Vi købte en rejse til familien gennem Deturs hjemmeside. Afrejse, transfer alt gik super godt. Hotellet (The Marillis Hill resort and spa) havde ret gode værelser og rengøring i top, men madens k... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Vi som familie, fire voksne, havde booket en tur til Side på 5 stjernet hotel gennem Detur. Hotellet LRS Lake & River side hotel and spa, levede på ingen måde op til de 5 stjerner. Larmende russere og... Mehr ansehen
Lang historie kort - ferie næste uge - 2 ud af selskabet 6 personer ikke kunne komme/ønskede ikke at rejse med pga sygdom/skade Så jeg fik ringet til Detur og fik fat i skønne Oliver -... Mehr ansehen
Havde booket et 4 stjernet hotel “KLEOPATRA BEACH HOTEL” i Alanya. Hotellet var langt fra 4 stjernet. Beskidte håndklæder og sengetøj Mørk lobby og 1 elevator til 5 etager. Myre overalt og mad... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Vom Unternehmen geschrieben
Detur Danmark blev etableret i starten af 2011, og vi er fuldgyldigt medlem af Rejsearrangører i Danmark (RID), Danmarks Rejsebureau Forening (DRF) og naturligvis Rejsegarantifonden (reg. nr.: 2318) – så du kan føle dig tryg. Vi arrangerer charterrejser primært til Grækenland, Tyrkiet, Tunesien og Egypten. Vi laver også kulturrundrejser til fx Kappadokien og krydstogter i den smukke, tyrkiske skærgård. Og vi arrangerer mange rejser for både store og små grupper med vidt forskellige formål som bridge, kunstmaling, singleliv, cykling og beach volley. Uanset hvor du vælger at rejse med os, tager vi dig med derhen, hvor solen skinner. Vi ønsker dig velkommen som gæst.
Kontaktinformationen
Frydenlundvej 30, 2950, Vedbæk, Dänemark
- 70 603 603
- service@detur.dk
- detur.dk
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat keine negativen Bewertungen beantwortet
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Aflyst
Sidste år bookede vi en rejse med Detur, en stort ønsket rejse til Rhodos.
Vi skulle flyve d. 4/9-23.
Få måneder efter vi havde booket, blev vores rejse aflyst, uden forklaring. Ingenting.
Virkelig besværligt at få pengene retur, men efter en indsigelse i banken skete der noget.
Tør ikke booke med Detur igen, vil ikke stå tilbage med en aflyst rejse igen.
På kreta med det Nye,detur/adventure…
På kreta med det Nye,detur/adventure rejser.alt var godt,god kontakt via tlf inden rejsen,fly billetter kom til tiden.ikke sidste gang jeg bruger detur.
HUSK dette detur er ikke ejet af det gamle detur,de har bare købt navnet i DK.så ikke at forveksle de to ting,amg all inc hotteller så det jo ligemeget om det detur eller andre rejse selskaber så er mad og drikke som det er (selv vælger jeg ikke all inc da man ikke ved hvad der godt/skidt llige det sted man booker) elsker også bare at spise ude så heller betale ldt mere og få fridk lavet mad
Er meget i tvivl om hvad der sker
Er meget i tvivl om hvad der sker. gammel detur vil ikke betale min penge det er 1 år
Jeg er dybt skuffet over manglende tilbagebetaling fra Detur
Jeg er dybt skuffet over min erfaring med Detur, og jeg kan med sikkerhed sige, at jeg aldrig vil bruge dem igen. I sommeren 2020 bestilte jeg en rejse gennem dem, som desværre blev aflyst på grund af Corona-pandemien. Siden da har jeg gentagne gange forsøgt at kontakte dem og få mine penge tilbage, men det har været en meget langvarig og frustrerende proces.
For det første har deres kundeservice været absolut forfærdelig. Jeg har sendt adskillige e-mails og forsøgt at ringe til dem utallige gange, men har næsten aldrig fået svar eller kun modtaget standardiserede svar, der ikke hjalp mig med at få mine penge tilbage. Detur har vist en fuldstændig mangel på interesse i at tage ansvar for deres manglende service og manglende tilbagebetaling af mine penge.
Det er uacceptabelt, at Detur har beholdt mine penge i snart 3 år uden nogen rimelig begrundelse. Jeg forventede, at de som et professionelt rejsebureau ville håndtere situationen på en mere ansvarlig måde og tage hensyn til deres kunders rettigheder. Desværre har de vist en total mangel på integritet og har ikke opfyldt deres forpligtelser over for mig som kunde.
Jeg vil advare enhver potentiel kunde mod at bruge Detur. Deres elendige kundeservice, manglende informationshåndtering og uvilje til at refundere mine penge gør, at jeg ikke kan anbefale dem på nogen måde. Spar dig selv for besværet og vælg et rejsebureau, der har respekt for deres kunder og er villige til at yde en ordentlig service.
Super hele vejen igennem
Super hele vejen igennem, jeg har ikke noget at udsætte vi havde en god tur til en fornuftig pris, og der var god kommunikation til firmaet.
Detur lider nok lidt under det tidligere ejerskab hvor mange har penge til gode efter en konkurs inkl. mig selv, jeg er blevet kontaktet for nylig af kammarkollegiet som behandler boet så der er håb forude. Man skal huske på at det gamle Detur og det nye Detur er to forskellige ting.
KONKURS hvad der sker
Er meget i tvivl om hvad der sker.
Købte ferie til meget lave priser sidste år.
Så går de konkurs!
Starter så op igen, jeg skal så søge om mine penge i Sverige!
Har ikke set nogle endnu.
Og Detur starter bare op igen.
PAS PÅ.
Hader Detur
Hader Detur! Vi skulle have været en uge i alanya på 5-stjernet hotel. Nu sidder vi her fem drenge i et sommerhus på Lars tyndskids mark, uden nogle damer overhovedet
Scam pas på
Vi skulle have været ude og rejse til Tyrkiet i sommers fra d 8/8-15/8 desværre blev jeg meget syg så vi måtte aflyse men vi havde tilkøbt rejseforsikring så det ikke ville være et problem. Vi har ikke fået vores penge tilbage og de svare ikke længere på henvendelser. Lad vær med at købe rejse igennem Detur.
Svindler firma
Svindler firma, rejse køb og betalt gennem Detur. bliver opkrævet 1000€ på hotellet i tyrkiet, da Detur ikke har betalt hotellet for opholdet.
Detur er ikke til at komme i kontant med, og har ikke været det i snart en mdr.
Håber konkursen rammer jer hårdt.
Detur er gået konkurs
Detur er gået konkurs! Ledelsen burde smides i fængsel!
vores( rejse ) til Tyrkiet ??????????????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vores rejse til Tyrkiet er blevet aflyst. hvorfor? hvad med vores penge?????????????? afrejse skulle være d. 21-5-2023. uforskammet behandling af gammel kunde.
Ved en fejl fik min mor bestilt et…
Ved en fejl fik min mor bestilt et ophold på et ganske forfærdeligt hotel som ellers fremstod som nyrenoveret og nyt i Deturs reklamer og med 4 stjerner samt en ret høj pris i februar 2022. Det blev en totalt ødelagt ferie hvor jeg blev syg efter 2 dage pga af nærmest totalt mangel på varme på hotellet. Alle sad med vintertøj på indendørs på både Arsi Blue Beach hotel samt Arsi Enfi City Beach hotel som var det eneste jeg kunne presse detur til. Maden var langt langt under kategori og uspiselig på Blue Beach. På City Beach var maden noget bedre men ekstremt ensformig og langt under kategori. Såfremt detur skulle oveleve de millionkrav de stilles til ansvar for og de øvrige svindelagtige forhold, så hold jer LANGT væk fra de banditter. p.t. kører jeg retssag mod dette firma som politiet og ombudsmanden faktisk burde gøre. villedende markedsføring og tyveri er ofte forekommende fra dette firma. PAS PÅ!!!
Hold jer langt væk.
Det kan skrives med få ord…. Hold jer langt væk. Aldrig har jeg fået dårligere behandling/service fra et rejseselskab. Og fortsat ingen penge retur for aflyst ferie🤬
Hvis jeg kunne give minus 5 stjerner…
Hvis jeg kunne give minus 5 stjerner havde jeg gjort det, Detur havde ikke betalt hotellet Aris i Tyrkiet, så vi måtte købe os fri med oplysning om, fra Detur, at vi ville få tilbagebetalt beløbet ved ankomst til Danmark, hvilket alle ved, ikke er sket og ingen kontakt fra Detur
Tror vi har været heldige
Tror vi har været heldige, for snart 4 år siden skulle vi have været afsted fra Kastrup men flyet var overbooket med 17 personer, men vi fik pengene retur samt et gavekort på 25.500 kr
Og heldigvis fik vi gavekortet brugt til Rhodos sidste år, 11 personer men det var med is i maven
Vil aldrig bestille gennem Detur mere
Scam scam scam
Scam scam scam. Don’t trust these people they will take your money make up a reason for it to be cancelled, and then give you no refund.
Er en af de mange som nu skal bruge tid…
Er en af de mange som nu skal bruge tid på at få penge tilbage for en pakke rejse købt af Detur. Trist
Jeg er simpelthen så rasende over den…
Jeg er simpelthen så rasende over den måde kunder behandles på. Vi skulle have været rejst til Tyrkiet d.9/10 og har intet hørt fra selskabet. De skriver at de kontakter kunderne efter rækkefølge af afrejsedato. Man kan ikke få kontakt med dem pr. Telefon og mail er heller ikke besvaret fra deres side af. Jeg er så frustreret og gal og uanset hvad der sker med detur i fremtiden, er vi stensikkert ikke kunderne hos dem.
detur is stealing from people with they…
detur is stealing from people with they eyes wide open... i have nothing good to say then thieves....
hvis man kunne giv et nul stjerne har jeg gjort...
det først gang jeg har bestil en rejse hos dem, og det blev sidste gang.. jeg håber at få min peng tilbage
Vi skulle ha rejst med detur d.23/9 kl…
Vi skulle ha rejst med detur d.23/9 kl 20.20 til Kreta.men blev ringet op d.22/9 af detur medarbejdere at turen var aflyst.hvordan får jeg mine penge retur ?
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








