Bobbi Beck Bewertungen 

116
•
TrustScore 4.5 von 5

4.5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We are absolutely delighted with this wallpaper! We were able to choose a bespoke colour, and having samples sent out before ordering was so helpful in making sure we chose the perfect shade. The w... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I was looking for a statement wallpaper for my downstairs cloakroom went i came across your wallpaper designs. I must admit, the price did initially put me off and I did look elsewhere before I r... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had a wonderful experience with Bobbi Beck. Although the wallpaper I ordered was backordered for about two weeks, their team kept me updated throughout the process, so I always knew what was going... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

We ordered the 3D faux panelling wallpaper-Bamford, in beige. Arrived much faster than expected considering I was told it is made to order. The problem is the cut and colour. We have one square and... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Tapetengeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

We’re a design & print studio with a focus on producing premium wallpapers without damaging the planet. This ethos isn't just important to us, it's at the centre of what we do. We work from a dedicated design and print studio in Cornwall, where our team crafts each collection and packs every roll, by hand. While our products are made in Britain, we enhance the walls of homes and businesses across the world and offset our carbon footprint as a DHL GoGreen partner.


Kontaktinformationen

4.5

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

116 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Monat

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.5

Alle Bewertungen

(116)

37 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent experience start to finish

Excellent experience purchasing the most beautiful wallpaper from Bobbi Beck. Quick and friendly communication, wallpaper arrived wrapped so carefully, real attention to detail. Excellent customer service and would not hesitate to purchase from them again.

16. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bright and playful, excellent quality

We are absolutely delighted with this wallpaper! We were able to choose a bespoke colour, and having samples sent out before ordering was so helpful in making sure we chose the perfect shade.
The wallpaper is excellent quality and has completely transformed our daughter’s room. It has made the space feel so bright and playful perfect for a toddler. We couldn’t be happier with the finished product.

Will be using Bobbi Beck again!

24. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung

Trustpilot überprüft die Bewertung gemäß unserem Verfahren für gemeldete Bewertungen.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wow what a statement

I was looking for a statement wallpaper for my downstairs cloakroom went i came across your wallpaper designs.
I must admit, the price did initially put me off and I did look elsewhere before I returned and took the plunge as it is only a small room.
But I am so glad I did, I tink it looks absolutely stunning- just the look I wanted and the quality is superb. Easy to hang.
Customer service was really good with offers to help calculate how many rolls I needed, regular updates on my order and follow up emails too.
Would fully recommend and not hesitate at all next time.
Thank you so much

31. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Beautiful Wallpaper & Exceptional Customer Service

I couldn’t be happier with my experience with Bobbi Beck! The wallpaper is absolutely beautiful and looks exactly like the photos. The paper itself is thick, durable, and feels like a really high-quality product.

Customer support was also superb — they were incredibly responsive, answered all of my questions, and made the entire process so easy. The wallpaper arrived quickly, and the instructions were clear and easy to follow.

Overall, I’m extremely impressed with both the quality of the wallpaper and the customer service. I would absolutely order from Bobbi Beck again and highly recommend them!

18. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Highly recommend Bobbibeck.

Highly recommend Bobbibeck.
Excellent quality, excellent service, quick delivery.
Excellent communication and advice.
Looks great and the easiest paper I have ever used to hang and match.

10. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Mural not fit for purpose.

I ordered a beautiful mural that I had already had years ago from a different provider. I discussed the requirements with Jason, and had a mock up emailed which I approved. Sadly, when it arrived the quality of the image was very poor, and nothing like the mock up or the mural I'd had previously, from the other supplier.
I spoke to Jason and he was initially great, he wanted to rectify it and they tried to improve the quality and sent samples. However, they could not achieve this, so rightly he agreed to refund me. He emailed me saying that I had to return the mural for this to happen. He knew I was doing that. However, when I requested the refund for the return £15.95. He refused. I reminded him of the Consumer Act 215 which clearly states the company must refund me because the mural was not of a satisfactory condition and not fit for purpose. That's when his attitude changed. He firstly blamed their accounting system, not having the function, then he blamed me, saying I should have requested the return refund prior to me sending it. Which of course is ridiculous. The law clearly states it is their responsibility and I am legally entitled to that refund. But he would not do so. He just apologised that I was not happy, and that the refund for the mural itself, was a gesture of Goodwill!.
Such a shame, as I like to support small companies, but I wouldn't take the chance, its a lot of money to lose.
They obviously know I cannot enforce the Consumer Act without incurring additional costs, so do not want to follow the law.
It stated off as good customer service, and then ended up being poor.

10. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bobbi Beck-Logo

Antwort von Bobbi Beck

Thank you for your review. We are sorry that your experience ended on a frustrating note, especially after Jason worked extensively with you to try and find a resolution.

To clarify the situation: our murals are custom-printed to bespoke dimensions and are non-returnable unless defective. Furthermore, our digital mock-ups explicitly advise that on-screen tones vary depending on lighting, display settings, and other factors, which is why we always recommend ordering physical samples before purchasing, especially if you have certain pre-defined expectations.

While we maintain that the mural was produced within standard manufacturing tolerances and was not defective (many customers have ordered the same mural previously, and we've only ever had positive feedback, including installation photos), we recognised that you were unhappy with the finish. Out of pure goodwill and against our standard policy, we made an exception and agreed to issue a full refund for the product upon its rejection and return, so that we could investigate further.

Regarding the return postage: standard e-commerce practice when a retailer covers return costs is for the business to arrange and issue a pre-paid return label. You opted to independently book and send the item via a third-party courier without requesting that we cover the return first, and then requested a reimbursement after the item had already been posted.

Because we have no control over third-party delivery fees, and because our payment systems cannot process refunds beyond the original transaction value, we were unable to reimburse postage on top of the full refund already issued.

While we appreciate your disappointment that we could not cover this extra cost, we acted in good faith by providing a full £0-cost refund on a custom, non-resellable bespoke order.

We wish you all the best with your project.

The Bobbi Beck Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Exceptional Quality and Great Communication

I had a wonderful experience with Bobbi Beck. Although the wallpaper I ordered was backordered for about two weeks, their team kept me updated throughout the process, so I always knew what was going on. As soon as it was ready, it shipped promptly.

The quality of the wallpaper exceeded my expectations. It's beautiful, feels incredibly well made, and completely transformed my dining room. I couldn't be happier with my purchase and would definitely order from Bobbi Beck again.

8. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic wallpaper and great ethics.

Their wallpaper is fantastic and was promptly delivered. Unusual prints and so much choice, great quality and I love their ethics, everything came in paper, not plastic. I went for Diablo in Purple for my home office and am over the moon with the results!

26. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Get samples of Bamford before buying

We ordered the 3D faux panelling wallpaper-Bamford, in beige.
Arrived much faster than expected considering I was told it is made to order. The problem is the cut and colour. We have one square and two halves which looks rather unsightly, on top of that, it’s definitely not beige but sage green/grey. It looks drab, mid tone colour (which I didn’t want at all) very grey and what’s worse is you can’t change it! Policy states the colour will look different in each room, which I totally understand but not sage/green, it is beige!!!!! Extremely expensive mistake. I definitely will not buy from here again and will cost so much more to rip it off and put right.

4. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bobbi Beck-Logo

Antwort von Bobbi Beck

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased to hear that your order arrived faster than expected, but we are truly sorry to learn about your disappointment with the colour and scale of the Bamford wallpaper.

Regarding the scale and pattern repeat, our website displays images designed to show the layout clearly, and we also offer samples so customers can review the pattern scale and design in person prior to committing to a full order.

We completely understand how frustrating it is when a colour does not meet your expectations. Colour tones, particularly beige, can vary depending on lighting, surrounding decor, and natural room light. Where colour is a concern, we actively encourage ordering samples on our website: "To ensure satisfaction, we recommend ordering samples before purchasing." A sample provides an exact representation of the material, finish, and colour tone in your specific space.

We noticed you haven't been in touch with our customer service team directly about this issue. Had you reached out to us, we would have been more than happy to work with you to find a suitable solution or alternative.

Thanks again for your feedback.

The Bobbi Beck Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I rarely leave reviews...

I rarely leave reviews, but the service I received from Bobbi Beck was exceptional and deserves recognition.
For several months, I was in discussions about creating a customised mural wallpaper. It was a lengthy process because I spent a lot of time refining the design, colours, and overall look to make sure it was exactly right for my space.
Throughout the entire journey, both James and Jason were absolutely fantastic. They were incredibly patient, responsive, and knowledgeable, answering my many questions promptly and thoroughly. At no point did I feel rushed or pressured into making a decision. Instead, they worked with me collaboratively, offering guidance and support while allowing me the time I needed to finalise my choices.
Excellent customer service can be hard to find, but James and Jason went above and beyond. Their professionalism, attention to detail, and genuine willingness to help made what could have been a stressful process an enjoyable one.
A huge thank you to both of them for their outstanding support. They are a real credit to Bobbi Beck, and I wouldn't hesitate to recommend the company to anyone looking for high-quality, personalised wallpaper and exceptional customer service. Thank you both!

1. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Couldn’t be more satisfied

Great website even allowed me to work out how many rolls I would need! Excellent customer service, great delivery and really good packaging. The wallpaper itself is fantastic quality with a wide range of options to choose from. I wanted something dramatic and am absolutely thrilled with the results! Thank you so much

30. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Faulty product and petty response

Our mural was faulty, with a checkered pattern running through the delicate Japanese style floral design (not obvious until it was on the wall). Upon complaining, they admitted the fault and offered a 25% discount, which is no good if your expensive mural is not fit for our purpose. After refusing this, they offered a refund but insisted we return the mural before they would give it. I understand they need proof so I sent evidence and said they could inspect it. Scraping the mural off the wall to return it would mean another £300 decorating fees plus another £300 to have the replacement put up afterwards. Having already paid decorators fees, I his felt this was petty and not in the spirit of good customer service. It's a shame as they'd been great up until then and I'd wanted to buy more as I'm doing my whole house and my interior designer neice has a large project she wanted murals for. Unfortunately I couldnt recommend them after their response. I have now been forced to escalate this to Trading Standards and I await the outcome.

22. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bobbi Beck-Logo

Antwort von Bobbi Beck

Thank you for sharing your feedback, Conna. We are genuinely sorry to hear that none of the resolution options we presented met your expectations.

To clarify for readers, once we investigated and identified a subtle grid issue within the original print file (which has since been rectified), we actively sought to resolve this amicably by offering three distinct options:

- A full replacement mural at absolutely no cost to you.

- A full 100% refund upon rejection and return of the mural, with a courier arranged entirely at our expense.

- A partial 25% refund as a goodwill gesture should you choose to retain and use the mural.

While we completely understand that removing installed wallpaper involves some of your time, we cannot provide a 100% refund while the product is being kept and utilised. In order to issue a full refund, consumer law and our own quality control processes require the product to be returned to us for physical testing.

We always aim to balance robust customer support with fair business practices, and we remain fully prepared to proceed with any of the three open options whenever you are ready. We wish you the very best with the rest of your home renovations.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic customer service from Jason

Fantastic customer service from Jason. We had a slight issue with our first order of Agnew Mural on luxury paper. After speaking with Jason this was resolved and we received a replacement. Wow what a beautiful mural. The colours in the mural and the quality of the paper are amazing. I would recommend Bobbi Beck to anyone. People might look at the price and be put off … don’t be… you get what you pay for. It will last for years.

21. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Worth the price

This is by far the most expensive wallpaper I have ever purchased... but when I saw the pattern and colour scheme I knew it would be worth it. The ability to take a photo of your room and 'try on' the paper was a great help. Delivery was quick, and all packaging recyclable. Paper excellent quality and looks lovely on the wall. Just the art deco vibe I was looking for.

27. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr