crispy-nyc.com Bewertungen 

123
•
TrustScore 1.5 von 5

1.3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible. Will take your money and not refund your order. Total scam do not order!!! Every time I filed a complaint on the shop app they would state the shipment from overseas was delayed. Eventually... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

One star is too much do not order from these people they are thieving and unresponsive. Id especially like to name drop Andy V they have not refunded my order from months ago took my money and basic... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

1 star only because you can’t put zero stars. Wouldn’t recommend Crispy to my worst enemies. Sell products on whatnot and the web site and make a shipping label but somehow it never makes it to the p... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sold a product that wasn't even produced yet without stating this at the time of purchase. I ordered a Ghostface Hoodie(Scary Hours Hoodie) for my daughter prior to Christmas, never arrived and they r... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet


Kontaktinformationen

1.3

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

123 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 82 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1.3

Alle Bewertungen

(123)

34 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Really happy with my new shorts

Really happy with my new shorts! The quality is fantastic, especially considering the price. Customer service was great at keeping me informed.

19. August 2024
crispy-nyc.com-Logo

Antwort von crispy-nyc.com

Thank you so much for taking the time to share your positive review! We’re truly grateful for your trust in us and your patience throughout the process. Your satisfaction is our priority, and it means the world to us to know that you loved the product and were happy with our service.

Your feedback is incredibly valuable as we are constantly striving to improve and grow as a company. We sincerely appreciate your business and look forward to serving you again in the future!
Crisp NYC

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Idk if they slow or take your money

Man I placed my shorts July 13 still no shorts I was gone do a promo video on tictok for them but I guess that’s out the window good luck to any1 ordering

13. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
crispy-nyc.com-Logo

Antwort von crispy-nyc.com

Hey James!

Thanks for your review! We tried looking up your order but you only provided your first name James so we couldn’t find it. If you ordered on July 13th you’re perfectly fine. That’s our normal shipping time especially if you ordered during a sale. All shipping times are posted on our site n each product description and also the shipping tab. Not sure if you read this before ordering or else you would have known what our shipping time is.

There’s no need to worry tho. Everything is fine and you’ll be receiving your order. You can always reach out to our customer service team via email as they are available 7 days a week. Also if you’re not doing so already follow us on IG for daily updates on shipping and sales where we keep everyone updated


Thanks


Team Crispy

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Never received my shorts

Never received my shorts. After two months of waiting for shipping I finally filled a dispute with my bank.

3. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
crispy-nyc.com-Logo

Antwort von crispy-nyc.com

Hey Rey!

Upon checking your order we see that you ordered around 5 weeks from the day you filed your chargeback. You also ordered during our 4 for $99 sale. We ask all customers to please be patient when ordering during a sale like this as each of our shorts are made from scratch to ensure top quality. Our shipping times are all stated on our site before ordering but can take a week or 2 more which is just normal

We also see that you reached out to our customer service team twice in which both times we advised you there was no need to worry everything was fine with your order. We understand you would’ve liked your order to be shipped with Amazon speeds but as we continue to grow we will for sure be there soon

Thanks

Team Crispy

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The shorts are dope!!

I know everyone below is complaining about how long it takes for shipping but it’s clearly printed on the site nowadays nobody has any patience if the shipping isint like a multi billion dollar corporation like Amazon. This is an amazing fast growing brand with amazing people and great quality shorts not to mention the messaging behind the company is strong. Dont believe the haters this is a great brand !!!

18. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
crispy-nyc.com-Logo

Antwort von crispy-nyc.com

We sincerely appreciate you taking the time to leave such a positive review. Your trust and patience mean so much to us. It’s wonderful to hear that you’re happy with your product and our service.
Your feedback is truly important, and knowing we’ve met your expectations inspires us as we continue to improve as a company. Thank you for choosing us, and we look forward to having the pleasure of serving you again!
Crisp NYC

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I placed an order in May and still…

I placed an order in May and still nothing. Multiple emails, IG chats and comments via IG and nothing but fluff about how they are backed up and are going to send my stuff. be patient. Contacting my credit card company. Terrible business man.

13. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
crispy-nyc.com-Logo

Antwort von crispy-nyc.com

Hello Jonathan

,
Thank you for leaving us your review! I understand you might think we take a long time for all items to ship out. We do have an estimated time frame for shipping on our site and under each product description before ordering. Sometimes these times can vary for many reasons as all of our items are hand made one by one to ensure top quality. When items are ordered especially during a sale, they have to be checked by our Quality control to assure we send out the best. So yes i can understand your frustration, BUT perfection takes time! We see that you already received your order delivered so we hope you are happy with the quality. If you would like to further discus this issue feel free to email our support team as we are happy to answer any other questions or concerns
Thank you
CrisP

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered from crispy and still haven’t…

I ordered from crispy and still haven’t received my order and it’s been over a month. I wrote an email to them and they then told me it takes a month for a shorts order. It’s been almost a month and two weeks and I still haven’t received my order. They created a tracking number for me but without the product. I’ve had a tracking number for two weeks that’s never been sent off. This company is unprofessional & horrible service

24. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
crispy-nyc.com-Logo

Antwort von crispy-nyc.com

Hello Marquise

,
Thank you for leaving us your review! I understand you might think we take a long time for all items to ship out. We do have an estimated time frame for shipping on our site and under each product description before ordering. Sometimes these times can vary for many reasons as all of our items are hand made one by one to ensure top quality. When items are ordered especially during a sale, they have to be checked by our Quality control to assure we send out the best. So yes i can understand your frustration, BUT perfection takes time! We see that you already received both your orders delivered so we hope you are happy with the quality. If you would like to further discus this issue feel free to email our support team as we are happy to answer any other questions or concerns
Thank you
CrisP

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Expect at least 8 weeks to ship!

Same as everyone else, placed an order first few days of June, got a tracking number 5 weeks later. Going on 8 weeks and no update, customer service is copy and paste. Absolutely do not recommend this clothing company!

31. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
crispy-nyc.com-Logo

Antwort von crispy-nyc.com

Hello Jimmy

,
Thank you for leaving us your review! I understand you might think we take a long time for all items to ship out. We do have an estimated time frame for shipping on our site and under each product description before ordering. Sometimes these times can vary for many reasons as all of our items are hand made one by one to ensure top quality. When items are ordered especially during a sale, they have to be checked by our Quality control to assure we send out the best. So yes i can understand your frustration, BUT perfection takes time! We tried checking using your name on this review to see if you have any orders with us but cannot find any. If you would like to further discus this issue feel free to email our support team as we are happy to answer any other questions or concerns
Thank you
CrisP

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The worse ever!!!!!!

The worse ever!!!!!!! Almost 7 weeks and I’m still waiting

29. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
crispy-nyc.com-Logo

Antwort von crispy-nyc.com

Hello

,
Thank you for leaving us your review! I understand you might think we take a long time for all items to ship out. We do have an estimated time frame for shipping on our site and under each product description before ordering. Sometimes these times can vary for many reasons as all of our items are hand made one by one to ensure top quality. When items are ordered especially during a sale, they have to be checked by our Quality control to assure we send out the best. So yes i can understand your frustration, BUT perfection takes time! We tried checking using your name on this review to see if you have any orders with us but cannot find any. If you would like to further discus this issue feel free to email our support team as we are happy to answer any other questions or concerns
Thank you
CrisP

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If I could give it a 0 star I would

If I could give it a 0 star I would. I ordered it may 4 in hopes to have it before June 20. Never came. It came a week after I got back. I got back July 5 so figure around the 11 of July is when I finally got them. After I got them, they were extremely small and way too tight. I searched the website to a return policy. It stated no returns whatsoever so I figured maybe if I reach out they’ll be able to exchange them for me instead for a larger size. Nope. They wouldn’t work with me just a little. They instead tried to give me a 60% off. Why would I spend more money on shorts and throw away 100$ worth of shorts? I told them, they could give me 90% off, I won’t buy from them again and I’ll write in the reviews and comments on social media explaining why. Scumbags. No professionalism whatsoever. If you decide to buy from them, good luck and Make sure you know what you’re doing before buying from them.

11. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
crispy-nyc.com-Logo

Antwort von crispy-nyc.com

Hey Michael


Appreciate your honest review! And we definitely understand your frustration about not being able to exchange your shorts after receiving them. This is just a policy we had in place since Covid and we have stuck to it. It’s also stated in the site under each product description and also under our exchange and returns tab before ordering that way we avoid future problems like this.

We will continue to evaluate our policies and make sure that they are well known to customers before they purchase.


Thanks

CrisP

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The other reviews are true!!

The other reviews are true!!! It took 4 weeks to have them print and label for my order and 2 weeks after that the post office is still waiting to have my order dropped off. Contacted their “customer service”, which is just their Instagram, and got some generic autofilled response. Don’t waste your time or money!!!!

26. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
crispy-nyc.com-Logo

Antwort von crispy-nyc.com

Hello Cweezy

,Thank you for leaving us your review! I understand you might think we take a long time for all items to ship out. We do have an estimated time frame for shipping on our site and under each product description before ordering. Sometimes these times can vary for many reasons as all of our items are hand made one by one to ensure top quality. When items are ordered especially during a sale, they have to be checked by our Quality control to assure we send out the best. So yes i can understand your frustration, BUT perfection takes time! We tried checking using your name on this review to see if you have any orders with us but cannot find any. If you would like to further discus this issue feel free to email our support team as we are happy to answer any other questions or concerns
Thank you
CrisP

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fronting Ass Company..…Crispy_NYC

This Company is the epitome of the saying robbing Peter to pay Paul.So what they advertise was a 4 shorts for $99 which seems cool but they have no inventory.So what there doing is collecting all the customers money from the sale putting In orders to the manufacture to get all this inventory but now it’s a time gap for the shorts to get made & sent to Crispy.I placed a order late May 2024 & it’s late July 24 2024 & still no shorts.They even said they don’t refund money on a sale so the customer has to just wait 3 to 4 months for 4 pair of shorts.This company is the worst hands down & customers should not even buy from them at all.I highly doubt if they will be in business come the next 5 years.Truly a dissatisfied customer

24. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
crispy-nyc.com-Logo

Antwort von crispy-nyc.com

Hello Dwill

Thank you for leaving us your review! I understand you might think we take a long time for all items to ship out. We do have an estimated time frame for shipping on our site and under each product description before ordering. Sometimes these times can vary for many reasons as all of our items are hand made one by one to ensure top quality. When items are ordered especially during a sale, they have to be checked by our Quality control to assure we send out the best. So yes i can understand your frustration, BUT perfection takes time! We tried checking using your name on this review to see if you have any orders with us but cannot find any. If you would like to further discus this issue feel free to email our support team as we are happy to answer any other questions or concerns
Thank you

CrisP .

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible service and shipping times

I placed my order in early may ‘24. After waiting for several weeks for a shipping confirmation I contacted them. They said that processing times were 3-4 weeks and that this was stated at checkout. So I continued to wait finally around the 5th week I got a shipping confirmation with a tracking number. Problem was it said label printed pending pick up. 2 more weeks went by and it still said the same thing so I contacted them. They said that my order should ship the week of the Fourth of July or during the weekend and that if the tracking didn’t update I should contact them again. Well I did, because it didn’t! Now they say that most of May’s orders got dropped off at the post office over the weekend and that if my tracking doesn’t update then it’s set to go out this coming weekend. What really bothers me is they have a reel advertising their clothing on instagram. It’s a warehouse full of shorts that they say they have ready to ship. If so why am I waiting almost 2 months? Don’t waste your money or time! Especially your time!

25. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
crispy-nyc.com-Logo

Antwort von crispy-nyc.com

Hello Vikram

,
Thank you for leaving us your review! I understand you might think we take a long time for all items to ship out. We do have an estimated time frame for shipping on our site and under each product description before ordering. Sometimes these times can vary for many reasons as all of our items are hand made one by one to ensure top quality. When items are ordered especially during a sale, they have to be checked by our Quality control to assure we send out the best. So yes i can understand your frustration, BUT perfection takes time! We see that you already received your order delivered so we hope you are happy with the quality. If you would like to further discus this issue feel free to email our support team as we are happy to answer any other questions or concerns
Thank you
CrisP

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr