Crosstown Bewertungen 

755
•
TrustScore 3.5 von 5

3.3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very disappointed as my doughnuts were supposed to be delivered yesterday from 7am to 2pm. They did not arrive. Sent two emails yet no answer. About to send my third. Phone number on website is not in... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Delicious donuts as always from Crosstown, i brought a box of 6 as a ‘thank you for having me’ visit to friends and they were very well received/devoured! Very easy to order ahead on the website for c... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very disappointed based on previous experiences, turned up in an unbranded box had been bashed about and the Donuts inside stale and dry, complained and got a second box exactly the same. What a shame... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My partner has an egg allergy and we struggled to find bakers that cater for allergies. We have crosstown regularly and found out they do tiered doughnuts, so this is as a non brainer for our wedding.... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Donut-Shop
  2. auch in
  3. Bäckerei
  4. Catering- und Getränkeanbieter
  5. Coffeeshop
  6. Eiscafé
  7. Schokoladengeschäft

Über Crosstown

Vom Unternehmen geschrieben

DOUGHNUTS COOKIES ICE CREAM CHOCOLATE CORPORATE EVENTS

Crosstown is an award-winning scratch bakery. We roll our dough by hand.

We make all of our jams, compotes, fillings, glazes and toppings in-house, fresh every day, using the finest ingredients we can find to deliver real, honest flavour.

It’s a lot of extra work, but we believe the results speak for themselves.

Quality should never be compromised no matter the quantity, although both can exist at the same time.

We think our doughnuts pair perfectly to specialty coffee, which is why we serve them together where we can.


Kontaktinformationen

3.3

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

755 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3.3

Alle Bewertungen

(755)

23 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Really really disappointed

Really really disappointed! My delivery didn’t arrive but payment was taken, I have tried to contact them on every platform available to deal with the issue with hardly any response other than generic emails saying they will be in touch shortly and then they completely ignore any other correspondence. The customer service phone number is never available. They say that they take customer service very seriously but I can’t think of a time I’ve recieved worse. I’ve still not received my order or a refund.

Update : they can’t even get my name correct. Unbelievable!

4. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Crosstown-Logo

Antwort von Crosstown

Hi Meshec,

I'm sorry to hear that your delivery didn't arrive due to an issue with our third-party courier partner and the delay whilst we investigated this issue.

I can confirm that we have processed a full refund for the order, in addition to the voucher sent by my colleague.

On occasion refunds can take up to 10 working days to complete, which is the timeline given by the bank. Please let us know if you do not receive your refund in this time.

David
Crosstown Customer Service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Delay and incomplete order

My order was not ready and they didn’t have notification about it so had to wait a long time to resolve issue and didn’t get complete order

31. März 2024
Crosstown-Logo

Antwort von Crosstown

Hi Tomas,

I'm sorry to hear that when you went to collect your pre-order the team were not aware and had to make it up for you in store. This being additionally compounded by the lack of the ones you wanted.

I hope that the voucher sent by my colleague helped to resolve this issue for you, but if not please reach out to us at customerservice@crosstown.co.uk,

David
Crosstown Customer Service Team

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

very average, very expensive…

It's just a very average very expensive experience

30. März 2024
Crosstown-Logo

Antwort von Crosstown

Hi,

Thank you for your review.
I'm sorry to hear that you didn't enjoy our doughnuts which in contrast to many other companies are made by hand fresh at our bakery each day, by our team of talented bakers.

We believe that the proof is in the pudding, and whilst we cannot be to everyone's taste, our great value loyalty card offers £5 off your next order after your first purchase on our app or online which we hope gives you another chance to find a doughnut you might love should you not the first time.

We hope you'll try us again, but if not thank you for doing so the this time,

David
Crosstown Customer Services



Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Customer service is terrible

Customer service is terrible!
Spent £34 to get 6 doughnuts delivered for a special occasion and they just never turned up, you can’t get through to anyone on the number they provide and no one responds to the mail box for 2 days. Said they would rearrange the delivery and once again they didn’t show up. They are now ignoring my emails. I would never order again

19. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

A dozen stale birthday doughnuts!

We ordered a dozen doughnuts and candles for my wife's birthday celebrations. We lit them up for a party a few hours after they were delivered, but the whole batch was stale!

My wife wanted them because she visited Bristol a few weeks ago and said they were great, but clearly they don't travel well!

I've never had such a heavy and dry doughnut! So disappointing, and expensive (this batch of 12 stale doughnuts cost over £60).

---

After reaching out to their support I was basically told to get lost, and that their doughnuts were heavier because of the sourdough base - despite having mentioned my wife had been to their Bristol branch a few weeks earlier and there they were completely different.

I won't order from them again, there is clearly a quality control issue and their customer service is just offensive!

19. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Crosstown-Logo

Antwort von Crosstown

Hi J,

I'm very sorry to hear of your recent experience, and particularly so given the intention they were ordered for.

Whilst I can assure you that all our doughnuts are freshly baked, and dispatched on the day they were made occasionally if inappropriately stored during delivery with one of our courier partners (e.g. placed next to a temperature source at a depot), this can negatively affect the quality.

Please note I have processed a full refund for this order (please allow up to 10 business days for the bank to send this across, unfortunately this is the timeline provided), and I hope that the £15 voucher my colleague sent will enable your wife to try a few of our recent seasonal menu next time you are near one of our stores.

David
Crosstown Customer Service Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I've ordered a couple of times from…

I've ordered a couple of times from Crosstown and their doughnuts never fail to disappoint.
And, they really were amazing looking, delicious works of art disguised as donuts, couldn't have asked for better 🙂

16. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Never fail to disappoint :)

I've ordered a couple of times from Crosstown and their doughnuts never fail to disappoint. It's a shame they are so expensive, otherwise I'm sure I would order more frequently.

10. Dezember 2023
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic all round!

They took an order the night before Christmas eve, then happily delivered on Christmas eve to à hotel that the recipient was staying in. And, they really were amazing looking, delicious works of art disguised as donuts. Couldn't have asked for better 🙂

27. Dezember 2023
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Poor delivery

Doughnuts were ok - but delivery let it down. A couple of weeks after placing the order for delivery crosstown notified us they could not deliver on the agreed day… so we had to accept delivery earlier, meaning food was a bit stale for the event planned.

22. Dezember 2023
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The best dougnuts ever

The best dougnuts ever. If you ain’t tried it, you haven’t lived. The fact they do nationwide delivery was on a game changer and it was on point. Great service all round

17. Dezember 2023
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wedding doughnuts

Crosstown provided doughnuts for our doughnut tower wedding cake. Communication was good throughout and when I had a problem accessing their online platform to finalise all the order details they were able to get it all sorted for us in time for our big day. Everyone said how delicious the doughnuts were and was a big hit at our wedding.

2. Dezember 2023

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr