Click & Vape Bewertungen 

12
•
TrustScore 3 von 5

3.2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Unternehmensdetails

  1. E-Zigaretten-Geschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Shop the best selection of Vape Kits, E-liquids, Disposable Vapes, Coils&Pods, and much more at Click &Vape in the UK. Fast and free delivery across the UK.


Kontaktinformationen

3.2

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

12 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3.2

Alle Bewertungen

(12)

0 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben

Wir überprüfen Bewertungen

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order not delivered, No update since payment

I have not received my order since I paid for it on the 12th September, exactly a week later still not a SINGLE email for an update, no text or phone call. I have tried calling the mobile number on the website several times throughout the day, nobody answers. Paying £10 for delivery is extortionate considering you haven't even processed my order. Terrible service, I would like a refund immediately. I would be very wary for anyone else ordering from here again as you have no clue where or whom has processed your order!!

12. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Click & Vape-Logo

Antwort von Click & Vape

We apologize for the delayed response and the late delivery of your order. Please check your email for all the updated details regarding your order. Let me know if you have any questions. We truly appreciate your patience and understanding, and I want to assure you that we’re taking steps to improve our communication moving forward. If there’s anything more we can do, please don’t hesitate to reach out directly.


UPDATE:
Dear Nigel,
I'm so sorry to hear that you were not satisfied with your recent order. I want to assure you that we take all feedback seriously and would like the opportunity to make things right.

However, after reviewing our records, I noticed that your order was actually delivered on September 25 at 10:59 A.M. at Mailbox as per our tracking information (UPS tracking number: #1ZX44F516842837672).
https://www.ups.com/track?loc=en_US&requester=ST&trackNums=1ZX44F516842837672/trackdetails
We understand that sometimes issues can arise during delivery, but in this case, it appears that the package did reach its destination.
I'd like to offer you a gesture of goodwill for any inconvenience caused.

If there's anything we can do to improve your experience or if you have any further concerns, please don't hesitate to reach out.

Your satisfaction is our top priority!
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate it and hope that in the future, we'll have another chance to serve you better.
Kind regards,
The Click & Vape Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order not fufilled and no response

Ordered on the 7th of September and order has not arrived. The order page hasn't been updated since then and have tried to contact twice through email but haven't had any response back.

7. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Click & Vape-Logo

Antwort von Click & Vape

I apologize for the bad experience you had with us. Unfortunately, some emails can end up in our spam folder, which isn’t regularly monitored. I’ve checked, and your order has been delivered. We truly appreciate your patience and understanding, and I want to assure you that this will never happen again. If there’s anything more we can do, please don’t hesitate to reach out directly.

UPDATE:
Dear Rory Baker,
I'm so sorry to hear that you were not satisfied with your recent order. I want to assure you that we take all feedback seriously and would like the opportunity to make things right.

However, after reviewing our records, I noticed that your order was actually delivered on Wednesday, September 25 at 3:53 P.M. at Residential as per our tracking information (UPS tracking number: #1ZX44F516840693269).
https://www.ups.com/track?loc=en_US&requester=ST&trackNums=1ZX44F516840693269/trackdetails

We understand that sometimes issues can arise during delivery, but in this case, it appears that the package did reach its destination.
I'd like to offer you a gesture of goodwill for any inconvenience caused.

If there's anything we can do to improve your experience or if you have any further concerns, please don't hesitate to reach out.

Your satisfaction is our top priority!
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate it and hope that in the future, we'll have another chance to serve you better.
Kind regards,
The Click & Vape Team

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Order wasn’t fulfilled but refund sent…

Order wasn’t fulfilled but refund sent promptly once reminded

21. August 2024
Click & Vape-Logo

Antwort von Click & Vape

Dear Jane,
Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you received your refund promptly, though we truly regret that we weren’t able to fully fulfill your order as expected. Our goal is always to provide a seamless experience for our customers, and we apologize for any inconvenience caused by the unavailability of certain items.

Please know that we’re continuously working to improve our inventory processes to prevent this from happening in the future. If you have any further questions or concerns, don’t hesitate to reach out—we're here to help!

Thank you for choosing us, and we hope to better serve you next time.

Warm regards,
Click & Vape Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Outstanding service

Outstanding service. Excellent & fast delivery time. I've made several orders and never once been disappointed!! Will highly recommend!
You cannot go wrong with this company ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

15. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Click & Vape-Logo

Antwort von Click & Vape

Dear Mrs. C, Thank you so much for your amazing review and your continued support! We’re thrilled to hear that you’ve consistently had a great experience with our service and fast delivery. Your recommendation means the world to us, and we’re so happy to have you as a valued customer. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Looking forward to serving you again soon!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Delivered extremely quickly

Delivered extremely quickly, fantastic value.

10. Juli 2024
Click & Vape-Logo

Antwort von Click & Vape

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you found our service fast and our products to be of fantastic value. Your satisfaction is our top priority, and it's wonderful to know we met your expectations.

We look forward to serving you again soon!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great vapes quick delivery

Great vapes quick delivery

2. Juli 2024
Click & Vape-Logo

Antwort von Click & Vape

Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you are pleased with our vapes and the quick delivery. Your satisfaction means a lot to us.

Looking forward to serving you again!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Unreliable

Products never turned up and could not get ahold of company via email or phone after trying several times. now in process of trying to get a refund.

20. Juni 2024
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great company and great products at a…

Great company and great products at a great price ! Highly recommend

2. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Click & Vape-Logo

Antwort von Click & Vape

Hey Laura, Thank you very much for your feedback! We're glad to hear you're happy with our products. Looking forward to serving you again. :)

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Really happy with my order

Really happy with my order, great salts at a bargain price

6. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Click & Vape-Logo

Antwort von Click & Vape

Thank you for your feedback, Gary! We're glad to hear you're happy with our products and services. We look forward to serving you again.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr