EuropaFoodXB Bewertungen 

440
•
TrustScore 4.5 von 5

4.6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I discovered Lotus Plus 1 toilet paper in France and super to find EuropaFood selling it. The best toilet paper ever! More expensive but worth it. It doesn’t disintegrate and you only need to use 1 or... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic company. Great to be able to source such high-quality produce so easily. Yes, some things are more expensive than your standard UK supermarket fare but then the quality is far superior. Once... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

wanted to get some biscuits for my sister to remind us of our European holidays as kids. Best place to find them bar going to France myself. Only grumble is that shipping/tracking information wasn't r... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I ordered canned chestnut puree of which over half of them were dented, not sure if they were like this before shipping or damaged during shipping. One out of three boxes of biscuit were completely sm... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Supermarkt
  2. auch in
  3. Geschäft für italienische Lebensmittel
  4. Geschäft für Milchprodukte
  5. Lebensmittelanbieter
  6. Lebensmittelgroßhandel

Vom Unternehmen geschrieben

EuropaFoodxb is highly recommended as an online EU food specialist. We offer over 6000 French, Italian, Portuguese and other European products with a wide variety of food available from your favourite cakes, biscuits and yoghurts to oysters and foie gras. We import all our products fresh from Europe and deliver them directly to your door fresh on demand. Free London Delivery for any orders over £60 and for the rest of the country over £80. Nationwide delivery within 3-5 working days including fresh products. No extra taxes or hidden charges. No minimum order is required.


Kontaktinformationen

4.6

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

440 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.6

Alle Bewertungen

(440)

51 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Prices

Excellent service and experience.....!
Items were delivered promptly....
Only downside was excessive packaging for my small items....

13. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Will never use this company again

Update:
Well, after a 2 week battle (and them continuing to email me after I told them I was giving up), they emailed me yesterday to say they had reviewed the photos and were refunding me for 4 pots which they could see had opened, while they are still maintaining below that there was only one picture of one pot. Curious. Anyway, I didn't ask them for a refund, but hey ho, I'll take the win .. its the hardest earned £1.05 I ever got :D
One silver lining is the Customer Service manager I employ in my business reviewed the entire, prolonged email conversation I had with Europa foods and said that it was the best example she has ever seen of how to wind up a customer and ensure they never come back, for example, however many times the customer asks if they can speak to you on the phone to get some clarity, completely ignore this and reiterate that they have only sent one photo of one pot. My customer service manager also has asked if she can use it in her training as it is better than the examples she made up

I ordered 32 yogurts but the use by dates were 9 days away. I've bought them from a supermarket with a shelf life of 4 weeks so I was disappointed. But that was nothing compared to the customer service. The box was crushed during transit by DPD and 13 of the yogurts were no longer sealed and the lots were squashed. I sent a photo of the unopened crushed box, and 7 photos of the pots to Europa foods but they said that this did not affect the quality or taste of the product. True, perhaps, but as they have to be eaten within 3 days of opening I do not view this as a good service. Even worse, they keep accusing me of sending multiple photos of the same single pot, despite me sending photos of multiple pots. I am at a loss as to how to get them to look at the photos again. I now give up. I'll never use them again

20. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
EuropaFoodXB-Logo

Antwort von EuropaFoodXB

Dear Penny,

Thank you for reaching out to us regarding the refund for the 13 pots. We understand your concern, but as per our previous communication, we are unable to process the refund for 13 pots based on just one image of one slightly bent not leaking pot.

In order to accurately assess the situation and proceed with the refund, we kindly request that you provide us with a clear picture or video showing all 13 pots ( not one pot from different angles but 13 pots in one photo) that are damaged. This will help us verify the extent of the damage and ensure that we process the refund appropriately.

We apologize for any inconvenience caused, and we appreciate your cooperation in providing the necessary evidence to expedite the refund process. Once we receive the required documentation, we will promptly review your case and proceed accordingly.

If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out to us. We value your business and aim to resolve this matter as efficiently as possible.

Thank you for your understanding.

Kind regards,
Europafoodxb Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great place to purchase products from mainland Europe

Initially visited this site to look for some confectionery items that are not typically sold in the UK. Searching through their website was relatively easy and the selecting of the products I wanted was successful. The ordering process was swift and without any problems. The communication from the company telling me about the process of my products was really good. Overall had a great experience and I would happily buy from then again

1. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Coffee for Senseo

Simply, they have the product I want. I buy senseo carte noire coffee and I can't find iot anywhere else in the UK Well done

23. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Delicious French food with exceptional quality

One of our favorite supermarkets. We order French food with EuropaFood quite often. Their range is CRAZY! Everything is fresh and the quality of the products is exceptional. As for delivery, we have never had any problems: the courier arrives on time, the packaging is good too, everything is well-packed and was delivered chilled. I can highly recommend this supermarket!

17. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good service

Had the item I wanted in stock and arrived with a useby date of July 2027 which is really good as I bought 8 tins. Good delivery service

12. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr