Droiduk Bewertungen 

67
•
TrustScore 4.5 von 5

4.5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I purchased a Linux screen for my BMW F31 to replace the standard nav unit... The screen itself is actually pretty good...it is responsive and clear... However, there are some issues with the... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great value and quality product for my E70. Came when it say it would. I made a stupid error when setting it up despite the instructions being comprehensive but the person that supported me via WhatsA... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bought an MMI and reverse camera for my BMW 4 Series Gran Coupe. Installed yesterday, hit a snag with the reverse camera not appearing when going into reverse. Quick message on WhatsApp and change of... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

After months of debating whether to get a new Android screen or upgrade the existing screen I finally settled on an MMI box from Droid. I needed (ok wanted) this in advance of a road trip so messaged... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Fahrzeugzubehörgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Droid UK


Kontaktinformationen

4.5

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

67 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.5

Alle Bewertungen

(67)

18 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Linux BMW screen ...eventually OK

I purchased a Linux screen for my BMW F31 to replace the standard nav unit...
The screen itself is actually pretty good...it is responsive and clear...
However, there are some issues with the set-up and the company.
Whilst the screen is responsive, the company not so much. I had issues connecting my (Android) phone to the screen and straight after fitting the whole install was a bit flaky..sometimes working, sometimes not at all...as in no sound whatsoever!
It took an angry WhatsApp message to elicit a response...but have to say that once I got to actually speak to someone the helped fix the issue.
All which could have been resolved had there been an sort of instruction manual!
Nothing is provided and a lot of the settings need some knowledge or experimentation...
The one thing I will point out is that the screen is incredibly bright...especially at night and even with the night brightness turned right down. Given that the screen is high up in the line-of-sight it is quite distracting....
I think if I was buying again, I'd probably save a lot of money and just get the BMW activation of Carplay on the factory unit...perhaps invest the rest in a (factory) ProNav screen update.

6. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely brilliant company

Absolutely brilliant company and genuinely some of the best customer service I’ve experienced.

The support from Droid UK has been outstanding from start to finish. They’re incredibly knowledgeable, patient, responsive and actually take the time to help properly rather than just giving generic answers.

What really stands out is their after-sales support. They genuinely care about their customers and will go above and beyond to make sure everything is sorted. It’s rare to find a company that provides this level of support after the purchase has already been made.

I couldn’t recommend Droid UK highly enough. Excellent products, excellent knowledge and absolutely first-class customer service.

Thank you again to the team at Droid UK.

18. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service and very professional

Great service and very professional. I had an issue with my screen and it was replaced within 24 hours of being returned. Also, my messages were quickly replied to. Top marks for customer service and the screen has massively improved my little BMW120.

25. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great value and quality product for my X5

Great value and quality product for my E70. Came when it say it would. I made a stupid error when setting it up despite the instructions being comprehensive but the person that supported me via WhatsApp was brilliant so the aftercare is very good too. Would recommend and use again.

24. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

One of the best aftermarket systems

I am extremely please with the unit in my F31.
It works perfectly very reliable with the wireless CarPlay.
Screen is clear and touchscreen responsive.
I optioned the reverse camera which is also excellent quality and definition.
My only slight complaint is the PDC display with the reverse cam is poor, and doesn't always reflect how close to objects you are.
This is only an issue when using the supplied reverse camera as otherwise you would use the cars native pdc display which would work perfect. Other than this very pleased. Support also good via text.

1. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

BMW 1 series Linux head and reverse…

BMW 1 series Linux head and reverse camera. Cannot fault from ordering to fitment, great communication throughout. The system was simple to install, made easier with the detailed instructions provided and works like a dream. Very happy with the quality and user interface.

21. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Hi to all at droid .uk

Hi to all at droid .uk
A few weeks ago I made a faux pas in giving a less than favourable review on Google.
Since then I eventually procured a 8.8 inch stand alone android 14 head unit from Droid .UK, a great product and brilliant after sales.
Was having a little trouble syncing the unit ( im 70 year young ) fitted the unit myself worked perfect but for the sound and connecting via blue tooth.
I contacted Droid and met jav, a most affable and professional person, shared a laugh as he seamlessly pressed a few buttons and got everything working as it should within a few minutes ( thank god for those gifted with the ability to use tech.)
A massive thank you Jav, I apologise for previous review and will delete from the Google review page 👍

2. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

screen for my BMW 3 series f31…

Order a screen for my BMW 3 series f31 2016 ordered on a Sunday arrived by wednesday. I had a little trouble with set up but aftercare was absolutely amazing I started at 6pm and tried my luck with WhatsApp and had a reply within minutes sorted by issue at 8pm, unit is so responsive and looks amazing can not fault screen and service will be recommending these Guys and Girls to anyone who asks if I could give ten stars I would. Even two days later setting up reverse camera they were available and quick to solve my issue with equipment I hadn't even bought from them absolutely amazing.

26. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Works great!

Got my Linux screen working well & instructions were super easy too. Hooked everything up in about 45 minutes. Just make sure every cable is fully connected otherwise no oem display will show haha. Thanks DroidUK!

24. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great product and support

Great product and support. I fitted a MMI box and reversing camera to my 2018 BMW 225xe (F45), and it worked first time. I had a few dumb questions that the guys at Droid answered really quickly on Whatsapp, including ideas for cable management.

Fitting the actual kit is a doddle, the tricky bit was finding where the clips and screws were to open up bits to hide the camera cable nicely, and to stash the box under the dash. You absolutely need a few trim removal tools, and just take photos as you go along so you know where everything goes back 😂.

The box is great, all the original iDrive functionality is unaffected and switching between iDrive and Carplay/Android Auto is just "hold down the menu button".

Top marks!

17. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

F30 android unit and camera

I bought the system for my f30 2014 BMW system has been faultless I also purchased the reverse camera up until recently the camera was great after 5 years the camera view has gone faint apart from that a Great bit of kit

6. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Product was faulty which dies happen…

Product was faulty which dies happen from time to time so I reached out to raise the issue. Sent proof of fault and they sent it back to me saying there was no issue and with a new harness. The issue still was there so I sent it back again and finally got a new unit. From purchasing to getting a new unit took 2 months back and forwards and I’ve had to ask for my postage refund on 3 separate occasions. Very polite people but the service was to be totally honest absolutely rubbish. I’ve had no working product for 2 months since I bought the item. I’d have liked a new unit right from the get go especially with it not being a cheap item at all

18. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Droiduk-Logo

Antwort von Droiduk

Thank you for your review, and we’re genuinely sorry you experienced this issue. Just to add some context to this review.

You had an issue with the screen not turning on. We messaged you straight away to troubleshoot, and advised to send it back to us for replacement or a refund. You did not want a refund and just wanted the product working. We agreed to cover any return postage costs also.

When we got it back from you a week later, we tested it on our bench machine and it was working perfectly fine. We put it down to being a faulty harness as the screen was working as it should, so we shipped it back with a brand new harness.

A few days after you got it back you mentioned the issue is still there but is intermittent. We again replied the next working day to say if that’s the case, send it back to us and we will replace for a brand new screen instead (you did not want a refund, we would have been happy to do this also). The bench tests may have failed to pick up the issue if it was an intermittent fault. Again we would cover the return postage.

Just over a week later we got it back, and we shipped out the brand new screen to you.

Today you gave an update to say its all working ok now, and if we could refund the postage for you. This is the only time you asked to be refunded the postage, a bit confused at why your review said you asked 3 times to be refunded your postage. You also mentioned it took 2 months to resolve. It was around 1 month. Also just to clarify there were no delays on our end, we were getting back to you right away and posting back within 2 or 3 working days.

We're of course very sorry that you even had to go through that, it is no fault of your own at all. As you mentioned in your review sometimes there can be a bad product. But I do feel we did everything we could to right the wrong and get you a working product. I hope everything is ok from this point onwards and as always if you need any help or support we are here for you

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Exceptional

Exceptional service from start to finish. Answered all my questions and helped me solve an issue which an independent installer had incorrectly installed my reverse camera. Honestly, wish I found them sooner as the quality is exceptional and service was top notch.

7. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing service and after sales support

Purchased a 10.25 inch Linux screen for my BMW X1 2018 F48 (NBT EVO) with reversing camera from Droid UK, after a long talk with their customer services and checking to see if the unit would fully interact with my car including idrive, steering controls and head unit.
The unit arrived swiftly and well packaged and i was surprised at the quality of the screen, reversing camera and wiring loom. The installation guide is specific to your setup and downloaded within seconds from the qr code or link provided.
Installation was around 3 hours for both headunit and rear view camera as a few rear panels are required to be removed in order to discretely run the cables from the camera built into the boot release handle to the new stereo wiring loom. The headunit itself was replaced in under 30mins including the two optical wires for the idrive system, once everything was connected it was tested for full idrive and linux implementation.
I was amazed at the new units features and responsiveness, the added bonus of wireless android auto/apple carplay made this a must have purchase for anyone wanting to upgrade their BMW OEM screen to something bigger, with a boot up time almost equal to the original screen and full touch screen capabilities with upgraded bluetooth sound.
The reversing camera is crystal clear at night or day and looks just like the OEM camera that would have been fitted at the factory and automatically comes on when reverse is selected without the need to tap into the rear lights wiring loom.
I would highly recommend Droid UK for there expertise and customer service aftercare which has been absolutely amazing and answered all my installation queries within the hour.

30. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

MMI Box BMW 2 Series

Ordered the MMI box for my 2 series. Pre-sale DROIDUK provided answers to multiple questions which helped me decide this was the right upgrade for my car. The instructions for fitting aren’t the best written, but even as a not very technical person I was able to follow them, and DROIDUK answered questions during install via whatsapp. I actually connected my sound via bluetooth rather than aux, which is mentioned on their website. There has been no dip in audio quality and the carplay connects almost instantly when I turn on my car. Absolutely over the moon with the unit & the service.

You can get these MMI boxes on aliexpress for slightly cheaper but I was willing to pay extra to buy from a UK registered company with aftersales support.

27. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

10/10 for support

10/10 for support. I fitted an MMI box to my son’s BMW F20 this weekend. The reason I ordered from Droid was because they’re a UK company and apparently have great support, but I didn’t realise just how good that support would be. Due to me being a doofus and not reading the manual I couldn’t get the sound working or the rear view camera working. Rather than waiting for days for a standard “read the manual” response from a support department, Droid went over and above to engage with me on WhatsApp and resolve my issues within minutes. Highly recommended.

13. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Linux apple car play 10.25 inch screen

Ordered the Linux 10.25 inch screen for my 2015 bmw 1 series. What a bit of kit! It works perfect! Very smooth and fits perfect! Should have done this ages ago! Wasn’t hard at all to install either! Just fiddly with the wiring. Customer support was fantastic!! Couldn’t recommend these enough! Thank you ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

5. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered Friday lunch they emailed me…

Ordered Friday lunch they emailed me some pictures so I could confirm which system I already had on my BMW F31. Got email to say it had been sent and another to say I would receive it Saturday morning. Was delivered at 9am and took around an hour to install. Had a problem with the sound but I hadn’t moved the fibre optic wire from the original plug into the new one. What’s App support was spit on and it’s all working fine. Very happy great clear screen I am very happy and Droid Uk were brilliant from start to finish. If you can afford the little extra definitely buy this one. I would recommend all day long.

11. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr