CashbackNow Bewertungen 

100
•
TrustScore 2 von 5

2.0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I just got a message from my bank telling me that I was receiving automatic payments for something I NEVER SIGNED UP FOR. This is such a scam as many others have noted. Cancel my account NOW! I never... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I was informed of gotten a20 cash back when I ordered kfc i filled out the info it not only didnt give me the 20 it actually charged me money then told me I would need to complete tasks like upload re... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I was only allowed to upload 1 receipt per 48 hrs or so. Even looking, I couldn’t find this limitation written anywhere except when trying to upload the next receipt. And since I have no idea what wil... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very unhappy, I had no idea there was going to be a $20 dollar monthly charge after signing up and making an account, and a setting an account up fee. Before I could do anything money was charged and... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet


Kontaktinformationen

2.0

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

100 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 97 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2.0

Alle Bewertungen

(100)

100 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I was charged $20 every month for…

I was charged $20 every month for months for a service I did not knowingly intend to subscribe to. The charges continued from around March through August, and I only discovered them recently after my bank contacted me about the transactions.
I do not understand what service I received in exchange for these recurring $20 charges. The cashback promotion appears to have led to a recurring paid subscription that was not clear to me when I signed up. Had I understood that I would be charged $20 every month, I would never have agreed to it.
I have contacted my bank regarding these transactions and am disputing the charges. I also expect CashbackNow to cancel any subscription associated with my information and refund the charges.
Consumers should be extremely careful when entering their payment information for cashback offers and should carefully check whether they are agreeing to a recurring subscription.
This experience has been extremely frustrating, and I believe the recurring fee should have been made much clearer during signup.

1. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
CashbackNow-Logo

Antwort von CashbackNow

Hi Tejakrishna,

We’re sorry for the frustration and understand your concerns regarding the recurring charges. The membership pricing and recurring billing terms are presented during the sign-up process, but we understand from your feedback that this was not clear to you at the time.

We’ve reviewed your account and can confirm that your membership has been cancelled and your charges have already been refunded. Depending on your bank, it may take a few business days for the refund to appear on your statement.

If you have any questions or need any further assistance, please reach out to us at support@cashback-now.com and we’ll be happy to help.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I just got a message from my bank…

I just got a message from my bank telling me that I was receiving automatic payments for something I NEVER SIGNED UP FOR. This is such a scam as many others have noted. Cancel my account NOW! I never gave information, I never would sign up for anything just for $20, and I have never even heard of this bs company until today. When I called the number I was refused to speak with anyone by some AI bot telling me I had to email. If you think I'm gonna give you any more information after this you're out of your mind!

30. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
CashbackNow-Logo

Antwort von CashbackNow

Hi David,
We’re sorry for the concern and frustration this has caused, especially if you don’t recognize the membership or the charge.

We’ve requested your information through Trustpilot so we can locate the account associated with the charge, review exactly what happened, and make sure the membership and any eligible refund are properly taken care of.

Please provide the requested information when you have a chance. You can also contact us directly at support@cashback-now.com and our team will be happy to help get this resolved.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I've seen the replies from the company…

I've seen the replies from the company on here. They don't care about you, just your money. It's a scam. Don't fall for it. I don't care what they reply or claim to have shown me. They clearly say that you will get $20 cash back and you don't. The subscription is not clearly stated and this company deserves to be shut down. What a horrible business. You guys know it's wrong and you do it anyways.
Update: They did not cancel my account or refund me! Why are you guys lying? The terms were not clear and you know this.

29. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
CashbackNow-Logo

Antwort von CashbackNow

Hi Justin,

We’re sorry to hear how frustrated you’ve been with your experience. The $20 cashback is a welcome bonus offered as part of the CashbackNow membership, and the membership pricing, recurring billing, and applicable terms are presented during the sign-up process. The welcome bonus is subject to the verification requirements outlined in our terms, and members can continue earning additional cashback through the platform.

We’ve also reviewed your account and can confirm that your membership was cancelled and your charges were refunded a couple of days ago. Depending on your bank, it may take a few business days for the refund to appear on your statement.

If you have any questions about the refund or your account, please reach out to us at support@cashback-now.com and we’ll be happy to help.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I had to use Lyft for the first time…

I had to use Lyft for the first time and they apparently slid in some slick stuff. Ya, I will take the 20 back from the Lyft smh. Wasn't expected to be charged for 20. I am livid.

30. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
CashbackNow-Logo

Antwort von CashbackNow

Hi Renee,

We’re sorry for the confusion and understand why an unexpected charge would be frustrating. CashbackNow is a separate membership service, and the membership pricing and recurring billing terms are presented during the enrollment process before sign-up is completed.

We’ve requested your information through Trustpilot so we can locate your account, review the charge, and help with the cancellation and refund if eligible.

Please provide the requested information when you have a chance, or reach out to us directly at support@cashback-now.com and we’ll be happy to help.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

An amazing app

An amazing app

28. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
CashbackNow-Logo

Antwort von CashbackNow

Hi Kate,

Thank you so much for the kind words! We’re really happy to hear you’re enjoying CashbackNow and having a great experience with the app.

We appreciate you taking the time to share your feedback and for being part of CashbackNow!

Trustpilot überprüft die Bewertung gemäß unserem Verfahren für gemeldete Bewertungen.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very unhappy

Very unhappy, I had no idea there was going to be a $20 dollar monthly charge after signing up and making an account, and a setting an account up fee. Before I could do anything money was charged and stolen on my bank account. I’ve emailed with no real response and I’ve called only for an automated ai voice to lie and say I was getting a full refund. I’ve longed canceled my account and subscription to prevent them from charging me again and I still haven’t got my refund and it’s been way past the time they said it would come. What is going on?!

17. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
CashbackNow-Logo

Antwort von CashbackNow

Hi,

We’re very sorry for the frustration, especially after you’ve already cancelled and have been waiting for your refund.

Refunds can take a few business days to appear back on your card depending on your bank’s processing time. However, since you mentioned it has already been longer than expected, we’ve requested your information through Trustpilot so we can locate your account, review the refund status, and make sure everything was processed correctly.

Please provide the requested information when you have a chance. You can also reach us directly at support@cashback-now.com and we’ll be happy to look into this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I didn’t know there was going to be a…

I didn’t know there was going to be a $20 charge monthly and I took money out of my bank before I could do anything. I already canceled the account and emailed and called for a refund and still nothing. I was told I would get my $20 refunded but I still haven’t and it’s been days.

17. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
CashbackNow-Logo

Antwort von CashbackNow

Hi Alexander,

We’re sorry for the frustration and understand the concern, especially when you’re waiting for the money to be returned to your account.

Once a refund has been issued, it can take a few business days to appear back on your card depending on your bank and their processing times.

We’ve also requested your information through Trustpilot so we can locate your account, double check the refund status, and make sure everything has been properly processed.

Please provide the requested information when you have a chance, or contact us directly at support@cashback-now.com and we’ll be happy to help.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Every 3 Days of Return

This has been a rewarding experience of earning cash back from my everyday purchases. The return verses cost is based on your willingness to upload the receipt. Invest the time.

27. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
CashbackNow-Logo

Antwort von CashbackNow

Hi Garrick,

Thank you for sharing your experience! We’re glad to hear you’ve been enjoying earning cashback on your everyday purchases and making the most of the program.

We really appreciate you taking the time to share your experience and for being part of CashbackNow!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Charged me $20 unbeknownst to me!

Like many others you will not realize that they signed you up for a trial and will charge you $20 by the end of it!! I have contacted their number and their email to ask for a refund and I still have not gotten it. It has been 2 weeks since my initial inquiry to them. I am a college student with not enough money and they do this to me!!

13. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
CashbackNow-Logo

Antwort von CashbackNow

Hi Zanelle,

We’re very sorry for the frustration, especially after you had already reached out to us for help. We understand how concerning it can be to see a charge you weren’t expecting and then have to wait for a resolution.

We’ve requested your information through Trustpilot so we can locate the correct account, review the charges and your previous requests, and make sure everything is properly addressed.

Please provide the requested information when you have a chance. You can also reach us directly at support@cashback-now.com and we’ll be happy to help get this resolved as quickly as possible.

Trustpilot überprüft die Bewertung gemäß unserem Verfahren für gemeldete Bewertungen.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This website somehow took $20 from my…

This website somehow took $20 from my debit card and I have never signed up for a membership or even heard of this website before it showed up on my bank statement. It is fraudulent.

27. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
CashbackNow-Logo

Antwort von CashbackNow

Hi Zanelle,

We’re sorry for the frustration and especially for the delay in getting this resolved. We understand how concerning an unexpected charge can be.

We reviewed your account and can confirm that your refund was issued on September 27. Depending on your bank, it may take a few business days for the refund to appear on your statement.

If you have any questions or don’t see the refund after your bank finishes processing it, please reach out to us at support@cashback-now.com and we’ll be happy to help.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If I could give zero stars

If I could give zero stars, I would. I did not authorize to be charged for this service. When I try to login on this organizations site, it tells me I don’t have an account. Yet, they have billed me $20 for their service. I have called twice to get this cancelled and get a refund but nothing has been done in the last 4 weeks. FRAUD!

27. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
CashbackNow-Logo

Antwort von CashbackNow

Hi Judith,

We’re very sorry you’ve been trying to resolve this for several weeks without getting the help you expected. We understand how concerning it would be to see a charge while also being unable to locate the account associated with it.

We’ve requested your information through Trustpilot so we can investigate further, locate the account associated with the charge, and make sure the membership is cancelled and any eligible charges are refunded.

You can also contact us directly at support@cashback-now.com and we’ll be happy to get this resolved for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I was informed of gotten a20 cash back…

I was informed of gotten a20 cash back when I ordered kfc i filled out the info it not only didnt give me the 20 it actually charged me money then told me I would need to complete tasks like upload receipts to get the 20 cash back. Very misleading it tok my last money i just lost my job too. I could just cry like how is this legal im going to dispute charges. Like how did all these other people actually get their money’s promised? Im now seeing that there was no actual cash back it was supposed to be an incentive to sign up for the subscription which I can’t believe how legally inaccurate the description was. Do better im disappointed im kfc for passing this misleading scam on me.

27. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
CashbackNow-Logo

Antwort von CashbackNow

Hi Sarah,

We’re really sorry for the frustration and understand why this experience was upsetting. The $20 is a welcome bonus offered as part of the CashbackNow membership, and the membership pricing, recurring billing, and applicable terms are presented during the sign-up process. The welcome bonus is subject to the verification requirements outlined in our terms, and members can continue earning additional cashback through receipts, games, surveys, and other available offers.

We’ve requested your information through Trustpilot so we can locate your account, review exactly what happened, and make sure any eligible cancellation and refund is properly taken care of.

You can also reach us directly at support@cashback-now.com and we’ll be happy to help resolve this.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had a really great experience

I had a really great experience, I got a great deal on an awesome item then cash back ! Huge win thank you so much this app is by far the best cash back app ever

27. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
CashbackNow-Logo

Antwort von CashbackNow

Hi Michelle,

We love hearing this! It’s great to know you found an awesome deal and were able to earn cashback on top of it. That’s exactly the kind of experience we want our members to have.

Thank you so much for the kind words and for being part of CashbackNow!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

They did exactly as advertised

They did exactly as advertised

27. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
CashbackNow-Logo

Antwort von CashbackNow

Hi Stanley,

Thank you for sharing your experience! We’re glad to hear CashbackNow delivered exactly as advertised and that everything worked as expected for you.

We really appreciate you being a member and taking the time to leave us a review!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bait and Switch thieves

I was buying something online. Up comes a popup saying I am due $20 cashback on my credit card. I fill it out and up comes another popup telling me I have to pay a $20 monthly fee for Cash back now membership. I close the window. 4 days later the fraud section of my credit card calls up. They charged me. I told them what happened a bait and switch which I did not authorize. I called these people up and AI answered. I told in uncertain terms that if they did not cancel and give me back my money there would be trouble. It was a secure transaction, and I use McAfee and VPN. I am set up with no popups.
I cant understand why an Israeli company wants to stel from us!

23. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
CashbackNow-Logo

Antwort von CashbackNow

Hi John,

We’re sorry for the frustration and understand why this experience was concerning. Our membership pricing and recurring billing terms are displayed during the enrollment process before a membership is activated, and we never want someone to feel unclear about what they’re signing up for.

We’ve reviewed your account and can confirm that your membership has been cancelled and your charge has been refunded. There will be no further membership charges.

If you have any additional questions or concerns, please reach out to us at support@cashback-now.com and we’ll be happy to help.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This is a scam site

This is a scam site. I don't care what their AI prompted response to this review will be. Nowhere did it say I was signing up for a monthly subscription at all. This entire company should be in prison.

26. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
CashbackNow-Logo

Antwort von CashbackNow

Hi Matt,

We understand your concern, especially if the membership wasn’t clear to you when you signed up, and we’re sorry for the frustration this caused. Our membership price and recurring billing terms are displayed during the enrollment process before the membership is activated.

We’ve requested your information through Trustpilot so we can locate your account, review exactly what happened, and make sure any cancellation or eligible refund is properly taken care of.

You can also contact us directly at support@cashback-now.com and we’ll be happy to help resolve this.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

these guys suck

don’t tell you about the subscription and just charges you. and the support team on the phone is just an ai. i hate this company

25. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
CashbackNow-Logo

Antwort von CashbackNow

Hi Olivia,

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration. Our membership pricing and recurring billing terms are presented during the sign-up process before enrollment is completed, and members can cancel at any time through the Membership page of their account or by contacting our support team.

We’ve requested your information through Trustpilot so we can locate your account, review what happened, and make sure any cancellation or eligible refund is properly taken care of.

You can also reach us directly at support@cashback-now.com and we’ll be happy to help.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

great site gives cashback

25. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
CashbackNow-Logo

Antwort von CashbackNow

Hi Ahana,

Thank you for the great review! We’re happy to hear you’re enjoying CashbackNow and earning cashback through the platform. We appreciate you being a member and hope you continue enjoying the rewards!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely waste of time

Absolutely waste of time! In fact I believe it's a fake app just one big waste of time...
Update: It is real!! They messaged me back... Right there is more reason to stay clear of these guys! More worried about email! SMH

21. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
CashbackNow-Logo

Antwort von CashbackNow

Hi KR,

We’re sorry to hear you came away feeling this way. CashbackNow is a real cashback platform where members can earn through eligible receipts, games, surveys, and other available offers, with earnings redeemable once the applicable requirements are met.

We’d like to better understand what went wrong with your experience. We’ve requested your information through Trustpilot so we can review your account and see how we can help. You can also reach us directly at support@cashback-now.com.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I did cash back yesterday for around…

I did cash back yesterday for around 27$, and woke up this morning with negative 20$ taken back by cash back. I don’t understand

24. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
CashbackNow-Logo

Antwort von CashbackNow

Hi Nichole,

We’re sorry for the confusion. The cashback you earned and the $20 membership charge are separate transactions. CashbackNow is a membership service with recurring billing, while members can continue earning cashback through receipts and other available earning opportunities.

We’ve requested your information through Trustpilot so we can locate your account, review the transactions, and make sure everything is properly taken care of. You can also reach us directly at support@cashback-now.com and we’ll be happy to help.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr