scripted response rather than looking at the specifics of your order.

I take your comments about our processes very seriously. We are currently putting new infrastructure in place to ensure that these holiday delays do not happen again and that our communication is much more streamlined. If you could please provide me with your order number, I can investigate further.

Best regards,

Michael Founder, Fun Cases

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

So daughter wanted a phone case and as…

So daughter wanted a phone case and as getting ones that she wanted for her phone is hard . This company delivered . As we ordered over xmas delivery was delayed but customer services was amazing

2. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic company

Fantastic company, I had a problem with the case I ordered and it was dealt with in a prompt efficient manner. Great customer service, friendly staff and very happy with the outcome . Would definitely purchase from them again in the future !

15. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr