Antique Farmhouse Bewertungen 

81
•
TrustScore 4 von 5

4.1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered 2 carved wood pillar bases and a set of 2 holiday wire cloche. I am so pleased with my items and am looking forward to using them in my holiday decor. They are unique and beautiful. Also, Ki... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Customer Service was incredibly great. A package arrived and styrofoam had melted into a huge glob around the product I ordered. Lori took great care of the issue and re-sent the order to me. She w... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’ve had nothing but great experiences shopping with Antique Farmhouse! Shipping has always been smooth and hassle-free, and the quality of their products has consistently met my expectations. I’ve pu... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Trying to buy my first order at Antique Farmhouse my item is $49.00 says free shipping, but because its not over $49, shipping is $9.95, why doesnt it say your order has to be more than $49.00 like sp... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Haushaltswarengeschäft
  2. auch in
  3. Beleuchtungsgeschäft
  4. Möbelgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Established in 2011, we began an amazing adventure to bring classic, quality home accessories to our customers. Each day you will be presented with our ever-changing curated collections of handsome home furnishings, upscale accent elements, and gorgeous gifts, each with a unique point-of-view. Our designers share your passion for beautiful interiors and home entertaining and will help you achieve the look you desire for your own space. We search high and low, buying in limited quantities, for these hand-picked items. You won’t find these treasures in big box chain stores. Our goal is to offer you stylish, affordable, on-trend items you will love while also building a relationship with you, our customers. You are the most important part of this equation, and we thank you for letting us play hostess as you shop.


Kontaktinformationen

4.1

Gut

TrustScore 4 von 5

81 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.1

Alle Bewertungen

(81)

43 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Customer service

The customer service team is very responsive and sweet. I had questions about a few pieces and they were very helpful and descriptive.

9. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Antique Farmhouse-Logo

Antwort von Antique Farmhouse

Thank you for your kind words! We’re so glad our team made you feel welcome and helped answer your questions. We’ll be happy to pass your lovely feedback along!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I purchased the distressed wood dining…

I purchased the distressed wood dining table and I'm genuinely impressed. The craftsmanship is evident in every detail—the joinery is solid, the finish is even, and it feels built to last. Even after three months of daily use with a family of five, there's not a scratch or wobble. This isn't cheap particleboard furniture; it's a real investment piece. Highly recommend if you value quality.

15. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Antique Farmhouse-Logo

Antwort von Antique Farmhouse

A dining table that holds up to everyday life with a family of five—that’s a wonderful compliment! We’re so happy you’re enjoying the craftsmanship and quality. Thank you for choosing Antique Farmhouse and sharing your experience. Here’s to many more meals and memories around your table!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The items they show on the website are misleading!

I have ordered several items from Antique Farmhouse and have been disappointed in what I received. For example, a one handled pot I ordered in green (the picture on the website showed the vibrant green I had been looking for. It was $76. I waited a month to get it. Instead of green, I received a brown pot with a green border and green spots through the brown paint all around it. It's ugly! It costs more to return the item with all the different chargers they charge. So, I'm keeping it. Or, I will try to sell it. I'm not ordering anything else from Antique Farmhouse!

27. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Antique Farmhouse-Logo

Antwort von Antique Farmhouse

We’re sorry your purchases have left you disappointed. The vibrant green color was what drew you to this pot, and we understand why receiving a finish that looked so different was frustrating, especially after a month’s wait. Clear product photos and descriptions matter, and we take your concern about the difference seriously. Thank you for giving Antique Farmhouse a try, we’re sorry we fell short of your expectations.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

So my orders did take about a week to…

So my orders did take about a week to ship, but I was pleasantly surprised when my order arrived. The sconce was high quality and the bedding items were too. Will definitely be shopping with them again!

18. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Antique Farmhouse-Logo

Antwort von Antique Farmhouse

Thank you so much for your lovely review! We’re thrilled to hear that your sconce and bedding exceeded your expectations. We take great pride in curating beautiful, quality pieces, and it means so much to know you’re happy with your finds. We can’t wait to have you shop with us again! ❤️

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

It’s been over a month and I still have…

It’s been over a month and I still have not received my items. I’ve reached out twice. This is unacceptable. Their patronizing and placating response to my inquiry was not appreciated. I told them to cancel the order. I suspect I will never get a refund and my items are somewhere in the abyss. Stay away from this place

19. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Antique Farmhouse-Logo

Antwort von Antique Farmhouse

We’re sorry to hear that your experience has been disappointing. We do want to clarify that your order was placed on August 31, and the product you purchased clearly states a shipping timeframe of up to 15 business days. Your order is still within that timeframe, and we apologize if this was not clear when you placed your order.

That said, we never want a customer to feel unheard or dismissed. I have personally issued a full refund for your order, and you should see the funds returned to your original payment method within 3 business days.

We’re sorry we couldn’t meet your expectations this time, and we hope you’ll consider giving us another opportunity in the future.
Nadia

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

No ethics to see here

My first order is 16 days ago with no confirmation of the order, no shipping or tracking info, and no receipt of the items. I'm wondering if they are a scam because my credit card has been charged before shipping. There is no one on the receiving end to help via phone or website. Guess I will never shop again and recommend to my family/friends to never shop here either. Shame on you all. Most businesses today have some sort of ethics.

15. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Antique Farmhouse-Logo

Antwort von Antique Farmhouse

We’re truly sorry for the frustration and concern this has caused. We completely understand how upsetting it is to be waiting for an order without the updates you expected, especially on your very first purchase with us.

We can assure you that Antique Farmhouse is very much a legitimate business, and we’re disappointed that your first experience left you feeling otherwise. Some of our items do have longer processing times before shipment, which are noted on our website, but you absolutely should have received an order confirmation and should be able to reach our Customer Service team for assistance.

We’d really like the opportunity to look into your order and find out exactly what happened. Please contact our Customer Service team with your order information so we can personally investigate the status and make this right.

We sincerely hope you’ll give us the chance to turn this first experience around.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company is completely scandalous!

This company is completely scandalous!! I ordered items directly from their website. I received an order confirmation that my credit card was charged for the items. Then I received another email that they would reach out when my items were being shipped! Then last night, I received an email saying the order was canceled due to incorrect prices on their website! What a scam! What kind of company doesn't honor the prices they had on the website or at least reach out to see if I still wanted the order?!! Horrible business ethics or lack there of!

18. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Antique Farmhouse-Logo

Antwort von Antique Farmhouse

Thank you for sharing your concerns. We sincerely apologize for the frustration and disappointment this situation caused.

The price displayed on the website was the result of an isolated pricing error and was not the intended selling price of the item. Unfortunately, the error was not caught before the order was placed. While pricing errors can occasionally happen, they are extremely uncommon for us, and we take great care to ensure our products are accurately represented.

In this case, the item had a retail value of more than $2,500, but was mistakenly listed at $108. Once the error was identified, we had no choice but to cancel the order rather than fulfill it at an incorrect price. We understand that receiving an order confirmation and then learning that the order was canceled is frustrating, and we are sorry that we did not communicate this better.

We absolutely understand your disappointment, but we want to assure you that this was an honest and isolated pricing mistake, not an attempt to mislead our customers. We appreciate your feedback and have taken steps internally to help prevent this type of error from happening again.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam return policy. 23% restocking and only with approval that slow to come

I looked at all my email box’s we did receive any responce till this email. So I now get a return from you today 7/1 that said return good only till 6/27??? Then you state a 23% restocking fee. This is one big scam. So you all delay any response Tim it’s expired what a bad biz plan. This responce will become a great review for who people should not shop at your company. This is very upsetting to my wife. So today I will start my giving you bad to worst reviews. Shame on you all over $50.

2. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Antique Farmhouse-Logo

Antwort von Antique Farmhouse

We're very sorry to hear about your experience and understand why you're frustrated. That was never the experience we want for our customers.

We'd like the opportunity to review what happened with your return request and the email timeline. If there was a delay in communication, we want to investigate it and see what we can do to help.

Our return window and restocking fee are part of our published return policy, but we understand how disappointing it is when timing becomes an issue. We certainly never intend to delay responses so that a return becomes ineligible.

Please reply to us directly with your order number, and we'll personally review your case to see if there's a resolution available. We value your feedback and hope we can make this right.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have ordered several items from…

I have ordered several items from Antique Farm House and have always been very happy-with my latest order, the delivery was delayed-I contacted their customer service and they were extremely helpful and followed up through the delivery. I was so impressed with the service-it's rare these days to see that kind of care. I highly recommend them.

9. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Antique Farmhouse-Logo

Antwort von Antique Farmhouse

Thank you so much for your continued support and for taking the time to share your experience! We're delighted to hear that you've been happy with your orders over the years. While we're sorry your recent delivery was delayed, we're glad our customer service team was able to assist and keep you updated throughout the process. Providing attentive, personalized service is very important to us, and your kind words mean a great deal. We truly appreciate your recommendation and look forward to serving you again soon!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I can't say enough good things about…

I can't say enough good things about this merchant. They offer exquisite merchandise that is often unique. Plus, the customer service is exceptional. Whenever I am looking for something special for my home, this is the first place I turn.

25. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Antique Farmhouse-Logo

Antwort von Antique Farmhouse

Thank you so much for your kind words! We’re truly honored to be your go-to place for finding something special for your home. It means a lot to hear that you appreciate both our unique merchandise and the level of customer service we strive to provide. We look forward to helping you discover many more beautiful pieces in the future!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Set of 3 faux geraniums

I just received the Assorted Faux Geraniums In Cement Pot Set of 3. They are cute, cute, cute. So glad I ordered them. I hope they get them back in stock because I may order another set.

Very impressed with the Antique Farmhouse store and the products they sell.

7. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Antique Farmhouse-Logo

Antwort von Antique Farmhouse

This made our day Vickie! thank you so much. We’re so happy you love the geraniums (they really are just too cute, aren’t they?). It means a lot to hear you’re enjoying them and had a great experience with us. We’re keeping our fingers crossed they come back in stock soon so you can snag another set! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Awesome service!

Customer service is important to me and Antique Farmhouse has been the best. Recently handled easily and on a weekend. Great company.

21. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Antique Farmhouse-Logo

Antwort von Antique Farmhouse

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had a great experience with our customer service, especially over the weekend. Providing easy, reliable support is something we truly care about, so your feedback means a lot to us. We appreciate your support and look forward to serving you again!

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Still waiting

Just waiting for my cherries sign that I ordered and wondering how long it takes as I already received the other part of the order. I don't have an order number so I can't check on it. No confirmation was ever sent to my email but I was charged immediately. Just wish there was some way to check on orders. No phone numbers on this site either. Thank you, Frances Funderburk

10. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Antique Farmhouse-Logo

Antwort von Antique Farmhouse

I completely understand how frustrating that situation can be. I wanted to let you know that we have been in contact regarding your order, and your cherries sign should be shipping out very soon. If you have any other questions in the meantime, feel free to reach out. We are happy to help!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service experience

Great customer service experience. My original order arrived damaged, and the first replacement also came broken. Each time, the company responded quickly and sent another replacement without any hassle. The third shipment arrived in perfect condition. I really appreciated how responsive and helpful they were throughout the process, especially at a time when it can be difficult to even get a reply from some companies. Their dedication to resolving the issue was impressive, and I would not hesitate to order from them again.

7. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Antique Farmhouse-Logo

Antwort von Antique Farmhouse

Thank you so much for your kind feedback! We’re really sorry that the first two shipments arrived damaged, but we’re glad we could make it right for you. Our team always aims to respond quickly and resolve any issues as smoothly as possible. It means a lot to hear that you appreciated the support and that the replacement arrived safely in the end. Thank you for your patience and for giving us the opportunity to fix the situation. We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Customer Service is Excellent!

I received my order and wanted to return it as I wasn’t happy with the finish. They responded immediately and resolved the issue within a day. Their quick response and refund was immediate. I will buy again from them. Customer service is great!

3. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Antique Farmhouse-Logo

Antwort von Antique Farmhouse

Thank you so much for your kind words! I'm really sorry the finish wasn’t what you expected, but I'm glad we were able to sort things out quickly for you. We always want our customers to feel taken care of, so it means a lot to hear that you had a good experience with our customer service. I truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen
Antique Farmhouse-Logo

Antwort von Antique Farmhouse

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must feel. This is not the level of service we aim to provide.

Shipping delays can occasionally occur due to inventory issues, carrier disruptions, or processing errors. However, you should never feel left without clear communication or resolution. We would like the opportunity to investigate what happened with your orders and make this right.

Please contact us directly at yourbestfriends@antiquefarmhouse.com with your order numbers so we can locate your purchases and either expedite shipment or issue a full refund if necessary.

We value every customer and are committed to resolving this matter promptly.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I like antique farmhouse

I like antique farmhouse. My only issue is that it takes forever to get your items. So if need something quickly expect at least 3 to 4 weeks.

19. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Antique Farmhouse-Logo

Antwort von Antique Farmhouse

Kim, thank you so much for your kind words about Antique Farmhouse, we’re really glad you love our style! We truly appreciate your patience as well. Many of our items are carefully sourced or handcrafted, which can lead to longer delivery times, especially during busy seasons. We always aim to be as transparent as possible about shipping timelines, and your feedback helps us continue improving. Thanks again for shopping with us and for sharing your experience!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Kim.

Kim, is a great customer service representative with Antique Farmhouse. She did a wonderful job helping me resolve an issue with a recent order. Her professionalism and promptness addressed the problem to my great satisfaction.

28. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Antique Farmhouse-Logo

Antwort von Antique Farmhouse

Janice, thank you so much for your kind words! We’re really glad Kim was able to help and get everything resolved for you. She truly cares about our customers, and it means a lot to hear that her professionalism and quick response made a difference. We appreciate you sharing your experience and thank you for shopping with Antique Farmhouse!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fabulous!

First off I have ordered many items from this shop and never once been disappointed. Everything is packaged with care and shipped promptly. I love shopping here bc it so unique and the customer service is simply the best! Doesn't get better than Antique Farmhouse!

26. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Antique Farmhouse-Logo

Antwort von Antique Farmhouse

Thank you so much for your incredibly kind words and continued support! It truly means the world to us to hear that you’ve consistently had great experiences with our shop, from the packaging to the shipping to our customer service. We’re so grateful to have customers like you and are thrilled you love the unique finds at Antique Farmhouse. Thanks for being part of our community!

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Unreliable, inconsistent and disappointing.

Ordered a number of items from Antique Farm House.

Warehouse deliveries are inefficient. Expect your order to arrive in an oversized tractor trailer, one item per day, front yard/porch delivery only of boxed item.

Double check for accuracy (paper invoice and box contents may not match). Check box and content condition as damage may have occurred in warehouse or en route. (Take pictures.) Expect polite, but limited assistance from driver.

As first/time buyers, we’ve experienced one accurate delivery (impressive quality), one accurate delivery (questionable quality), one wrong delivery (waiting on pick up/return) and one poorly packaged, damaged delivery (took pictures, refused delivery).

We have requested refund on damaged item. We are waiting for delivery of two remaining items.

Inconsistent at best and overall disappointing experience. Buyer Beware.

25. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Antique Farmhouse-Logo

Antwort von Antique Farmhouse

Thank you for taking the time to share such detailed feedback. We’re truly sorry that your experience has been inconsistent and frustrating, especially as a first-time customer. That’s not the impression we want to leave.

While oversized tractor-trailer deliveries and curbside/porch drop-off are standard for large freight, accuracy, packaging quality, and item condition should always meet expectations. We regret that this was not the case with several of your deliveries. Receiving the wrong item, encountering damaged packaging, and needing to refuse a delivery is understandably disappointing.

We appreciate that you documented the damage and notified our team promptly. Your refund request for the damaged item is being processed, and we are actively monitoring the remaining deliveries to ensure they arrive correctly and in proper condition.

Your comments regarding warehouse handling, order verification, and delivery consistency have been shared internally for review and improvement. We value your feedback—it helps us identify where we need to do better.

If you’re willing, we’d like the opportunity to make this right and restore your confidence in us. Please reach out to our customer support team directly so we can assist further.

Thank you again for your honesty.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr