Vi købte en rejse til familien gennem Deturs hjemmeside. Afrejse, transfer alt gik super godt. Hotellet (The Marillis Hill resort and spa) havde ret gode værelser og rengøring i top, men madens k... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Vi som familie, fire voksne, havde booket en tur til Side på 5 stjernet hotel gennem Detur. Hotellet LRS Lake & River side hotel and spa, levede på ingen måde op til de 5 stjerner. Larmende russere og... Mehr ansehen
Lang historie kort - ferie næste uge - 2 ud af selskabet 6 personer ikke kunne komme/ønskede ikke at rejse med pga sygdom/skade Så jeg fik ringet til Detur og fik fat i skønne Oliver -... Mehr ansehen
Havde booket et 4 stjernet hotel “KLEOPATRA BEACH HOTEL” i Alanya. Hotellet var langt fra 4 stjernet. Beskidte håndklæder og sengetøj Mørk lobby og 1 elevator til 5 etager. Myre overalt og mad... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Vom Unternehmen geschrieben
Detur Danmark blev etableret i starten af 2011, og vi er fuldgyldigt medlem af Rejsearrangører i Danmark (RID), Danmarks Rejsebureau Forening (DRF) og naturligvis Rejsegarantifonden (reg. nr.: 2318) – så du kan føle dig tryg. Vi arrangerer charterrejser primært til Grækenland, Tyrkiet, Tunesien og Egypten. Vi laver også kulturrundrejser til fx Kappadokien og krydstogter i den smukke, tyrkiske skærgård. Og vi arrangerer mange rejser for både store og små grupper med vidt forskellige formål som bridge, kunstmaling, singleliv, cykling og beach volley. Uanset hvor du vælger at rejse med os, tager vi dig med derhen, hvor solen skinner. Vi ønsker dig velkommen som gæst.
Kontaktinformationen
Frydenlundvej 30, 2950, Vedbæk, Dänemark
- 70 603 603
- service@detur.dk
- detur.dk
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat keine negativen Bewertungen beantwortet
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Undgå for alt i verden at rejse med Detur!
.. Det er min største anbefaling, til alle der så meget som overvejer at booke gennem Detur/Nordcotours (samme selskab).
Min kæreste og jeg havde booket vores første ferie sammen, til Side i Tyrkiet. Hotellet vi bookede var Maya World Hill, et 4-stjernet hotel med al inklusiv. Alt hvad der stod beskrevet på Detur så lækkert ud og billederne vidnede om et solidt og lækkert hotel. Alt det viste sig så at være falsk markedsføring.
Da vi ankommer, bliver vi checket ind på et hotel, Joker Hill, som først og fremmest ikke er det hotel som vi har booket og for det andet på INGEN måder lever op til den standard vi har booket.
Følgende mangler:
- Suverænt dårlig/ingen rengøring
- Efterladt skrald på udendørsarealerne
- Beskidt sengetøj og linned
- Beskidte håndklæder
- Fluer overalt i restaurant/“bar” området
- Klam buffet hvor maden stod ude i 3 timer i 35 graders varme
- Uprofessionelt personale
- Tyveri på værelserne
- Utryg behandling af hotelgæsterne (personale låste sig ind på diverse værelser og bankede på midt om natten)
- Krænkelse af privatliv
Vi kontakte på dag 1 Detur for at gøre opmærksom på alt dette og blev efterfølgende mødt af den dårligste service jeg nogensinde har oplevet. Gennem hele vores ferie, brugte vi energi på at få løst problemet, men der var ingen hjælp at hente nogle steder.
Det er under al kritik og komplet uforstående hvordan man kan behandle andre mennesker på sådan en ussel måde.
Al den rædsel delte vi i øvrigt med en masse andre danskere som var blevet svindlet på samme måde som os - også igennem Detur.
Det er skandaløst!
Min far og mine børn tog til hotel…
Min far og mine børn tog til hotel Fereniki på Kreta. Vi opdagede at hotellet havde fået dårlige anmeldelser og kontaktede detour. De sagde at det kun var et problem på de gamle værelser, som deres gæster ikke bliver i indlogeret på. Det var direkte LØGN.
Hotellet var slidt, muggent, beskidt. Der voksede planter op ved bunden af toilettet. Poolen var kedelig og maden elendig.
Alt i alt det dårligste hotel samtlige 4 medlemmer af min familie har oplevet.
Det var sidste hang med Detour for os og sidste gang på Fereniki hotel på Kreta.
0 stjerner herfra
Dejlig tur med Detur🌞
Er lige kommet hjem fra en uge ophold i Alanya har været så tilfreds med Detur, vi havde været noget nervøse efter alt det der havde været skrevet omkring dem, men herfra kun👍. Vi så til guider hvis vi havde spørgsmål, dette havde vi ikke oplevet før.
Modtagelsen i lufthavne derned var der en guide og i bussen som køre med rundt og får en indlogeretvar så dejlig når det er midt om natten.
Hjemturen ingen problemer bliver hentet med bus og guide der går med helt ind og får alle med så god service🌞🤗
Super super betjening hele vejen…
Super super betjening hele vejen igennem lige fra bestilling af vores rejse til Rhodos , og til vi landede i Billund igen efter 14 fantastiske dage på Hotel Lymberia i Faliraki 🎉
0 stjerner herfra!!
Detur aflyse vores rejse fra Aalborg til Rhodos pga ‘bokingvolumen’, Vi får tilbudt at ombooke fra Billund dagen efter til højere pris, og takker nej.Vi vælger at få pengene retur.
I følge deres egen hjemmeside, skulle vi have fået beløbet refunderet senest 14 dage efter aflysning.Det var 19/6-22 og vi har trods gentagne henvendelser, som rigtig mange andre kunder, stadig ikke modtaget beløbet endnu….
Hvis du vil på ferie, så brug et andet selskab!!

Antwort von Detur Danmark
Rigtig god service ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Virkelig en god service man får ved detur, har rejst med dem flere gange. Altid hjælp at hente i form af et venligt personale.
Vi stod i en situation inden vi skulle rejse, hvor vi havde glemt at bestille bagage. Dette bliver vi gjort opmærksom på af detur, og det bliver fikset. Det virkelig en god service! Så virkelig en masse klapsalver til jeres rejsekonsulent Tina
Snydt af Detur !!!!!!!
Rejs aldrig med detur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi har købt et 4* hotel hos Detur og de har givet os et helt andet ifølge den 3* hotel.
Og ikke bare os med 18 andre gæster på hotellet, som vi har talt med.
Svindel og humbug.
Detur giv os vores penge tilbage!
BT har skrevet om lignede oplevelse (bare søg på Detur).
/samfund/rejseselskab-snyder-danskere-man-kan-slaa-begge-hoteller-op-paa-nettet-og
Samfund/rejseselskab-snyder-danskere-man-kan-slaa-begge-hoteller-op-paa-nettet-og

Antwort von Detur Danmark
Føler os virkelig snydt.!
Vi bestiller en rejse, tæt på Faliraki (Rhodos) og tæt på vandet. Vi regner med at kunne tage på ferie uden at leje en bil. Får så at vide da vi lander på Rhodos at hotellet er overbooket, og derfor skal vi være på et andet hotel i 2 dage.. Nu 2 dage senere får vi at vide der ikke er nogen ledige værelser. Og vi derfor skal blive på det hotel vi er på, som ligger ude på landet, og ikke rigtig har gå afstand til andet end stranden..
Ved også at ca 80% af danskerne på vores fly, fik en ligende besked om overbooking..
Hvor skal man begynde...
Hvor skal man begynde... Man booker et hotel på Rhodos, med de forventninger at man skal bo på det valgte hotel. Men når man så ankommer til Rhodos lufthavn og glæder sig til at komme på det hotel, som man har booket i gennem det inkompetente cirkus Detur.dk, får man så at vide i lufthavnen, at de har booket et at andet hotel, fordi at det valgte hotel var overbooket. Ikke nok med det, skal man selvfølgelig først få det at vide, når man lander på Rhodos klokken 23:30, så man ikke har mulighed for at gøre noget. Men når man så ankommer til hotellet, havde man lyst til at tage bussen tilbage til lufthavnen. Hotellet er 4* men tror selv at Hotel manageren havde valgt at give sig selv 4*, for hotellet er ikke mere end 2*. Når man så kontakter detour er der "intet" at gøre host host, jo vi fik tilbudt gratis WiFi, som der var i forvejen 😉 Detur sagde, at de ville vende tilbage dagen efter, men ingen opkald kom :) Brug endelig Detur.dk, hvis i vil have et dårligere hotel, end det i har booket hjemme fra :)
Vi er på Rhodos med detur nu
Vi er på Rhodos med detur nu, vi fik afvide ved ankomst at vi skulle skifte hotel onsdag (idag) men at vi senest ville få besked tirsdag om hvilket hotel og hva tid vi blev hentet, tirsdagen går og ringer flere gange men de kan intet svar give, ringer onsdag morgen og stadig intet svar, vi bliver smidt ud af vores værelse på hotellet kl 11 med 2 små børn i 34g varme!!!!
Ringer omkring 10 gange for at få et svar på hvor vi skal være, først da jeg begynder at blive virkelig sur og siger jeg selv finder et hotel til os får vi kl 17 afvide hvilket hotel vi skal være på, vi får bestilt 2 taxi da vi har 2 klapvogne med, fruen og børne i den første og jeg venter på den næste, 30 minutter sener ringer detur for at fortælle at det alligevel ikke er det hotel vi skal være på, (børnene og fruen er lige ankommer til hotellet) ind i en ny taxi og frem til endnu et hotel med 2 meget trætte børn!!
Der var flere familier der oplevede det samme og alle børnefamilierne var de sidste der fik et hotel!!!
vi skal selv tage en taxi og ligge ud for dette som de siger vil blive returneret når vi kommer hjem💁
Vil aldrig anbefale nogen at rejse med detur det er første gang vi er med detur og det kommer ALDRIG til at ske igen, de har ikke styr på noget som helst!!

Antwort von Detur Danmark
Tur til Tyrkiet …
Er kommet hjem fra tur til Tyrkiet for et par dage siden. Alt i alt en fin tur. Ingen klager over Detur, der var styr på det.
Dog ville jeg ikke give hotellet (RioLavitas) de 5 stjerner det står til. Vil max give 3,5.
Værelserne var fine nok. Personalet flinke og hjælpsomme.
Vi havde All Inclusive. Maden var den samme alle dage,- morgen, middag og aften med kun en smule variation i valg af kød. Musikken ved poolen var alt for høj. Man kunne nærmest ikke føre en samtale noget af tiden. Dertil skal lægges at hotellerne på begge sider af RioLavitas også spiller højt. Til tider så højt at jeg gik på værelset for at slippe. Der er 2 pools udendørs på RioLavitas. Hovedpoolen er ikke ret stor i forhold til antallet af gæster. Den anden pool ligger i skyggen det meste af dagen og var iskold.
Er dog godt tilfreds med Detur.
Er lige kommet hjem fra Tyrkiet alt var…
Er lige kommet hjem fra Tyrkiet alt var som det skulle være - super rejse
Guider ved ankomsten
Guider på hotellet
Guider ved afrejse
SUPER FERIE
Vi har haft en fantastisk ferie med Detur til Rhodos. Vi boede i byen
Afrandu på hotellet Argiro Village. Helt unikt hotel med alt i top! Massere af benplads i flyet, fly til tiden og søde guider! Specielt den ene sønderjyde - der selvom klokken var 02.30 formåede at få stemningen helt i top! Vi har ikke en finger, at sætte på vores fantastiske rejse.
10 stjerner
Til Tyrkiet med detur, super professionelt. Guider til rådighed flere dage på ugen. Hjemtur og problemer med bussen, guiden fik kaldt ny bus og der blev udleveret koldt vand.
Rejser helt sikkert med corendon og detur igen. Forstår ikke de dårlige anmeldelser. 10 stjerner herfra.
Nøj hvor en skuffelse..
Nøj hvor er jeg og min familie skuffet!!!
Bestille all inklusive ferie på resort til 6 personer, på Rhodos tilbage i januar måned. Vi har glædet os......
MEN da vi så endelig lander i Rhodos lufthavnen søndag nat d. 24/7.. Får vi afvide vi er blevet flyttet til et andet hotel pga overbookning
Det hvis sig, at være et lille hotel, ingen aktiviteter, meget dårlig beliggenhed og mange problemer.. Ingen dansk guide, vil komme på hotellet.
Jeg har ikke fået den vare, jeg har betalt for.
Bare vi dog havde fået noget afvide inden vi skulle afsted , så vi havde mulighed at vælge fra. Eller vi var opgraderet frem for nedgraderet..!
Fantastisk service og rigtig gode…
Fantastisk service og rigtig gode guider.
Hotellet White Gold Hotel er som det plejer super godt.
Kan kun anbefale at rejse med Detur
Det er et frygtelig hotel
Det er et frygtelig hotel. Ingen rengøring, mug og skimmelsvamp over alt, beskidte Håndklæder og absolut ingen hjælp fra hverken information eller guide.
Vi rejser aldrig med Detur igen.
Min kæreste og jeg var af sted med…
Min kæreste og jeg var af sted med detur i juni 22.
Vi havde en god tur.
Vi boede på hotel fereniki og må sige at værelserne var under lavpunktet så meget i burde overveje at stoppe samarbejdet med hotellet. Vi oplevede senge hvor man kunne mærke samtlige fjedre i madrassen, badeværelse døren var helt sat til af svamp og dør kammen til badeværelset var helt ædt op af råd og toilettet løb hele tiden. (Kunne godt fikses hvis man rodede lidt med det)
Ellers var pool og mad helt fint.
Vi betalte 2048 pr person inkl. Tranfer og baggage. Alt i alt en ok tur til prisen.
Var på et 3 stjerner hotel ,ældre men…
Var på et 3 stjerner hotel ,ældre men helt ok, utrolig venligt personale, fik nærmest daglig rengøring på lavinia anpart,
Selve lejligheden var ældre men funktionel, dejlig altanerne
Tjenere hoppede for os.
Det eneste der var dårligt, var turen frem og tilbage, der hen havde guide meget travlt med at sælge os ting, der car billige, hvis man selv gjorde det.
Og selv om kl var 3 om natten skulle der lige stoppes i en turist fælde,
På hjemturen var der problemer og vi sad og ventedr40 min på en ekstra bus til 2 personer.
På tros af tidspres og på tros af folk gjorde guiden opmærksom på vi ville springe turist fælden over, stoppede vi der i 15 min, hvilket betød, at vi skulle løbe igennem lufthavnen og på flyet.
Men havde de turist fælder ikke været der, så havde det været 5 stjerner herfra.
Så tager Detur igen en pokal for…
Så tager Detur igen en pokal for ændringer i tid.
Denne gang har de igen ændret af- og hjemrejse datoer.
Kan godt være de mener det er deres flyselskab der er skyld i det, men vi har aldrig hørt (eller oplevet) om andre selskaber der i den grad ændrer deres rejser.
Sidst vi rejse til Kreta i juni måned ændrede de også datoer med 3 dage fra søndag til onsdag.
Det er bare ikke ok
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.







