Babyfoon van het merk elro (bc4000) besteld. Product werkt niet naar behoren van wat je mag verwachten van een babyfoon. Babyplus reageert nergens op. Telefonisch ook totaal niet bereikbaar.
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
22-12-24 bestelling geplaatst. Betreft duo kinderwagen. Netjes bevestiging ontvangen en vrij snel de track&trace via PostNL. Zending zou uit twee pakketten bestaan. Eerste deel kwam 24e al binnen. 2e... Mehr ansehen
Heel blij met deze webshop. Ik kocht hier anderhalf jaar geleden een buggy. Dom genoeg heb ik alle bestelgegevens gewist uit mijn mailbox en de factuur was ik kwijt. Ik had wel een factuurnummer ergen... Mehr ansehen
Had een auto stoel besteld met flinke korting, welke op vrijwel elke concurrerende andere site uitverkocht was. Daarna zag ik de slechte reviews op internet. Kreeg niet direct een order bevestiging va... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
- Babyausstattungsgeschäft
- Geschäft für Babybekleidung
- Kindermöbelgeschäft
- Kinderladen
- Kinderspielzeuggeschäft
Vom Unternehmen geschrieben
Van fopspeen tot speelkleed en van tuttel tot kinderkamer. Bij Baby Plus shop je online en in de winkel al je babyspullen. Ons bedrijf zet zich al decennialang in om jonge ouders (to be) te helpen bij het kiezen van de artikelen die nodig zijn bij het krijgen van een kindje. Kies uit topmerken en trendy nieuwkomers in onze online babywinkel. Wil je liever een keertje langskomen? Bezoek dan onze fysieke winkel! Bij Baby Plus krijg je altijd de beste service, profiteer je van de kennis van ons ervaren personeel en shop je bovendien de leukste babyspullen. Welkom bij Baby Plus!
Kontaktinformationen
De Corantijn 37D, 1689AN, Zwaag, Niederlande
- 0229-745062
- info@babyplus.nl
- babyplus.nl
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat keine negativen Bewertungen beantwortet
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Bestel hier niet
Op 16 november 2024 een autostoel besteld en via Ideal betaald, netjes een bestelbevestiging via mail ontvangen. Levertijd zou 1-4 werkdagen zijn. Inmiddels is het 6 december en heb ik nog niets ontvangen en krijg ik geen contact. 2 contactformulieren ingevuld, driemaal gebeld en 2 mails verstuurd. Pas de derde keer dat ik belde kreeg ik iemand aan de telefoon en die zei alleen dat ze iets ging uitzoeken en mij zou mailen. Dat is 5 dagen geleden. Ik heb inmiddels een klacht ingediend en mijn geld teruggevraagd. Het zal me benieuwen hoelang dit verhaal gaat duren. Bestel hier niet, ze hebben hun zaakjes duidelijk niet op orde.
Hier niet bestellen
14/11/24
Hier niet bestellen! Wacht al 3 weken op bestelling. Op geen enkele manier krijg ik contact.
9/12/24
Inmiddels een ander mailadres weten te bemachtigen en gemaild met resultaat. Gelukkig mijn bestelling kunnen annuleren en geld terug gekregen
Helaas geen exuses o.i.d gekregen.
Ben blij dat ik mijn geld terug heb maar de service is wel erg laag.
Ledikant besteld en prima snel geleverd!
Ledikant besteld en prima snel geleverd!
snelle levering op de juiste datum goed…
snelle levering op de juiste datum goed verpakt product welke voldeed aan de verwachtingen
Bestel hier niet!
Bestel hier niet! Bestelling zou zoals bij meerdere binnen 1 - 4 werkdagen bezorgd worden maar staat inmiddels na 2 weken nog steeds 'in behandeling'. Meerdere keren geprobeerd contact te leggen met de klantenservice maar zonder succes! Per mail ontvang je een automatic reply en telefonisch zijn ze elke dag ' in gesprek' zowel het hoofdkantoor als de winkel in Haarlem. Op Instagram krijg je ook geen reactie, maar kan er wel reclame gemaakt worden!
Blij dat ik met Klarna besteld heb, dus mijn geld niet kwijt ben!
Product nooit ontvangen, geen gehoor bij bellen en mailen
Op 22 oktober hebben we een Stokke stoel gekocht en betaald van €254,15. Deze zou binnen een week geleverd worden.
Na twee weken hadden we nog steeds niets gehoord. Ze zeiden dat ze iets vertraagd waren.
Ondertussen is het 25 november. Vorige week heb ik meerdere malen gebeld en gemaild, maar niemand geeft thuis. De telefoon wordt niet opgenomen en mailtjes worden niet beantwoord. Ik vrees dat we de stoel nooit gaan ontvangen.
Hele slechte ervaring !
Hele slechte ervaring !
Kinderwagen welke kapot aan kwam en is na maanden nog geen oplossing, mijn dochter kan al bijna lopen en dat voor een kinderwagen van €1700 !!
Bestel hier GEEN producten. Afschuwelijk
Aanrader!
Aanrader!
Na wat negatievere reviews online was ik wat voorzichtig, dus ik betaalde met Klarna (met kopersbescherming). De spullen werden snel en vlot geleverd, helemaal top!
Heel blij met deze webshop
Heel blij met deze webshop. Ik kocht hier anderhalf jaar geleden een buggy. Dom genoeg heb ik alle bestelgegevens gewist uit mijn mailbox en de factuur was ik kwijt. Ik had wel een factuurnummer ergens in een uitnodiging om te reviewen op Trustpilot. Ik had mijn factuur nodig ivm een garantiekwestie. Babyplus stuurde mij adhv het ordernummer supersnel mijn factuur toe, zodat ik aanspraak kan maken op garantie. Heel fijn!
Makkelijk bestellen
Makkelijk bestellen, Snel en goed verpakt geleverd
Ordered product not sent
Website claimed ordered product will be delivered in 3-5 working days, my mail sent after 3 days (with notice I need the product timely as we are leaving for holidays) went unanswered, my call after 5 days ended without any useful information. Their first contact was 11 days (9 working days) after my order was placed. They told me they do not have the product and they assume I am on holidays and if I want to cancel the order.
Levering was op tijd
Na mijn bestelling bij BabyPlus las ik de reviews en die waren niet best. Dus met enige spanning mijn pakket afgewacht, maar dat werd netjes binnen 4 werkdagen geleverd. Blij mee! Daarom toch even een positieve ervaring delen :)
Wij hebben nog niets ontvangen
Wij hebben nog niets ontvangen
Waardeloze winkel en slechte klantenservice
Update 6-11: de kast is nog altijd niet bezorgd en ik heb wederom zelf contact moeten opnemen met de winkel om te vragen wat de status is. Na meerdere keren weer te zijn opgehangen, heeft mijn partner ze te pakken kunnen krijgen. De winkel is verre van proactief in het benaderen van hun klanten, doen loze beloftes over levertijden en komen niet met een passende oplossing. Het is schandalig!
————————————————————
Waardeloze winkel! Ik heb op 24-9 via de website een Bopita kledingkast van +/- €1050,- besteld voor de babykamer. Erbij stond vermeld dat de kast vanaf 3-9 weer leverbaar zou zijn. Ondanks dat de kast duurder was dan op andere websites koos ik ervoor om bij Baby Plus te bestellen, omdat de levertijd een stuk korter was.
Op 10-9 had ik nog steeds niks vernomen over mijn bestelling en ben ik gaan bellen met de klantenservice. Uiteindelijk kreeg ik via de mail te horen dat de kast pas eind oktober (dus bijna 2! maanden later) leverbaar zou zijn, maar dat het verschil in prijs t.o.v. de prijs op andere websites teruggestort zou worden. Het wordt krap vanwege de uitgerekende datum en ik zonder kledingkast zit, maar dat ik een deel van mijn geld zou terugkrijgen vond ik dan wel weer netjes.
We zijn inmiddels bijna twee maanden verder. Ik heb meerdere keren contact opgenomen via de mail, waarna het weken duurt voordat ik een reactie krijg. Mijn geld is nog steeds niet teruggestort en als ik de klantenservice bel dan wordt er opgehangen.
Ik vraag mij af of de kledingkast volgende week daadwerkelijk wordt bezorgd. Deze winkel heeft zijn zaken in ieder geval niet op orde en de klantenservice is waardeloos! Ik bestel hier nooit meer.
Waardeloos
Bestelling van bijna €500, werd maar niet verzonden. Geen antwoord op mails, klantenservice webshop niet bereikbaar buiten kantoortijden (dus alleen als ik zelf ook aan het werk ben). Uiteindelijk de winkel gebeld, 2/3 van bestelling ein-de-lijk gekregen, maar moest toch echt nogmaals bellen over het derde voorwerp. Daar wacht ik nog steeds op, bestelling is al bijna een maand geleden geplaatst. In al die contacten nog geen excuus of wat gekregen, wel een opmerking dat ik mijn telefoon niet had opgenomen toen ze me terugbelden (ik had al gezegd dat ik niet bereikbaar zou zijn na een bepaald tijdstip, blijkbaar had hij niet verwacht dat ik 1 minuut na die tijd al weg zou zijn).
Heeft een maand geduurd voordat mijn…
Heeft een maand geduurd voordat mijn artikelen geleverd werden terwijl de site vermeldde 1-4 werkdagen. Erg onpraktisch als je ergens op zit te wachten met een pasgeboren baby thuis! Geen communicatie hierover vanuit babyplus, zelf de klantenservice gebeld en gehoord dat er leveringsproblemen waren vanuit Uppa baby. Ik lees meerdere soortgelijke reviews en concludeer hieruit dat de levertijden op de site vaak niet kloppen. Als je snel je artikelen wil ontvangen: koop elders je spullen! Babyplus heeft zijn zaken niet op orde..
Bestelling na 3wk nog steeds niet ontvangen
17-10 Draagzak ontvangen en met eerlijke communicatie en een cadeautje opgelost.
====
Op 23 sep draagzak besteld, nog steeds niks ontvangen. Duurt dagen voor ze reactie geven en daarin beloftes die ze niet nakomen. Benieuwd of ik überhaupt nog iets ga ontvangen.
Rommelig
Op 24-09 besteld, product zou binnen 1-4 werkdagen worden bezorgd in de winkel in Haarlem waar ik het kon afhalen. Op 1-10 een bericht gestuurd om te vragen wat de status is van de bestelling, ik kreeg een geautomatiseerd bericht dat het erg druk was bij de klantenservice en het daarom even kon duren voor ik een antwoord kreeg. Helaas heb ik hier tot op heden nog geen reactie op gekregen. Ik kreeg nog wel een track & trace code per mail, er zou een button zichtbaar moeten zijn waar ik de bestelling kon volgen maar die button was niet aanwezig. Vervolgens kreeg ik een bericht van babyplus dat de bestelling was afgerond, waarop mijn man maar op de gok naar de winkel is gegaan om de bestelling op te halen. Daar was de bestelling nog niet binnen, dus de mevrouw heeft het vervolgens uit de winkel gehaald en aan ons meegegeven… product is naar wens maar al met al geen prettige ervaring dus volgende keer winkelen wij liever ergens anders!
Impossible to contact for return
Received a faulty product, but as many others here have said it is impossible to get hold of them. I can’t return it, so am currently out of pocket €300. Don’t buy from them it’s too risky.
Geen contact te krijgen
Zit al ruim 2 weken te wachten op mijn bestelling die 23/9 verzonden zou zijn. Telefonisch niet bereikbaar en geen reactie op formulier van de website.
Top bedrijf!
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.







