Fake costumer service
Fake costumer service, fake products!
Danke, dass Sie Trustpilot besuchen. Leider ist die Abgabe von Bewertungen an dieser Stelle nicht mehr möglich, da die Website dieses Unternehmens nicht länger existiert. Bitte kontaktieren Sie uns, wenn Sie Fragen haben.
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Fake costumer service, fake products!
Det er meget skuffende.
Inden for et par timer fortryder man købet af et vildtkameraet, men får så at vide at man ikke kan fortryde handel,men frasige sig at modtage varen??? Det gør man så.
Og så får man en besked at ordren er modtaget,og der fratrækkes et beløb på 260 kr for at sende varen retur.
Til Kina.
Temu???. Er nok billigere
Nå men det lærer man så af ,og anbefaler ikke at handle der fremover .
Fortrød den 10-6 fået svar den 20-7.
Niks DK en niks NL. Oplichters uit China! Ik bestelde een smart ring en wilde de bestelling annuleren vanwege het feit dat ik een ring van mijn man kreeg. Nou, dat was volkomen onmogelijk! 5 mails aan gespendeerd (ring was nog niet verzonden), maar geen enkele reactie. Nadat de ring verzonden was en aangekomen, kregen we natuurlijk de Chinese ellende: als je het houdt zoveel procent korting. Allemaal standaardmails. Je komt er nooit uit met ze! Nooit doen dus!
Overså, at man ikke kan se hvor de hører hjemme, man kan ikke se at det er en varer fra Kina og når man skriver til dem, svarer de ikke på det man spørger om, har lovet mig 15% rabat, dem tror jeg ikke, jeg får.
"Kom til” at købe en router for 899 kr d. 13 maj - fortrød sekundet efter at have trykket på knappen - pengene bliver trukket i Hong Kong og transaktionen skal der derfor ikke MitId valideres. Skrev med det samme til websitet og spærrede mit kort for sikkerheds skyld. Jeg fik at vide ordren ikke kunne stoppes da den allerede var afsendt? Minuttet efter afgivelse??? Efter et par mail frem og tilbage med tilbud om ekstra rabat på køb blev jeg rådet til at afvise modtagelse af pakken hvilket jeg så gjorde da den dukkede op 3 uger efter. Det er nu over en måned siden og sitet har nu endelig vedkendt at have modtaget retur. Denne handel koster udover en masse besvær 260 kr i returgebyr i “henhold til deres returpolitik” Jeg kalder det bondefangeri - en ussel måde at "tjene" penge og at snyde folk på.
Meget dårlig kvalitet og enormt dårlig retur proces. Du betale til forsendelse til Honk Kong ( det er kinesisk firma) plus deres forsendelse til 260 kr. Har skrevet til kunde service 5 gang og endnu ikke returneret varen. Hold dig væk!
Hold jer langt væk.
Fik en defekt vare, og da jeg ville returnere den, var deres såkaldte kundeservice en skændsel.
Firmaet ser på hjemmesiden ud til at være dansk, men er kinesisk.
De ville have så mange penge for at sende retur (til Kina) at jeg endte med at beholde varen.
Varen ryger i skraldespanden, og jeg er en bitter erfaring rigere (fattigere)
Jeg købte en vare fra Fenvik-dk.net, hvor returadressen stod som værende i Tyskland. Da jeg ønskede at returnere varen, ændrede de pludselig adressen til Hongkong og krævede, at jeg skulle betale både told, importgebyr og 15 % af varens pris som gebyr – alt sammen i strid med EU’s regler.
Efter længere dialog, hvor de forsøgte at få mig til at ombytte varen i stedet for at acceptere en returnering, nægtede de at oplyse den oprindelige returadresse. Jeg dokumenterede alt og kontaktede både Klarna og Forbruger Europa.
Til sidst fik jeg medhold, og Klarna afviste betalingen.
Men det krævede en masse arbejde og pres fra min side.
Det her firma forsøger at snyde kunder og ændrer vilkår bagudrettet.
Jeg vil ikke anbefale nogen at handle her – de respekterer hverken forbrugerlovgivning eller kundens rettigheder.
Sikke en gang hø.. tror det er en dansk hjemmeside, men nej, dine varer bliver sendt fra Kina og du har meget svært ved at returnere varerne.. 15% straf tarif + told og returporto og andet møj. Hold jer langt væk. Varerne lever heller ikke op til kvaliteten de reklamerer for. Beholder nu min ring og må leve med tab, øv øv
Hold jer langt væk fra fenvik dk. Det har intet med en dansk leverandør at gøre. Jeg fik bestilt en aften, hvor jeg var træt og ikke i mit skarpeste hjørne. Fortryder købet og skriver kort tid efter at jeg ønsker at annullere min ordre. Fenvik praler af 24 timer chat support via mail. Det kan man ikke kalde det. De har en mail, som jeg stærkt tvivler på er bemandet 24 timer i døgnet. Sjovt nok skriver de få minutter efter at varen er sendt, at varen er sendt og man nu ikke kan annullere ordren. Men ordren er ikke afhentet. Og pengene er hverken trukket eller reserveret på kortet. Dette gør jeg dem opmærksomme på. Mange timer senere og efter at pakken er registreret afhentet fra deres lager skriver de sjovt nok. At da varen er afhentet, kan de ikke nå at bremse den.
De holder sig ikke til deres egne retningslinjer for handel.
Det kan ikke svare sig at sende tingene tilbage. Stor fragt, told og straf på 15% af handlen.
Så nu står jeg med en router som ikke kan opsættes, fordi den ikke virker, eller også er brugsanvisningen fejlbehæftet. Dyre lærepenge. Men forhåbentlig kan min anmeldelse nå at redde andre.
Denne hjemmeside udgiver sig for at være en dansk hjemmeside, men det er den langtfra.
Hvis du ønsker at returnere varer, som du har købt hos Fenvik-dk.net, så bliver du bedt om at sende varen tilbage til Hong Kong, og udover at du selv skal betale returfragten, så skal du også betale told, fragt, skat osv. Herudover bliver man også opkrævet et returgebyr på 15% af varens pris. Og gad vide, om man nogensinde modtager sine penge, hvis man så endelig returnerer varen, tvivler på det.
At udgive sig for at være en dansk hjemmeside, når produkterne sendes til kunden direkte fra Hong Kong og iøvrigt skal returneres til Hong Kong, er i mine øjne falsk markedsføring og iøvrigt udtryk for en meget ærgelig tendens i online handelen.
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.