Cafe Cozy Bewertungen 46

TrustScore 3 von 5

2.9

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi ville afrunde vores ferie med et besøg på Cafe Cozy, inden vi tog hjem til Sjælland. Vi bestiller deres Coxy gryde, som bestemt ikke er særlig appetitlig eller Cozy. Efter 35 min. ventetid, fik vi... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Jeg var på café Cozy i går d.03.08.25 med en veninde. Da vi skulle bestille fik vi besked om at de ikke havde ingredienserne som indgik i en salat . Jeg fandt derfor en anden ret, en madpandekage med... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Go oplevelse….. igen!!! Det ny CozyCafé, i Vejle, er en go oplevelse. Go og nærværende betjening, rolige omgivelser og go mad( kylling- salaten kan helt bestemt anbefales🙏). Tak til persona... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Vi har været på café Cozy i Vejle og det var en sand fornøjelse. Nachos perfekt, tapas super, burger fantastisk, vegetar pandekage virkelig god, betjening endnu bedre og det hele til billige penge. Wh... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Restaurant
  2. Café

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Køkkenet er åbent: man - lør : 11.00 - 21.00 søn: 11.00 - 20.30 Vil du være helt sikker på at cafeen ikke er lukket p.g.a. arrangement se www.cafecozy.dk. Cafe Cozy så dagens lys ...


Kontaktinformationen

2.9

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

46 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

COZY i Vejle

COZY i Vejle
Dårligst sted tyveri lille cola 55 kr
Betjening ikke styr på noget overhovedet de tåger rundt , taler nedladende til gæster
Maden var halv kold og ventetiden var meget lang
Priser stemmer ikke overens med mad og betjening
Absolut ikke et besøg værdigt 👎

4. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Flinkt personale, men forfærdeligt mad

Pigen ved kassen var super flink - det er dog det eneste positive, jeg kan sige om oplevelsen.
Vi bestilte 2x bearnaise burgere og en Cozy Bowl.
Cozy Bowl var en kedelig blanding uden kærlighed med meget kold kylling.
Det værste var dog burgerne. Bøfferne var tørre og uden smag, baconet slattent og trist, osten fast og klumpet. Selve saucen havde heller ikke meget smag. Kartoflerne der hørte til, kunne man lave bedre derhjemme med kartofler fra frost. De var hårde udenpå og havde heller ingen smag. Måltidet virkede generelt til at have været lavet på forhånd og bare været varmet i mikrooven, inden vi fik det.

Vi bestilte fra Café Cozy i Hedensted.

23. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Helt håbløs oplevelse

Helt håbløs oplevelse. Meget ungt personale, og de stakkels mennesker havde alt for travlt. Ca. 50 minutters ventetid på maden, og da den endelig kom, var den ene ret stort set uspiselig. Masser af ventende take away kunder, en telefon der ringede stort set uden ophør, og en indgangsdør, der konstant stod på klem og gav træk...Så de spisende kunder ofte selv måtte gå hen og lukke den. Alt i alt et måltid helt uden hygge. Det blev første og sidste gang på Cozy........

13. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ventede 50 minutter på vores mad

Vi ventede 50 minutter på vores mad. Pasta m pesto, grønt og laks viste sig at være kold spaghetti uden pesto og med kedelig købe-salatblanding
Der var hele tiden en telefon der ringede og døren lukkede ikke helt i når folk gik ind og ud. Mange ventede længe på at hente takeaway. Øv.

13. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fik i aftes en fantastisk takeaway…

Fik i aftes en fantastisk takeaway julefrokost. Alt var på flotte fade /skåle og nemt at tilgå. Det varme var i varmekasse og var stadig varmt, da vi skulle spise det. Der var rigelig mad og den var af super kvalitet.
Kan på det varmeste anbefale det/stedet.

2. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Aldrig mere… ventede i kø i 1 time og 5…

Aldrig mere… ventede i kø i 1 time og 5 minutter for at bestille og ventede så yderligt 30 minutter på at maden blev tilberedt, og sidder nu hjemme med brændte sandwich. Der var to søde, men langsomme, unge mennesker på arbejde….og så skulle der tømmes skrald, tømme/fyldes opvaskemaskine, skæres diverse ting osv osv. havde købt “en deal” og blev der derfor, - der var mange der gik. Vores parkeringbillet løb op i 147 kr, og det var det eneste sted vi var. Hvad der skulle være en hyggelig tur blev både dyrt og trælst. Aldrig mere..

2. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Lige købt en kaffe og en bolle med…

Lige købt en kaffe og en bolle med smør, de var løbet tør for ost kl.11:08 på en lørdag
Kaffen var rigtig god🙏
Bollen var så tør, så selv om jeg har rejst meget, taler vi om ny “Bane Rekord” godt gået, tillykke med “sejren”
Får god tid til at fejre det, vi kommer ikke til at forstyrre

26. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hedensted - God service - Elendig mad

Vi var i dag 6 mand inde og få Brunch Buffet, eller.. Det troede vi. Det er underforstået at "Buffet" betyder "Tag selv så meget i vil have" - Vi endte med at betale en bondegård for én enkelt, i øvrigt meget mærkeligt sammensat tallerken, med en lille håndfuld fritter, hønsesalat, ost, og noget frugt. Servitricen var super flink, ikke noget dér, men ingen af os vender tilbage, og kan ej heller anbefale det til andre..

10. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Elendige steaks og skamløs kok!

Ønsker du at spise steak så hold dig langt derfra. Bestilte en steak og bad om at få den medium, hvor den kommer GENNEM stegt, kaldte på tjeneren og viste at det ikke var som ønsket hvor han bekræfter og ber kokken om at lave en ny. Den anden der så kommer en halv time senere er lige gennemstegt hvor jeg IGEN fortæller om at den ikke duer hvor efter jeg kan se kokken står og stirrer surt på mig som om det er mig der er noget galt med! Tjeneren undskylder og bekræfter endnu at han godt kunne se den endnu engang er gennemstegt. Det endte med jeg ikk ville vente længere da alle de andre næsten havde spist op. Og ikk nok med de ikk kan stege en simpel steak ville have fuld pris for det ! Sætter ALDRIG Amin fod der igen.

30. April 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Nej til cosy i Herning!!!

Kage tilbud 11-16 med kaffe og the.. 49,- men 15,- ekstra for en latte osv...

Den latte jeg fik var en halv kop Og fik afvide det var str... Man kan da fylde koppen op for at gøre kunden tilfreds man gir sku ekstra 15,-... For hvad.. Så I hvert fald ingen

service!!!!!
Chef manden kom også løbende nede fra bord som om hans medarbejder ikk kunne klare det selv!!! Flot!

Min niece på 4 fik kakao, den skulle ikke være så varm og den var brand varm!!!!

26. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Cafe cozy hedensted i…

Var i går ude at spise på cafe cozy i hedensted. Vi bestiller oksemørbrad jeg beder om at min skal være gennemstegt. Den var meget rød inden i da jeg skærer den over. Klager over den og de tager den ud og steger den lidt mere. Det tager så lang tid at de andre er færdig med at spise da min kommer retur. Det er samme bøf som kommer retur. Denne gang stegt fint men kartoflerne og tilbehør er blevet kold. Sovsen er udskiftet til en wisky sovs. Jeg siger så at jeg gerne vil have svampesovs til som jeg bestilte igen kunne jeg så vente på sovsen. Maden blev endnu koldere. Tjemeren virkede ligeglad og tilbød mig en kop kaffe. Syntes det er dårlig stil man bestiller menuens dyreste ret og får lov at spise "alene" og kold mad. Ikke et sted jeg har lyst til at besøge igen.

3. Juli 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bestilte Nachos Supreme til 105 kroner…

Bestilte Nachos Supreme til 105 kroner - til den pris forventer man klart noget særligt. Virkeligheden var bare en hel anden. Jeg har aldrig set noget så ringe. En halv pose billige nachos med 25 gram ost og 2 stykker kylling. Der var en lille rød plet, som kunne have været salsa.
Man får bedre nachos til en 50'er, ved sit lokale pizzaria - ja jeg kunne faktisk have fået det samme til 8kr,- i brugsen.

Havde det så bare smagt godt... Men her fejlede de også.

Kort sagt: Ulækre, vanvittigt dyre chips, fra en elendig, ligegyldig møgbiks.

30. April 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

da jeg ikke pt har fundet ud af hvordan…

da jeg ikke pt har fundet ud af hvordan min anmnmeldelse af cafe cozy i vejle er havnet hos den i hedensted og lige så snart jeg finder ud af hvordan jeg kan slette den , sker det . men indtil da skal i vide at cafe cozy i hedensted er er super hyggeligcafe som navnet antyder :) og maden er god og de fortjener virkelig ros, har intet at sætte finger på, håber lidt denne her anmeldelse hjælper lidt på den anden.

8. Dezember 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr