Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scammed. Site looked legit. Ordered camera £300 and received confirmation email and tracking number. Checked couple days later and google wont allow me to enter website. Should have checked on h... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This is a proper scam website, I don’t understand how they haven’t been taken down so far. Received a purchase confirmation with tracking information that doesn’t track anything. Needless to sa... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered small cupboard for wall. Arrived very badly packaged and 2 ceramic items shattered. Item took a long time to arrive and very little info given from seller Rishu Goyal. Eventually received 2 re... Mehr ansehen

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

The sari shirt looks exactly how it is pictured and is quite stunning. However, it was pretty funky smelling on arrival, speedy delivery is not their middle name and on the website it showed one siz... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Geschäft für Bodenbeläge
  2. Antiquitätengeschäft
  3. Kerzengeschäft
  4. Fachhandel für Arbeitsplatten
  5. Haushaltswarengeschäft
  6. Anbieter von Räucherstäbchen

Vom Unternehmen geschrieben

Fair-trade products, handcrafted in India. A vogue endeavour to promote bona fide creativity, vintage and bohemian styles in a range of homewares, gifts and furniture. Explore our collections online!


Kontaktinformationen

1.4

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

200 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This comfortable and soft kimono…

This comfortable and soft kimono dressing gown is exquisite, but also practical and easy to wear. The generous cut allows for greater range of motion without compromising comfort or style.

12. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Birch & Yarn-Logo

Antwort von Birch & Yarn

Thankyou for your lovely review.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Unprofessional

Unprofessional! But apparently when I told them straight to their faces they were offended. I ordered a bench from their website; it kept saying “FREE DELIVERY”. I checked out the item and paid for it. After less than a half hour, I received an email from them saying that I have to pay £20 delivery because what ai order is “a small item” and the free delivery is only for “big furniture”. Having dealt with so many online shops by now (that was w red flag for me) I asked them politely to cancel the money and refund me. They said okay without giving me any timeline of when that will happen. After more than a week, I emailed asking for a timeframe (when to expect my refund back), their customer service was unprofessional and said “it’s very complicated” and “they’re gonna have to remind the manager because he’s the only one who can do it”. I was shocked by their unprofessional behavior and don’t get me started on their ways of handling simple things!

28. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Birch & Yarn-Logo

Antwort von Birch & Yarn

Hi there it clearly states on checkout that there is a delivery fee for furniture and large items, we only calculate this once we have arranged a collection to ensure we offer the customer the best delivery price. we charge delivery on all our furniture items and unfortunately refunds can only be done via the owner, this is beyond our control. We have responded to every email you have sent and advised you on the time frames we were given. No one told you it was complicated to refund your money, other than it had to go through the owner. every business has a structure of management, as I'm sure you can appreciate. I think we asked why you felt we were being unprofessional because there wasn't much more we were able to do for you an it would help us in the future, but you refused to answer this.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

collection of vintage furniture and…

collection of vintage furniture and homewares provides the perfect combination of style with comfort and practicality.

3. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Birch & Yarn-Logo

Antwort von Birch & Yarn

thanks for your feedback

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Teaditional indian items

Bought some items from here they were packaged well and arrived in good time. Will definately buy from here again.

27. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Birch & Yarn-Logo

Antwort von Birch & Yarn

thanks for your feedback

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Ordered a desk in the sale

Problems with the broken desk I purchased were satisfactorily resolved. It's a beautiful piece of furniture but had become badly damaged in transit. Although it was difficult to reach customer service at first, when I did get through to them eventually they helped sort the situation.

27. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Birch & Yarn-Logo

Antwort von Birch & Yarn

I am sorry you have had a bad experience with your delivery, it was packaged should have been wrapped in bubble wrap and then black shrink wrap over the top which is what most companies use to wrap their large items, if it came in a bin bag this leads me to believe that he delivery company we use have damaged and repacked the item. Could you please let me know how you have tried to contact us, as our phone lines are available from 10am to 5pm monday to friday.
Please make contact with us.

Thankyou for updating your review, glad we managed to resolve your issue in a satisfactory way, enjoy your beautiful piece of furniture.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not buy from this company!

Tried buying a birthday present for the start of August. Made a next day delivery but unfortunately arrived over 3 weeks late. Tried calling several times during this period to see why the gift hadn't arrived and if I could get a refund as I had no faith it was going to be delivered. Completely clueless customer service on the phone - present basically just arrived unannounced.

Have tried getting payment back for next day delivery since. Again completely hopeless talking to them on the phone - basically delay tactics of we'll speak to our manager and get back to you but nothing ever happens. Given up trying to get the money back for that at this point - don't buy from this company unless you want a headache at the end of it!

7. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Birch & Yarn-Logo

Antwort von Birch & Yarn

Im sorry that you had a bad experience, however we did try everything to help you , on the numerous times you phoned, we told you that the item had been delivered, even on the occasion you told us it hadnt, tracking was stating it had and we sent you the tracking number, unfortunately we are not responsible for the delivery company. As customer services we do not deal with refunds and everything has to be referred up the system to the owners, we are not clueless, just only certain things we can deal with ourselves. I can only apologise for the bad experience you had.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely Terrible

Wish we paid more attention to the bad reviews. The chest we ordered arrived with a huge hole in the back. After a number of weeks trying to persuade the seller that this was damaged beyond use, they then said we must pay £72 for it to be returned (despite it being badly damaged on arrival). Since requesting that they cover the cost of return, Birch and Yarn have refused to respond to any emails at all. Absolutely terrible customer service and the worst consumer care we’ve ever experienced - shockingly bad!

29. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Birch & Yarn-Logo

Antwort von Birch & Yarn

In am sorry you have had a bad experience with us, unfortunately we are not responsible for the delivery company we use and can only seek to look for a better company, that treat our items with respect. Unfortunately our returns policy is that the customer pays for the return postage on the items, as is the policy with most companies. I do believe you have now been contacted and the refund is being dealt with.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not buy from this company

Do not buy from this company! Customer service is absolutely disgusting, no one answers the phone But on the couple of occasions someone has picked up the phone they have been next to useless. No one knows where my Indian painted bench is and I am still waiting to hear whether I will get it or not. I have had to raise a refund from my bank because I cannot get in touch with anyone from Birch& yarn. Will I ever get my bench or my £300 back?

14. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super Good Customer Service

Super Good Customer Service
When I mistakenly ordered 2 items instead of 1 it was quickly rectified with no problem. All Products are super GORGEOUS, well made and well priced. My favourite place to shop :)Great customer service.

13. April 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I must have emailed birch and yarn at…

I must have emailed birch and yarn at least 15 times about a trade account. Ive had one emailed back saying they will get back to me the following week. Weeks later after email after email no reply.. how they run a buisness is beyond me very rude that they can't be arsed to reply to my email. And it's a shame cause some of the stuff if lovely

18. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr