Acelote 

Danke, dass Sie Trustpilot besuchen. Leider ist die Abgabe von Bewertungen an dieser Stelle nicht mehr möglich, da die Website dieses Unternehmens nicht länger existiert. Bitte kontaktieren Sie uns, wenn Sie Fragen haben.

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered the jubisink and they charged my card - never received the order. I tried contacting jubisink help desk - NO RESPONSE - the store doesn't exit anymore!! they are a scam...

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wish I could give 0 stars to these scammers! They keep scamming people and it seems this won’t stop because they always get way with it! PayPal on the other hand, seems to be on their side allowing th... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

STAY WELL CLEAR. Ordered an 11 piece anodized saucepan set and got delivered a 3 inch diameter frying pan. Contacted their customer services over ten times and keep being told,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company goes by many other names but the scam is the same. Advertise a nice product and provide a cheap and often broken set of plastic trays that don't look anything like the item in the photog... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

Alle Bewertungen

(225)

0 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don’t waste your money

Don’t waste your money! I was expecting a stainless steel over the sink dish rack but ended up with some plastic junk dollar store trays. I will never order anything from a site other than Amazon again!

19. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

False Advertising!!!!!!!!!!!!!!!!

I too.... got scammed for the Multi-Function Dish Drying Rack Over Sink Display Stand Stainless Steel Kitchen Storage Shelf Holder. When I emailed them, I received the very same response stating that what they sent was what I ordered and they offered $5.00. I got a padded envelope with 3 mint green plastic trays and broken legs. I am beyond steamed. I notified PayPal and was told that they will contact the seller. I will be sending photos of what I ordered along with photos of what I actually received. IT IS SHAMEFUL!
Acelote and Sunshine Living Hall....you are thieves and scammers!!!!!!

:(

19. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Acelote is a complete scam

Acelote is a complete scam. Do not order from them. They know how to work the system and you will never see your money again. They also go under different company names. If you see it advertised on Facebook be sure to research the company before buying anything.

18. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam. Wrong item delivered

This company goes by many other names but the scam is the same. Advertise a nice product and provide a cheap and often broken set of plastic trays that don't look anything like the item in the photograph advertisement. When company contacted they offer a small amount of the purchase and shipping charges as a refund. You tell them not acceptable and they offer a bit more but only if you return ship the wrong item. They never agree to a complete refund without any additional action or expense on your part.

18. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wish I could give it 0!

Wish I could give it 0!! There is even a FB page devoted to the scams by this company: Stainless Steel Dish Rack SCAM. If you've been taken, FIGHT IT!! Hopefully, you paid with a means that will get your money back. I told Paypal they need to disassociate themselves with this company.

18. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company scammed hundreds of us…

This company scammed hundreds of us over an advertised”Stainless Steel Over The Sink Dish Drain”. We all ended up with a cheap plastic children’s toy with three tiny shelves. They changed the picture on the item on their website after we got our orders. Then they try to offer $5-$10 refund, if we send the item back to China. They are making out like bandits. DO NOT DO BUSINESS WITH THESE THIEVES!!!

18. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM!

SCAM!! SCAM!! I too ordered the stainless steel dish rack and received dollar store bins that came broken. I received an email:
xin zhang
Dec 17, 2019, 8:42 PM (14 hours ago)
to me

Hi,
We are sorry that the items you purchased are not what you were expecting.
But the item that has been delivered to you is the correct one.
Thanks for your understanding.
In order to show our sincere apology for this issue, we would like to issue a partial refund of $5 to your payment account within 12hs to ease your unhappiness.
Is it acceptable for you?
If you are not satisfied with this solution, please feel free to contact us.
Looking forward to hearing from you.
Have a nice day.

18. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered the stainless steel drain…

Ordered the stainless steel drain track, got dollar store plastic bins. Three of them. Was only offered $5 refund. It has been dispute thru pay pal, and my bank. Fraudulent. I will get my money back. All of it. Don't buy.

18. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I too have been scammed

I too have been scammed. I even looked for reviews before I ordered but this was a month ago and didn’t see any reviews, all of these are recent. I ordered a towel wrap with a towel head wrap and the over the sink metal black dish rack. I received white plastic containers with holes in them that are not useful and a Donald Trump toilet brush. I can’t believe I received items that didn’t even come close to what I ordered. They told me I could send back but that it would be expensive and take 20 days for them to receive item or I could keep the items and get a $10 refund and keep the cheap stuff they sent. I am so angry we all got scammed.

18. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This is a SCAM

This is a SCAM! I ordered the stainless steel over the sink dish dryer. It was not as pictured. It was a cheap green plastic shelf. Nothing stainless steel about it. It took 2 months to arrive. It is a piece of crap but what do you expect from China. Definitely false advertisement!

17. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

3 Tier shelves can't go over sink to use as dish drainer.

I ordered 2 over the sink dish drainers. As per the adverstisement. N received 2 off white cheap dollar store e tier shelves. One couldnt be used because it was damaged during shiping. It took awhile for them to agree to pay me . I have pictures and enails fir my order with acelote. This site is a rip off. I can't believe i paid the amount i paid for cheap stuff. 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠. I couldn't ship it back it cost more than what the items were worth for.
Amazons much better .

17. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This same thing happened to me

This same thing happened to me. I ordered dish rack and got the set of plastic tiny stackable trays. Obviously they have been doing this for years. I ordered the dish rack for above sink In October and paid $28.00. I received it in December. It was a tiny, cheap set of stackable trays. No one will respond to my emails. After researching the reviews, this has been going on for years. Someone needs to shut them down.

17. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Never again

I ordered a stainless steel over the sink dish rack and I got 3 flimsy plastic bins. Really!? What am I supposed to do with that!!! Never again will I order from you and I will not be recommending you to friends or family!!!!

17. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Stay away from this company!!! SCAM!!!

After waiting for almost 2 months for my package to arrive. I knew something was wrong when the package came in a bulky envelope that fit in my mailbox and weighed practically nothing. I opened the package and pulled out a stack of three pink plastic trays with the riser pieces in between. Nothing as advertised. I checked their website and the description is as what is listed on my receipt, but they have changed the picture to be this plastic POS.
I emailed the company and got the standard letter to get a full refund, I'll have to send it back myself which costs over $10. But as a courtesy, they will refund me $10 and WOW, I get to keep the POS they send me!!!! I think I could do better buying something at the dollar store!!!

17. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

scam

scam, fake listings, products are of ridiculous quality on their own, but it's even worst compared to what they claim to be.

17. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not only did I wait a month for my…

Not only did I wait a month for my item.(I was aware, and I was ok with that) I knew as soon as a saw the package on my doorstep it was not what I ordered. I got 3 plastic trays. My order was an over the sink stainless steel drying rack. The best they could do was refund me $10. Only because it would possibly cost more than that for my out of pocket return shipping charge.
I was so disapointed. I'm a single mom with no counter space just trying to make doing the dishes a little easier. It was the only gift I got myself for the Christmas season to open.

17. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Same

Same. Got a plastic thing worth $1.00 and paid over $40...aus for it. I actually won't buy anything online again. So disgusted. Should have gone to Ikea.

17. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr