Directpick Ltd Bewertungen 

263
•
TrustScore 2.5 von 5

2.7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Disappointed. Does not include mains charger. Fortunately uses USB. Saw nothing on listing stating "No mainscharger included". Enentually found statement on end of box - "Not included - all 5V min. 1A... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful experience, I wouldnt bother using. After i ordered i recieved an email telling me i would get a dispatched email snd tracning info, should be delivered within 4-6 days. Nothing. No email no... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Small clear storage boxes with clip lid and handle. I purchased 8 boxes and did not realise they were slightly smaller than I wanted but it hey have come in handy and useful. Ordered and informed when... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

My purchase was packed and dispatched quickly. However the Royal Mail delivered my item to the incorrect address. I emailed direct pick who to this day have not responded. Absorbant customer servic... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Heimwerkerfachhandel

Vom Unternehmen geschrieben

Home and Garden at Directpick Shop for everything you need for your home, garden and beyond at upto 50% off the retail price.


Kontaktinformationen

2.7

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

263 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2.7

Alle Bewertungen

(263)

7 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sent someone’s luggage instead of my order

I ordered two beesom brooms and I accepted the package when it arrived. However I was utterly confused as what arrived was someone’s missing luggage…..I am baffled how this can happen. I contacted DirectPick who I thought would be equally embarrassed that we now have someone’s personal items and their travel luggage as opposed to our brooms and they would want to put this right.

Nearly 2 weeks have gone by now and DirectPick have shown no desire to resolve this situation quickly or even apologise. It has left me contacting airlines myself trying to return this poor persons luggage and without my order and no update on whether I will get a refund or replacement items sent. The only note I have had so far is “the delivery driver must have accidentally swapped the labels” and no response to my follow ups.

I did see some fairly poor reviews of DirectPick before placing my order, but I thought that brooms were a fairly simple order and something hard to mess up…..how this can be gotten so so wrong is beyond me….you can forgive the mix up to some extent…. but not the lack of follow up and poor customer service. Genuinely feel like I have been ripped off or part of some sort of scam. I have asked for a full refund but I am concerned I will need to take matters further in order to see the full return of my funds.

23. November 2022
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I purchased a garden broom/besom from…

I purchased a garden broom/besom from directpick. Paid sum requested (via PayPay) at checkout. Within a few hours I received an invoice via PayPal requesting a further settlement of £10.61 to cover delivery costs claiming I'd not paid the correct amount at checkout. I disputed this and demanded a full refund. I quoted the distance selling regulations and threatened use of the Ombudsman. hours.
I received the following response approx 5 hours later
Dear Customer 
It clearly tells you at checkout - which shipping you should select based on fast and product dimensions.

I also received a full refund via my PayPal account.

Please be advised

24. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Directpick Ltd-Logo

Antwort von Directpick Ltd

Trust what builds our business - we trust our loyal customers - They always check the correct delivery service based on the product dimensions. New customers always have issues and problem.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid!!!

This firm is useless and I will never order anything from then again, my order never arrived after waiting 2 weeks and no communication from them so I E-mailed them 3 times before I even got a reply to which I was told 'it will be another week' after 2 weeks and 8e-mails later I finally got my money back! I wish I had read this page before I made the order.

30. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Directpick Ltd-Logo

Antwort von Directpick Ltd

We are sorry about this level of service. However, we have ordered the stock and it may take some time. It was your wish to wait for it otherwise we would have refunded the money straight away. We have no control on our suppliers

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

i bought a guardsman broom with…

i bought a guardsman broom with handle,the handle hasn't arrived with the broom head.i can't get hold of the company by phone or email.not only that i have been charged twice.
In answer to reply.i do have proof as my bank tells me so on my statement.but i still have not recieved the broom handle to go with my broom head.
p.s.it's really strange how you simply cannot get hold of this company,but give them a bad review,and you get a reply straight away.although i have yet to find out where my broom handle is.

18. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Directpick Ltd-Logo

Antwort von Directpick Ltd

Your allegations are baseless and without any proof.
We can't charge you twice for 1 transaction.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Paid for express delivery at £9 and…

Paid for express delivery at £9 and arrived 8 days later. Ordered things from other companies at the same time with free postage and arrived in 2 days.

28. Oktober 2022
Directpick Ltd-Logo

Antwort von Directpick Ltd

Our apology but the product size was the factor that one company refused to take, and we have to ship with other comapny. However, You as a customer were lucky that we charge you only £7.59 half the price -the actual delivery price and if you have to reorder the same will now cost you £13.96 from our website and if others it will be higher.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Stay away from Direct Pick.

I bought an item from here and it didn't arrive. They hadn't paid the correct postage. They were very rude when I contacted them. They told me that if I didn't collect and pay for it (said they will refund) I would not get a full refund. Should have looked at all the other bad reviews, they're probably right about Directpick.

In reply to comments. My item should have been delivered to my door. It was held at the post office because DP did not put the correct value postage on it even though they charged me £4 for a small package. They tried to blackmail me into going to the post office and paying the fee to collect my item telling me that I would lose 20% plus a fee on a refund when the post office returned it to them as per the terms on their website. Thanks American Express for sorting out my refund. Hope your business goes from strength to strength.

6. Oktober 2022
Directpick Ltd-Logo

Antwort von Directpick Ltd

You were sent first class item that ended up in post office due to problem. We asked you to provide a full receipt and we will reimburse or refund. Without receipts and proper picture we cant refund

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

refund required

hi, can someone please advise on my refund ref order 1615/190822/67? i contacted you after i received a damaged bath panel on 24th of August. numerous emails have been sent, and i am still yet to receive a refund?

10. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Directpick Ltd-Logo

Antwort von Directpick Ltd

We have arranged the product to be picked up as soon as it arrives, we will issue refund

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Small clear storage boxes with clip lid…

Small clear storage boxes with clip lid and handle. I purchased 8 boxes and did not realise they were slightly smaller than I wanted but it hey have come in handy and useful. Ordered and informed when delivery was expected although they arrived earlier than expected .good communications and packing

16. September 2022
Directpick Ltd-Logo

Antwort von Directpick Ltd

thanks

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I bought item and wanted to return it…

I bought item and wanted to return it for refund as it is unsuitable for intended use. Sent 3 emails, first email was sent same day I received the item, 7 days ago, but company not replying nor answering the phone calls. I wish I had checked reviews on this website before buying anything from them. This is appalling customer service.

22. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Directpick Ltd-Logo

Antwort von Directpick Ltd

You have been sent the correct product. If you would like to return, then you will have to return the product back to us and you will have to pay for the return as per our policy.

Once we have received the product back, we will investigate and if its unopened then we will refund taking away the dispatch cost.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Didn’t get what I ordered it was…

Didn’t get what I ordered it was advertised 300 led curtain lights so I ordered 3 sets but I got 3 pieces of string lights with about 20 lights on . When I complained they had sent the wrong lights they said I had ordered sample lights which I hadn’t they offered me £2 in total refund it’s a joke I definitely would not order anything again

8. September 2022
Directpick Ltd-Logo

Antwort von Directpick Ltd

thanks

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Goods not delivered

Goods not delivered. Not answering telephone calls and not replying to emails 😠

1. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Directpick Ltd-Logo

Antwort von Directpick Ltd

Your order has been delayed due to postal strike-its still showing movement in tracking. Please bear for a day or 2 more

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr